Nouja, als dat het niet is heb je eigenlijk geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen. Alleen al moreel gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof we allemaal stemmen om het (eigen) financiële plaatje.
Daten met Groenlinksers waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Coco het volgende:
@:Caland is echt veranderd de afgelopen jaren![]()
Herken hem niet meer terug.
Links geradicaliseerd.
Vrij treurig allemaal. Al blijkt wel dat veel banen beter overgenomen kunnen worden door AI als je ziet wat vleselijke werknemers onder werktijd doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon een heel topic vol van vanochtend tot zojuist. Dit zijn rare tijden.
de grootste groep onzinbanen wordt als maar groterquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij treurig allemaal. Al blijkt wel dat veel banen beter overgenomen kunnen worden door AI als je ziet wat vleselijke werknemers onder werktijd doen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig mijn target al op dinsdag kan halen als ik een beetje mijn best doe.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij treurig allemaal. Al blijkt wel dat veel banen beter overgenomen kunnen worden door AI als je ziet wat vleselijke werknemers onder werktijd doen.
Zo flauw dat het een like verdient.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, dat scheelt qua reistijd enorm.
Dit klinkt heel erg burgerlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als dat het niet is heb je eigenlijk geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen. Alleen al moreel gezien.
kan zijn dat het in de kern alsnog het dichtst bij je zit qua opvattingen, ondanks de partijleiderquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als dat het niet is heb je eigenlijk geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen. Alleen al moreel gezien.
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg burgerlijk.
Ik stem (normaliter) wat ik voor het land het beste vind. Niet waar ik elke kruimel moet halen, omdat ik zelf lui ben. Sociaal toch?![]()
Mensen praten snel over Rutte, maar hoe had je een Ploumen de hand van Erdogan zien schudden? Ik zou me kapot schamen.
Werken met targets... Ik ben de komende 3 maanden gewoon al elke dag ingeplandquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig mijn target al op dinsdag kan halen als ik een beetje mijn best doe.
Nu het nog zo inkleden dat men hogerop daar niet of heel laat achterkomt.
Hetgeen de VVD heeft 'gepresteerd' gaat echt wat verder dan alleen de partijleider.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan zijn dat het in de kern alsnog het dichtst bij je zit qua opvattingen, ondanks de partijleider
Het alternatief is dat ze met een blikje Kanon bij de bankjes van Rotterdam Centraal gaan zitten en daar word ik onderhand ook een beetje moe van, het worden er steeds meer de laatste tijd. Altijd lastig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:caland een partij steunt die niks doen meer wilt belonen. @:tong80 en @:drizzt zal blij met hem zijn
Dat lijkt me sterk, die bankjes zijn onlangs weggehaald (lol)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het alternatief is dat ze met een blikje Kanon bij de bankjes van Rotterdam Centraal gaan zitten en daar word ik onderhand ook een beetje moe van, het worden er steeds meer de laatste tijd. Altijd lastig.
Goed bezig! Kun je ook vooruit werken en het pas later indienen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig mijn target al op dinsdag kan halen als ik een beetje mijn best doe.
Nu het nog zo inkleden dat men hogerop daar niet of heel laat achterkomt.
Hier lopen we ook tegenaan, maar niet alleen qua partijleiders maar ook qua partijen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?
Wel mee eens dat je aan die kant eigenlijk geen echte alternatieven hebt, en dat is eigenlijk treurig genoeg.
jouw echte baan overleeft de opkomst van AIquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werken met targets... Ik ben de komende 3 maanden gewoon al elke dag ingepland
Ja, dat doe ik de laatste weken eigenlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig! Kun je ook vooruit werken en het pas later indienen?
Ik heb vanwege die bruine laarsenopmerking wel overwogen om op de PvdA te stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?
Wel mee eens dat je aan die kant eigenlijk geen echte alternatieven hebt, en dat is eigenlijk treurig genoeg.
en dat is anders voor de gemiddelde stemmer op andere partijen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die VVD stemmen stemmen alleen maar "Ach ik weet niet, doe maar weer gewoon VVD dan ofzo" zonder zich enig moment in de inhoud te verdiepen.
Stem dan gewoon niet. Dat is helemaal niet erg als je er niks van snapt.
Hetgeen ik nu doe sowieso niet, heb laatst al AI een rapport laten schrijven. Kwam toch nog redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jouw echte baan overleeft de opkomst van AI
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |