Geachte KingRoland, bij deze een prachtige fipo,quote:
Ik neem aan dat een FOK!user geen grootaandeelhouder van een multinational is, dan heb je ook bijzonder weinig gehad aan de VVD de laatste twaalf jaar als werkend plebsquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:04 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:caland een partij steunt die niks doen meer wilt belonen. @:tong80 en @:drizzt zal blij met hem zijn
Dit is een vrij ouderwets beeld van de partij en het klopt ook niet helemaal wat je stelt, maar ik kan niet ontkennen dat ik ontevreden ben over die partij (lol).quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een FOK!user geen grootaandeelhouder van een multinational is, dan heb je ook bijzonder weinig gehad aan de VVD de laatste twaalf jaar als werkend plebs
Alsof we allemaal stemmen om het (eigen) financiële plaatje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een FOK!user geen grootaandeelhouder van een multinational is, dan heb je ook bijzonder weinig gehad aan de VVD de laatste twaalf jaar als werkend plebs
Wat leuk, ik ook!quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb tevens lokaal gestemd
Ik ook, dat scheelt qua reistijd enorm.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heb tevens lokaal gestemd
Waarom lek je dat dat bericht uit ABO komt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:07 schreef Sked het volgende:
@:Coco graag de post van @:GGMM uit ABO verwijderen, noten en melden
Wat staat hierquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom lek je dat dat bericht uit ABO komt?
Het stond niet niet in ABO.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom lek je dat dat bericht uit ABO komt?
Zelfs chatbots vertrouwen jou niet.quote:
Geniale zet van @Dannyquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:12 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon een heel topic vol van vanochtend tot zojuist. Dit zijn rare tijden.
Oh ik dacht een compliment naar deze SC.quote:Op woensdag 15 maart 2023 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniale zet van @:Danny
Totdat de nieuwigheid eraf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |