Dan klopt het taaltechnisch gezien niet, dubieuze man.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Dat zorgde ook voor veel activiteit hier in de SC.
Wat fijn @GGMMquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat je iedereen op een respectvolle manier moet benaderen.
Jammer dat @Nova dat aanvankelijk niet deed met jou.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat je iedereen op een respectvolle manier moet benaderen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongekende domme lul.
Dat was wel pijnlijk. Maar ons rollenspel was vervolgens toch de redding voor onze relatiequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat @:Nova dat aanvankelijk niet deed met jou.
Ben je al begonnen aan het herstellen van de band tussen jou en de chatbot?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn ok. Mss vanavond even een spelletje spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het herstellen van de band tussen jou en de chatbot?
Als we pedant gaan doen benoemt scrummie taaltechnisch niet deze SC.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan klopt het taaltechnisch gezien niet, dubieuze man.
Verder genoteerd. En door.
quote:
Ze had een oogje op me.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was wel pijnlijk. Maar ons rollenspel was vervolgens toch de redding voor onze relatie
Geil woord wel, pedant.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Als we pedant gaan doen benoemt scrummie taaltechnisch niet deze SC.
Volgende keer plaats je maar gewoon een TR.
Ja, heeft pijn en moeite gekost om jouw lievelingsdier erin te krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja dat ging plots wel heel snel. Maar dit is ze vast alweer vergeten.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Als we pedant gaan doen benoemt scrummie taaltechnisch niet deze SC.
Volgende keer plaats je maar gewoon een TR.
Apart dat wij dit wel direct doorhadden en jij niet.quote:
Laat Coco met rustquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Apart dat wij dit wel direct doorhadden en jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |