Die wilde Rupert, Wendy vroeg er gister ook al naar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Sestra666 het volgende:
fatburners?hoezo, wie heeft dat gezien?
Ze hebben net een lange opdracht gehad en ik zie de bewoners sporten, dus van inkaken geen sprake.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Gooi er maar een vette marathon opdracht in want het kakt weer in.
En komt er een gesprek in beeld, tussen Martin en Marciano, wordt het geluid weggedraaid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben net een lange opdracht gehad en ik zie de bewoners sporten, dus van inkaken geen sprake.
Zag het ook. Ging waarschijnlijk over dat flesje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:47 schreef Harry het volgende:
[..]
En komt er een gesprek in beeld, tussen Martin en Marciano, wordt het geluid weggedraaid.
De lol gaat er snel af op deze manier.
Jeff ligt nog te slapen, geeft Zoe net aan.quote:
JW:quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:54 schreef juul. het volgende:
Jan Willem is benieuwd of ze wat gaan doen nav gisterenavond, dit is spelvervalsing, ik ga naar achter, dit kan echt niet
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Die Zoë gebruikt die maKe up troep alleen voor haar zelf en niet om te leren iemand op te maken / visagie of wimpers te leren zetten. "Ze heeft schijt"
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff ligt nog te slapen, geeft Zoe net aan.
Opmerkelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff ligt nog te slapen, geeft Zoe net aan.
Wie heeft dat flesje gelezen voor wie was het bedoeld en wat stond erin?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zag het ook. Ging waarschijnlijk over dat flesje.
Komen we niet achter, wordt gecensureerd door de Febo dus vraag me af of dit zelfs de uitzending gaat halen...quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie heeft dat flesje gelezen voor wie was het bedoeld en wat stond erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |