Welterustenquote:
LitmanenAFCA tegen klaasweetalles, een discussie van hoog niveau.quote:
Ik vind het altijd heel leuk als de ene groep mensen klaagt dat iets te links is wat de andere groep als rechts beschouwt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens links zit NWS vol met rechts tuig.
#TEAMHARVARD @klaasweetallesquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
LitmanenAFCA tegen klaasweetalles, een discussie van hoog niveau.
Ik zet hem net aan en het eerste dat ik zie is dat iemand van Groen Links zegt dat er is gekozen voor het groene geluid.quote:
Mooi altijd hoe verlies als winst gezien wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zet hem net aan en het eerste dat ik zie is dat iemand van Groen Links zegt dat er is gekozen voor het groene geluid.
Aan mij heeft het niet gelegen!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niks anders in NH gehoord dan Caroline dus niet verrassend.
Zuid-As wordt weer akkerlandquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niks anders in NH gehoord dan Caroline dus niet verrassend.
BBB de grootste in een randstadprovincie. Die kunnen landelijk weleens de grootste worden. VVD zal wel 2 of 3 worden.quote:
Ik ben er ook bang voor maat. Wat heb je nou uiteindelijk gestemd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
BBB de grootste in een randstadprovincie. Die kunnen landelijk weleens de grootste worden. VVD zal wel 2 of 3 worden.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe verlies als winst gezien wordt.
Politiekgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |