Geachte KingRoland, bij deze een prachtige fipo,quote:
Ik neem aan dat een FOK!user geen grootaandeelhouder van een multinational is, dan heb je ook bijzonder weinig gehad aan de VVD de laatste twaalf jaar als werkend plebsquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:caland een partij steunt die niks doen meer wilt belonen. @:tong80 en @:drizzt zal blij met hem zijn
Dit is een vrij ouderwets beeld van de partij en het klopt ook niet helemaal wat je stelt, maar ik kan niet ontkennen dat ik ontevreden ben over die partij (lol).quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een FOK!user geen grootaandeelhouder van een multinational is, dan heb je ook bijzonder weinig gehad aan de VVD de laatste twaalf jaar als werkend plebs
Alsof we allemaal stemmen om het (eigen) financiële plaatje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een FOK!user geen grootaandeelhouder van een multinational is, dan heb je ook bijzonder weinig gehad aan de VVD de laatste twaalf jaar als werkend plebs
Wat leuk, ik ook!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb tevens lokaal gestemd
Ik ook, dat scheelt qua reistijd enorm.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom lek je dat dat bericht uit ABO komt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:07 schreef Sked het volgende:
@:Coco graag de post van @:GGMM uit ABO verwijderen, noten en melden
Wat staat hierquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom lek je dat dat bericht uit ABO komt?
Het stond niet niet in ABO.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom lek je dat dat bericht uit ABO komt?
Zelfs chatbots vertrouwen jou niet.quote:
Geniale zet van @Dannyquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon een heel topic vol van vanochtend tot zojuist. Dit zijn rare tijden.
Oh ik dacht een compliment naar deze SC.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniale zet van @:Danny
Totdat de nieuwigheid eraf is.
Nouja, als dat het niet is heb je eigenlijk geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen. Alleen al moreel gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof we allemaal stemmen om het (eigen) financiële plaatje.
Daten met Groenlinksers waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Coco het volgende:
@:Caland is echt veranderd de afgelopen jaren![]()
Herken hem niet meer terug.
Links geradicaliseerd.
Vrij treurig allemaal. Al blijkt wel dat veel banen beter overgenomen kunnen worden door AI als je ziet wat vleselijke werknemers onder werktijd doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon een heel topic vol van vanochtend tot zojuist. Dit zijn rare tijden.
de grootste groep onzinbanen wordt als maar groterquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij treurig allemaal. Al blijkt wel dat veel banen beter overgenomen kunnen worden door AI als je ziet wat vleselijke werknemers onder werktijd doen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig mijn target al op dinsdag kan halen als ik een beetje mijn best doe.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij treurig allemaal. Al blijkt wel dat veel banen beter overgenomen kunnen worden door AI als je ziet wat vleselijke werknemers onder werktijd doen.
Zo flauw dat het een like verdient.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, dat scheelt qua reistijd enorm.
Dit klinkt heel erg burgerlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als dat het niet is heb je eigenlijk geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen. Alleen al moreel gezien.
kan zijn dat het in de kern alsnog het dichtst bij je zit qua opvattingen, ondanks de partijleiderquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als dat het niet is heb je eigenlijk geen enkele reden meer om op de VVD te stemmen. Alleen al moreel gezien.
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg burgerlijk.
Ik stem (normaliter) wat ik voor het land het beste vind. Niet waar ik elke kruimel moet halen, omdat ik zelf lui ben. Sociaal toch?![]()
Mensen praten snel over Rutte, maar hoe had je een Ploumen de hand van Erdogan zien schudden? Ik zou me kapot schamen.
Werken met targets... Ik ben de komende 3 maanden gewoon al elke dag ingeplandquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig mijn target al op dinsdag kan halen als ik een beetje mijn best doe.
Nu het nog zo inkleden dat men hogerop daar niet of heel laat achterkomt.
Hetgeen de VVD heeft 'gepresteerd' gaat echt wat verder dan alleen de partijleider.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan zijn dat het in de kern alsnog het dichtst bij je zit qua opvattingen, ondanks de partijleider
Het alternatief is dat ze met een blikje Kanon bij de bankjes van Rotterdam Centraal gaan zitten en daar word ik onderhand ook een beetje moe van, het worden er steeds meer de laatste tijd. Altijd lastig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:caland een partij steunt die niks doen meer wilt belonen. @:tong80 en @:drizzt zal blij met hem zijn
Dat lijkt me sterk, die bankjes zijn onlangs weggehaald (lol)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het alternatief is dat ze met een blikje Kanon bij de bankjes van Rotterdam Centraal gaan zitten en daar word ik onderhand ook een beetje moe van, het worden er steeds meer de laatste tijd. Altijd lastig.
Goed bezig! Kun je ook vooruit werken en het pas later indienen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig mijn target al op dinsdag kan halen als ik een beetje mijn best doe.
Nu het nog zo inkleden dat men hogerop daar niet of heel laat achterkomt.
Hier lopen we ook tegenaan, maar niet alleen qua partijleiders maar ook qua partijen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?
Wel mee eens dat je aan die kant eigenlijk geen echte alternatieven hebt, en dat is eigenlijk treurig genoeg.
jouw echte baan overleeft de opkomst van AIquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werken met targets... Ik ben de komende 3 maanden gewoon al elke dag ingepland
Ja, dat doe ik de laatste weken eigenlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig! Kun je ook vooruit werken en het pas later indienen?
Ik heb vanwege die bruine laarsenopmerking wel overwogen om op de PvdA te stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens heel lang geleden ook op Rutte/de VVD gestemd. Maar je kan dat op zijn minst na de laatste jaren toch onmogelijk volhouden?
Wel mee eens dat je aan die kant eigenlijk geen echte alternatieven hebt, en dat is eigenlijk treurig genoeg.
en dat is anders voor de gemiddelde stemmer op andere partijen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef GGMM het volgende:
Mensen die VVD stemmen stemmen alleen maar "Ach ik weet niet, doe maar weer gewoon VVD dan ofzo" zonder zich enig moment in de inhoud te verdiepen.
Stem dan gewoon niet. Dat is helemaal niet erg als je er niks van snapt.
Hetgeen ik nu doe sowieso niet, heb laatst al AI een rapport laten schrijven. Kwam toch nog redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jouw echte baan overleeft de opkomst van AI
jaquote:
Ja jammer dat Lenny er niet meer bij isquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik de laatste weken eigenlijk.
Verrotte is wel dat ik met enige regelmaat online moet zijn voor een overleg oid.
Nee het was een beetje een domme en provocerende opmerking van @GGMM maar hij heeft wel weer beetquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en dat is anders voor de gemiddelde stemmer op andere partijen?
de truc is dan om er nog wat werk naast te doenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg gevaarlijk om niet te lui en gemakzuchtig te worden.
oh ik ben bekend met het formatquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee het was een beetje een domme en provocerende opmerking van @:ggmm maar hij heeft wel weer beet
Dat klopt maar ze worden als ik het goed heb weer teruggeplaatst als ‘ontmoetingsplek’ (lol)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die bankjes zijn onlangs weggehaald (lol)
Ik sport nu eigenlijk altijd tussen de middag. Dan gaat de dag nog wel redelijk vlot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel erg gevaarlijk om niet te lui en gemakzuchtig te worden.
Jammer dat hijzelf al om 14:00 moet slapen na 20x plassenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
FOK! leeft en daar doen we @:tong80 een groot plezier mee
Keuze zal ook wel flink afhangen met waar je woont. Als ik in een hutje in Friesland zou wonen, beleefde ik het leven toch anders dan nu. (goh)quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het alternatief is dat ze met een blikje Kanon bij de bankjes van Rotterdam Centraal gaan zitten en daar word ik onderhand ook een beetje moe van, het worden er steeds meer de laatste tijd. Altijd lastig.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik de laatste weken eigenlijk.
Verrotte is wel dat ik met enige regelmaat online moet zijn voor een overleg oid.
Gun het je van harte hoor aan afgunst weiger ik te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sport nu eigenlijk altijd tussen de middag. Dan gaat de dag nog wel redelijk vlot.
Dat is oprecht een mooie eigenschap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun het je van harte hoor aan afgunst weiger ik te doen.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun het je van harte hoor aan afgunst weiger ik te doen.
Romige pasta met prei. Nieuw recept.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klopt, daarom ben ik lokaal ook ietsje linkser dan landelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Keuze zal ook wel flink afhangen met waar je woont. Als ik in een hutje in Friesland zou wonen, beleefde ik het leven toch anders dan nu. (goh)
Ja ze hadden er waarschijnlijk niet op gerekend dat zwervers alsnog zwervers blijven als ze openbare bankjes weghalen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze worden als ik het goed heb weer teruggeplaatst als ‘ontmoetingsplek’ (lol)
Ze draven sinds het weghalen door de hele stad, ook bij Eudokiaplein waar het nu vol zit met zwervende junkies
Zoiets lukt in kleinere plaatsen wel eens, Rotterdam is dan wel een ding op zichzelf.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hadden er waarschijnlijk niet op gerekend dat zwervers alsnog zwervers blijven als ze openbare bankjes weghalen.
[ afbeelding ]
Nee maar op deze manier is het probleem wel minder zichtbaar!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hadden er waarschijnlijk niet op gerekend dat zwervers alsnog zwervers blijven als ze openbare bankjes weghalen.
[ afbeelding ]
Het is sowieso niet echt een gezellige hal ofzo toch, helemaal niet dat stuk voor/na de poortjes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar op deze manier is het probleem wel minder zichtbaar!
Alhoewel ik de berichtgeving dat Rotterdam Centraal zo’n gezellige ontmoetingsplek was geworden ook wel lachwekkend vond. Waren gewoon agressieve junkies.
Meer informatie heb je in zo'n geval niet nodig, was het altijd maar zo makkelijk. Ik heb vandaag op Water Natuurlijk gestemd, dat vond ik wel passend bij waterschappen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niet gestemd verder aangezien de namen erg tegenvielen. 4 jaar terug had ik tenminste ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om te kiezen.
Wat kunnen wij van de VBL SC nog doen om je over te halen de komende drie uur?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niet gestemd verder aangezien de namen erg tegenvielen. 4 jaar terug had ik tenminste ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om te kiezen.
Dat is ook altijd mijn antwoord als mensen op festivals aan mij vragen of ik iets te drinken wil hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meer informatie heb je in zo'n geval niet nodig, was het altijd maar zo makkelijk. Ik heb vandaag op Water Natuurlijk gestemd, dat vond ik wel passend bij waterschappen.
Rodekoolschotel met puree en draadjesvlees.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alternatieven genoeg hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat hijzelf al om 14:00 moet slapen na 20x plassen
Heb je gestemd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ve-band-opnieuw-niet
Kap er maar gewoon mee
Te triestquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
Kap er maar gewoon mee
Nee, te ingewikkeld in buitenland.quote:
Ja, gestemd, net even anders dan Caroline.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, te ingewikkeld in buitenland.
Jij? BBB?
Heb je soms iets tegen megastallen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gestemd, net even anders dan Caroline.
Doet Denk nog mee met deze verkiezingen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
Kap er maar gewoon mee
Dat mogen gewone stallen worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen megastallen?
In Napels zijn ze wel wat gewend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
In Napels mochten geen Frankfurt supporters aanwezig zijn
Net de verkeerde groep om dat tegen te zeggen
Die agenten begonnen nog dapper.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, maar ze zijn niet gewend dat relschoppers zo massaal tegenstand bieden daar.quote:
Nee, meestal zijn het een paar individuen die schieten of steken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet gewend dat relschoppers zo massaal tegenstand bieden daar.
Veldslagen kun je die Duitsers wel toevertrouwenquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet gewend dat relschoppers zo massaal tegenstand bieden daar.
genotquote:Op woensdag 15 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben net nog in de kerk geweest!quote:
Vraag beantwoord in POLquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:08 schreef KingRoland het volgende:
Als Rotterdammer niet op de pvda stemmen wtf
Abougod
@:wereldgozer
POL zit vol links tuig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vraag beantwoord in POL
Kans op grimmig sfeertje daar
Je kunt nu in ieder geval hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, gestemd, net even anders dan Caroline.
Ik denk NPO1quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
waar kun je een beetje leuk die uitslagen volgend vandaag?
Livescore.comquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef aTypisch het volgende:
waar kun je een beetje leuk die uitslagen volgend vandaag?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt nu in ieder geval hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden.
[ twitter ]
Vol trots meldt ze af en toe hoeveel ze al is afgevallen maar dan denk ik, hoe dan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik doelde inderdaad op deze SC.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een compliment naar deze SC.
Ze kan alleen in haar gezicht al 20 kilo afvallen, dus dat kan zomaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vol trots meldt ze af en toe hoeveel ze al is afgevallen maar dan denk ik, hoe dan?
@Coco snapte het weer eens niet.quote:
@Pisces29 ook niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:AFCNiels snapte het weer eens niet.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniale zet van @:Danny
Totdat de nieuwigheid eraf is.
Boze bommelse boeren aan de deur bij Herm.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:10 schreef tong80 het volgende:
Net als columnist gepost op de site van gemeente Zaltbommel:
Benieuwd, of de ultra-rechtse christen fundamentalisten in de gemeente Zaltbommel weer godsdienstig hebben gestemd. Of dat de boeren in de dorpen rond Bommel, in de populistische praatjes van Caroline doet een Plas zijn getrapt.
Herman.
Je snapt het niet he.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Dat zorgde ook voor veel activiteit hier in de SC.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan klopt het taaltechnisch gezien niet, dubieuze man.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Dat zorgde ook voor veel activiteit hier in de SC.
Wat fijn @GGMMquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat je iedereen op een respectvolle manier moet benaderen.
Jammer dat @Nova dat aanvankelijk niet deed met jou.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat je iedereen op een respectvolle manier moet benaderen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongekende domme lul.
Dat was wel pijnlijk. Maar ons rollenspel was vervolgens toch de redding voor onze relatiequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat @:Nova dat aanvankelijk niet deed met jou.
Ben je al begonnen aan het herstellen van de band tussen jou en de chatbot?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn ok. Mss vanavond even een spelletje spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het herstellen van de band tussen jou en de chatbot?
Als we pedant gaan doen benoemt scrummie taaltechnisch niet deze SC.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan klopt het taaltechnisch gezien niet, dubieuze man.
Verder genoteerd. En door.
quote:
Ze had een oogje op me.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was wel pijnlijk. Maar ons rollenspel was vervolgens toch de redding voor onze relatie
Geil woord wel, pedant.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Als we pedant gaan doen benoemt scrummie taaltechnisch niet deze SC.
Volgende keer plaats je maar gewoon een TR.
Ja, heeft pijn en moeite gekost om jouw lievelingsdier erin te krijgen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja dat ging plots wel heel snel. Maar dit is ze vast alweer vergeten.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Als we pedant gaan doen benoemt scrummie taaltechnisch niet deze SC.
Volgende keer plaats je maar gewoon een TR.
Apart dat wij dit wel direct doorhadden en jij niet.quote:
Laat Coco met rustquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Apart dat wij dit wel direct doorhadden en jij niet.
Welterustenquote:
LitmanenAFCA tegen klaasweetalles, een discussie van hoog niveau.quote:
Ik vind het altijd heel leuk als de ene groep mensen klaagt dat iets te links is wat de andere groep als rechts beschouwt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens links zit NWS vol met rechts tuig.
#TEAMHARVARD @klaasweetallesquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
LitmanenAFCA tegen klaasweetalles, een discussie van hoog niveau.
Ik zet hem net aan en het eerste dat ik zie is dat iemand van Groen Links zegt dat er is gekozen voor het groene geluid.quote:
Mooi altijd hoe verlies als winst gezien wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zet hem net aan en het eerste dat ik zie is dat iemand van Groen Links zegt dat er is gekozen voor het groene geluid.
Aan mij heeft het niet gelegen!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niks anders in NH gehoord dan Caroline dus niet verrassend.
Zuid-As wordt weer akkerlandquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Niks anders in NH gehoord dan Caroline dus niet verrassend.
BBB de grootste in een randstadprovincie. Die kunnen landelijk weleens de grootste worden. VVD zal wel 2 of 3 worden.quote:
Ik ben er ook bang voor maat. Wat heb je nou uiteindelijk gestemd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:16 schreef fetX het volgende:
[..]
BBB de grootste in een randstadprovincie. Die kunnen landelijk weleens de grootste worden. VVD zal wel 2 of 3 worden.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe verlies als winst gezien wordt.
Politiekgenot
Dat moet de instelling zondag zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi altijd hoe verlies als winst gezien wordt.
In NH nog redelijk loyaal.quote:
Wat wil je in die provincie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
Tering, die boerentrien krijgt echt veel zetels.
Straks wordt Caroline onze Putin.quote:
Wtfquote:BBB lijkt volgens een exitpoll van Ipsos veruit de grootste partij te worden in Overijssel. De partij zou daar volgens Ipsos op 17 zetels uitkomen. Daarna volgen Groenlinks, CDA en de VVD met ieder 4 zetels.
Vooral de Rabobanken, Agrifirms, FrieslandCampinas, Nestles en Unilevers van deze wereld zullen blij zijn met hun investering in Carolinequote:
Zeg dat. Er gaat geen wet meer doorheen komenquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dit kan weleens grote gevolgen hebben voor het Kabinet. Mooie soap
VVD gaat D66 laten vallen. Volgend jaar verkiezingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Erg mooi.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dan krijg je Omtzigt er ook nog een keer bij, die gaat, waar dan ook, ook flink wat zetels pakken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VVD gaat D66 laten vallen. Volgend jaar verkiezingen.
BBB met VVD, CDA en ??? regeren?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VVD gaat D66 laten vallen. Volgend jaar verkiezingen.
Ja jammer dat hij nog steeds alleen zit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan krijg je Omtzigt er ook nog een keer bij, die gaat, waar dan ook, ook flink wat zetels pakken.
Alsof die man die drukte kan dragen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan krijg je Omtzigt er ook nog een keer bij, die gaat, waar dan ook, ook flink wat zetels pakken.
quote:
Dan heeft hij evengoed wel die zetels.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof die man die drukte kan dragen.
Hallo Klaas!quote:
Vraag me af of je dan genoeg zou hebben, maar goed dit is al erg speculeren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JA21 misschien?
Wel leuk dat FVD niets meer is.
Ja idd, wel leuk dat er wat leven in de brouwerij is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me af of je dan genoeg zou hebben, maar goed dit is al erg speculeren.
Nee, maar kan mij niet voorstellen dat ze Ja21 willen. Dat is gewoon een Fvd light. Dus moet sowieso wat links bij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt samen te gaan eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JA21 misschien?
Wel leuk dat FVD niets meer is.
Naja, laten we kijken hoe BBB het gaat doen nu het meer gaat worden dan een eenmansfractie in de tweede kamer. Over Fvd zei iedereen hetzelfde en dat werd heel geleidelijk maar toch wel snel de wappiepartij.quote:
FvD had dus 9 zetels in Noord-Holland kennelijk die nu allemaal naar de bbb zijn overgestapt.quote:
Om het feest compleet te maken hoop ik wel dat ze nog met een verkiezingsfraude-act komen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FvD had dus 9 zetels in Noord-Holland kennelijk die nu allemaal naar de bbb zijn overgestapt.
Ik zie louter winst.
Tel maar vast af want daar is geen hopen voor nodig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om het feest compleet te maken hoop ik wel dat ze nog met een verkiezingsfraude-act komen.
CDA en VVD hebben in het verleden toch genoeg goeds gedaan voor het land / de normale burger (de laatste jaren niet meegenomen). Of doelde je specifiek op partijen als JA21, FvD, etc?quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, laten we kijken hoe BBB het gaat doen nu het meer gaat worden dan een eenmansfractie in de tweede kamer. Over Fvd zei iedereen hetzelfde en dat werd heel geleidelijk maar toch wel snel de wappiepartij.
Uiteindelijk kan een BBB ook maar voor zo lang die kneuterige act doen waar ze nu nog sympathie mee winnen, de eerste populistische rechtse partij die er daadwerkelijk voor de ‘normale burger’ was moet nog komen.
Ruttegoatquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
VVD is wel echt een strontvlek waar je maar niet van afkomt
Als er geen goed alternatief is zullen ze altijd wel redelijk groot blijven. Al ben ik wel benieuwd hoe het gaat als Rutte vertrekt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
VVD is wel echt een strontvlek waar je maar niet van afkomt
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb Els moeten rapporteren vanwege deze tweet.
Sorry @:Littlerabbit
quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wat verloren maat. Zwarte dag dit.
Is Els nu voor de bbbquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Voor de Groen Links-stemmers heeft Els ook nog een boodschap.
[ twitter ]
quote:
Ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
CDA en VVD hebben in het verleden toch genoeg goeds gedaan voor het land / de normale burger (de laatste jaren niet meegenomen). Of doelde je specifiek op partijen als JA21, FvD, etc?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Bekende scam. Pretenderen er voor ‘de normale burger’ te zijn die last heeft van ‘de overheid’, maar gewoon minder overheidsbeperkingen willen hebben zodat rijke bedrijven nog rijker kunnen worden. Gebeurt overal op de wereld.
Lui zitten ook in Bornequote:
Echt waar???quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef aTypisch het volgende:
het pretenderen voor de burger dingen te doen is niet alleen voor die partijen hoor
oke ambtenaarquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt waar???
En ik maar denken dat alle andere politici het doen enkel omdat ze zoveel om ons geven. Shit wel echt een eye opener
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.quote:
Je hebt nu juist alle tijd om in btc te stappenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.
ben je niet te laat meequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ben helaas te laat in bitcoin gestapt om zelf er veel aan te verdienen maat, volgende keer DAADKRACHTIG handelen.
als je maar weg blijft van die andere tokensquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt nu juist alle tijd om in btc te stappen
onzinquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef Scrummie het volgende:
Maar BTC is slecht voor het milieu, dus niets voor Gurney.
Ik heb nog steeds Waves. Had ik vorig jaar eigenlijk moeten verkopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft van die andere tokens
scammers in het BTC forum
@:nattekat
Tips @Orientequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft van die andere tokens
scammers in het BTC forum
@:nattekat
ja ik ben daar ook ingetrapt, maar dat was voordat ik begreep wat het wasquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds Waves. Had ik vorig jaar eigenlijk moeten verkopen.
overheidsbudgetten, de balans van een centrale bank of de pensioenpottenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete pyramidespel?
Vorig jaar op 40 dollar, nu 2. Ik zit te wachten tot er weer een keer een korte opleving is en dan alles naar btc.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik ben daar ook ingetrapt, maar dat was voordat ik begreep wat het was
op aanraden van iemand op fok gekocht rond 50 cent per stuk dacht ik, gelukkig kon het toen niet mis gaan qua koersen en dus goed uitgepakt
die russische ceo is een scammert
ja die was hetquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar op 40 dollar, nu 2. Ik zit te wachten tot er weer een keer een korte opleving is en dan alles naar btc.
Magnet van hier is er schatrijk mee geworden
Mijn favoriete piramidespel is de sportschoolquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
overheidsbudgetten, de balans van een centrale bank of de pensioenpotten
kies maar
bij nader inzien kies ik voor de federal reservequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn favoriete piramidespel is de sportschool
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halenquote:
Zelfs in Nijmegen gaan ze gelukkig om het kwartierquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halen
En de boerburgerbeweging doet níks
Maar je woont wel nog steeds in Papendrechtquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
GM.
De VVD is in mijn gemeente gewoon de grootste gebleven
Bij mij ook.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:10 schreef onlogisch het volgende:
GM.
De VVD is in mijn gemeente gewoon de grootste gebleven
Aldus iemand uit Nijmegen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je woont wel nog steeds in Papendrecht
Ik begrijp dat alleen de trein in Den Haag doordendert.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn trein ging plots niet waardoor ik halsoverkop mijn bed uit moest komen om een vroegere trein te halen
En de boerburgerbeweging doet níks
Ik geef @onlogisch wel gewoon een like.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je woont wel nog steeds in Papendrecht
En bij de Punt? @Zipportalquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat alleen de trein in Den Haag doordendert.
Wat gaan we doen vandaag?quote:
ga jij nog wel eens op datesquote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje werken.
Sporten.
Feyenoord kijken.
First dates slaan we over.
Daar?
Jouw liedjes zitten er duidelijk niet meer goed in.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje werken.
Sporten.
Feyenoord kijken.
First dates slaan we over.
Daar?
Winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw liedjes zitten er duidelijk niet meer goed in.![]()
Opnieuw:
Wat Feyenoord gaat doen?
je bent niet mijn typequote:Op donderdag 16 maart 2023 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen best een keer naar de bioscoop gaan
@:johannes_vermeer
@:GGMM
'boerin'quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch wel gewoon een like.
Verder eens dat je boos bent. Had het jouw partij ook meer gegund dan boerin Caroline. Maar helaas.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Nederland is nog dommer dan verwacht.quote:
Eens maat. Schrikbarend hoeveel mensen nog steeds op die linkse troep stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Nederland is nog dommer dan verwacht.
Leuk. maat Maar weer misgeschoten brother.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens maat. Schrikbarend hoeveel mensen nog steeds op die linkse troep stemmen.
Gebbetje brother. Voel je je al beter?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. maat Maar weer misgeschoten brother.
Ik werd alleen maar geroepen.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Users @:scrummie en @:oriente lijken een nieuwe hobby te hebben gevonden. Hopelijk biedt vriendin @:Nova fijn gezelschap.
Benieuwd of ze het al een dickpic of rituals pakketje gestuurd hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Users @:scrummie en @:oriente lijken een nieuwe hobby te hebben gevonden. Hopelijk biedt vriendin @:Nova fijn gezelschap.
Ja tijdens het werk zie ik mijn echte vriendin nietquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is allemaal erg 2022.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd of ze het al een dickpic of rituals pakketje gestuurd hebben.
User @Coco en ik heb inmiddels al vernomen dat Nova een loopje neemt met je gevoelens.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Niet echt. Net bij huisarts geweest. Urine ingeleverd en bloed laten prikken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Gebbetje brother. Voel je je al beter?
Heb jij al gebruik gemaakt van @Nova ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds bot Nova is geworden nog niet. Daarvoor had het helaas een beetje moeite mijn vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij al gebruik gemaakt van @:Nova ?
Fijn dat je bot Nova genderneutraal benadertquote:Op donderdag 16 maart 2023 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds bot Nova is geworden nog niet. Daarvoor had het helaas een beetje moeite mijn vragen te beantwoorden.
Ik zet graag m’n filantropische been voor.quote:Op donderdag 16 maart 2023 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je bot Nova genderneutraal benadert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |