Ik kom overal met mijn “coole wagen”. Faxie vroeg of ik mee ging een rondje rijden. Prima maar een beetje dom er naast zitten is niet leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een opmerkingen verzin je om in iemands wagen te rijden. Waarom kom je niet gewoon met je eigen coole wagen?
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kom overal met mijn “coole wagen”. Faxie vroeg of ik mee ging een rondje rijden. Prima maar een beetje dom er naast zitten is niet leuk.
Bedankt voor de verhelderingquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.
Dat is het vervolg als ik door de eerste keuring heen ben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Anders zou hij wel aanbieden om een dag kite-les aan je te geven.
Dat is iets dat hij graag wilt delen met iemand die hij in zijn hart heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is het vervolg als ik door de eerste keuring heen ben?
Ik lig graag plat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is iets dat hij graag wilt delen met iemand die hij in zijn hart heeft.
Ik weet niet waarom jij dat zo plat verwoord?
Wat een pech, gelukkig bestaat creativiteit!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef rival het volgende:
Arme knul, net een auto besteld waar de stoelen niet plat kunnen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.
Maar beschik je daar ook over?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een pech, gelukkig bestaat creativiteit!
Nah laat maar. Ik rij wel in m'n eentje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw pookje smacht om aanraking?
Sow jij draait snel om.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah laat maar. Ik rij wel in m'n eentje.
Erin past amper, dus zal wel moetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kite vastbinden aan de kofferklep.
Dan zou ik hem maar allrisk verzekeren.. klinkt niet als iets dat ik zou doen met een splinternieuwe auto.quote:
Werkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bijna weekend! Ga je nog wat leuks doen?
Dat heb ik totaal in jaren nog niet gehad onderhandquote:
Ik hoef er niet veel voor te doen. Ze praten ook nog eens allemaal dus ik heb er ondertussen een dagtaak aan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal in jaren nog niet gehad onderhand
Maarja, de lente komt eraan bij jou zo te zien
Ach vrouwen hebben weer andere struggles toch? De creeps van de leukerds scheiden enzoquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet veel voor te doen. Ze praten ook nog eens allemaal dus ik heb er ondertussen een dagtaak aan.
Zeker waar. Had er al 4 mannen tussen die ik indirect ken en een relatie hebben. Dat soort types sla ik liever over.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach vrouwen hebben weer andere struggles toch? De creeps van de leukerds scheiden enzo
En die zullen vast nog wel genoeg succes hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker waar. Had er al 4 mannen tussen die ik indirect ken en een relatie hebben. Dat soort types sla ik liever over.
Nouja dat had ik ook eerst hoor. Dat ik dacht het loopt altijd uit op teleurstelling. En ik vind het ook nog eens doodeng. Dat heb ik nu voor de verandering ook maar kenbaar gemaakt aan mijn date wie weet helpt het. Ik “ken” hem overigens wel al. 5 jaar geleden ook al eens afgesproken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die zullen vast nog wel genoeg succes hebben![]()
Ik overwoog weer eens een paar apps te installeren, maar ik sla 't maar weer over. De verleiding is alweer verdwenen.
Zoiets scheelt wel behoorlijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja dat had ik ook eerst hoor. Dat ik dacht het loopt altijd uit op teleurstelling. En ik vind het ook nog eens doodeng. Dat heb ik nu voor de verandering ook maar kenbaar gemaakt aan mijn date wie weet helpt het. Ik “ken” hem overigens wel al. 5 jaar geleden ook al eens afgesproken.
Ja. Tijd zal het leren. Hij is aankomende week jarig misschien een kleinigheidje kopen. Heb jij tips?quote:
Legoquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja. Tijd zal het leren. Hij is aankomende week jarig misschien een kleinigheidje kopen. Heb jij tips?
Mannen zijn net kinderenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of ik hem daar heel gelukkig mee maak.
Je houdt chocola liever voor jezelf?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet ook niet meteen alles weggeven in dit stadium, toch?
Ik zal heel voorzichtig sabbelenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als je er lief voor bent
Liever knabbelen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sabbelen klinkt wel echt nasty Faxie. Ga jij nog iets leuks doen?
Als ik jou was zou ik tinder aanslingeren. Het is duidelijk voorjaarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever knabbelen dan?![]()
Nee, ik ga werkenVerder geen plannen dit weekend.
Heb geen goede foto's meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tinder aanslingeren. Het is duidelijk voorjaar
Daar krijg ik geen likes meequote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan zet je er slechte foto’s op. Niet zo moeilijk doen.
Ik wil je wel mijn visie geven op de foto’s en tekst.. Kijken of dat wat oplevertquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen likes meeMet goede foto's ook al amper
Haha nee joh, heb al vaak genoeg tips gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wil je wel mijn visie geven op de foto’s en tekst.. Kijken of dat wat oplevert
Ik hoef niet naar jouw foto’s te vissen. Ik heb je gezien in je badjas.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee joh, heb al vaak genoeg tips gehad![]()
De laatste keer ging overigens niet zo verkeerd qua likes, maar ik ben ondertussen kieskeurig geworden met wat ik zelf like, en ik heb er schijnbaar nogal last van dat het type dat op mij valt in de regel niet het type is waar ik op val.
Wel een match gehad waar daadwerkelijk leuke gesprekken mee op gang kwamen via WA, maar die vertrok al heel snel naar de VS![]()
Vis je nu naar m'n foto's?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar jouw foto’s te vissen. Ik heb je gezien in je badjas.
Zo ver reikt mijn aandachtboog niet.quote:Op zondag 9 april 2023 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Iemand zin om paaseitjes (zonder afstandsbediening) te zoeken? FEE / [ACTIE] Paaseieren zoeken op het FOK! forum! Met leuke prijzen!
Post dan ook!quote:
Hoe gaat het vandaag met LoL?quote:
Wel goed hoor. Met jou ook?quote:Op zondag 9 april 2023 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met LoL?
Mijn bonsai boompje is nog steeds niet uitgekomen, ik zie het somber in.
Z'n gangetje hierquote:Op maandag 10 april 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met jou ook?
Geef het even tijd tot eind mei. Als er dan nog niks is gegroeid, dan mag je het somber inzien.
quote:Op maandag 10 april 2023 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Z'n gangetje hier
Eind mei, dat duurt nog even
De handleiding zei 6 tot 8 weken!
Ja, eerst op jouw advies buiten in de vorst, ik hoop nu wel dat dat geen grap was, anders ben je me zaadjes verschuldigd!quote:Op maandag 10 april 2023 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onder gunstige omstandigheden 6 tot 8 weken ja. Maar het voorjaar is nog koud eh? Of heb je ze binnen staan?
Nog even geduld hebben dus.quote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eerst op jouw advies buiten in de vorst, ik hoop nu wel dat dat geen grap was, anders ben je me zaadjes verschuldigd!
Maar nu alweer een tijdje binnen, omdat er buiten niets gebeurde(en het veel regende en al het water in het bakje bleef staan)
LoL grapt nooit over bonsaiquote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eerst op jouw advies buiten in de vorst, ik hoop nu wel dat dat geen grap was, anders ben je me zaadjes verschuldigd!
Maar nu alweer een tijdje binnen, omdat er buiten niets gebeurde(en het veel regende en al het water in het bakje bleef staan)
Bonsai is net zo serieus als neuken.quote:Op maandag 10 april 2023 13:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
LoL grapt nooit over bonsai![]()
We zullen deze sc eens terug tot een zacht leven wekken
Nou nou nouquote:Op maandag 10 april 2023 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bonsai is net zo serieus als neuken.
quote:
Morgen weer achteraan bellen, hopelijk deze week geen zwembad meerquote:Op maandag 10 april 2023 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Al zicht op het vijvervrij krijgen van je balkon?
Hopelijk.. anders ga je binnenkort ook nog een muggenplaag hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen weer achteraan bellen, hopelijk deze week geen zwembad meer
ik wil geen muggenquote:Op maandag 10 april 2023 14:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hopelijk.. anders ga je binnenkort ook nog een muggenplaag hebben
Oja jij hebt het moedertje weekend achter de rugquote:Op maandag 10 april 2023 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik wil geen muggen![]()
Nee morgen maar weer werk van maken![]()
Nu ff bijkomen van het weekend en morgen weer dingen doen
Ja!!quote:Op maandag 10 april 2023 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oja jij hebt het moedertje weekend achter de rug
Ja was heel erg leuk en gezelligquote:
Dan maar rustenquote:Op maandag 10 april 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja was heel erg leuk en gezellig![]()
We hebben ook veel gelopen ,spierpijn
Als serieus als geslachtsgemeenschap dan?quote:
Thijs ook aan boord! Welkom!quote:
Dat laatste klinkt vrij apartquote:Op maandag 10 april 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook weer in het Limburgse land!
Vanmiddag nog in Twente in de zon gezeten, nu lekker in de regen
Zo maar eens Hammy wakker maken, moet echt zn holletje verschonen en dat gaat niet als hij er in zit.
Je weet best wat ik bedoelquote:
Hier ook al regen. Stond vanochtend nog fijn mos van de schutting te krabben.quote:Op maandag 10 april 2023 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook weer in het Limburgse land!
Vanmiddag nog in Twente in de zon gezeten, nu lekker in de regen
Zo maar eens Hammy wakker maken, moet echt zn holletje verschonen en dat gaat niet als hij er in zit.
Niemand die jouw holletje wil schoonmaken?quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier ook al regen. Stond vanochtend nog fijn mos van de schutting te krabben.
Toon eens een foto van Hammy als je wil.
Awww... wat een dotje!quote:Op maandag 10 april 2023 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik toon graag foto's, ik ben net zo erg als een nieuwbakken moeder vrees ik.En ik dacht nog wel dat ik me aan een hamster minder zou hechten dan aan een konijn
Dat neem ik ook aan. Heb m via marktplaats en de verkoper wist er weinig van. Hij dacht dat het een syrische hamster was, maar die zijn dubbel zo groot. Er zijn een paar soorten dwerghamsters, maar ik denk dat dit een Russische dwerghamster is. Mja zeker weten doe ik het dus niet, zoveel kennis heb ik ook niet van hamsters.quote:Op maandag 10 april 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awww... wat een dotje!Dwerghamster neem ik aan?
Leuk juist. Boeiend of het Syrisch of Russisch is. Het lijkt mij een lief beestje.quote:Op maandag 10 april 2023 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan. Heb m via marktplaats en de verkoper wist er weinig van. Hij dacht dat het een syrische hamster was, maar die zijn dubbel zo groot. Er zijn een paar soorten dwerghamsters, maar ik denk dat dit een Russische dwerghamster is. Mja zeker weten doe ik het dus niet, zoveel kennis heb ik ook niet van hamsters.
Niemand komt er in mijn holquote:Op maandag 10 april 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niemand die jouw holletje wil schoonmaken?
Ahw, liefquote:Op maandag 10 april 2023 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik toon graag foto's, ik ben net zo erg als een nieuwbakken moeder vrees ik.En ik dacht nog wel dat ik me aan een hamster minder zou hechten dan aan een konijn
Kon(t) zijn dat je een gekke fetisj had.quote:
Ik ben voor Fok-begrippen heel normaalquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kon(t) zijn dat je een gekke fetisj had.
Best eng als je erover nadenkt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben voor Fok-begrippen heel normaal
Daarom sta ik er niet lang bij stilquote:Op maandag 10 april 2023 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Best eng als je erover nadenkt.
Nee, dan gaat het opvallen eh? En niet alleen hier.quote:Op maandag 10 april 2023 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom sta ik er niet lang bij stil
Drmquote:Op maandag 10 april 2023 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het opvallen eh? En niet alleen hier.
Uiteraard!quote:Op maandag 10 april 2023 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Drm
Willen jullie mijn compilatie van Zandvoort zien?
Ik ga hem wel DM-en, iets met privacy en zoquote:
Oh wee als je laatste bent geworden!quote:Op maandag 10 april 2023 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga hem wel DM-en, iets met privacy en zo
En dat is ie, alleen krijg ik hem nu niet uit zn hok, alsof hij weet dat ik het wil verschonenquote:Op maandag 10 april 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk juist. Boeiend of het Syrisch of Russisch is. Het lijkt mij een lief beestje.
Haha privacy, terwijl je jarenlang je voor en achternaam in je profiel had staan!quote:Op maandag 10 april 2023 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga hem wel DM-en, iets met privacy en zo
Jij laat je ook niet zomaar uit je huis zetten tochquote:Op maandag 10 april 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dat is ie, alleen krijg ik hem nu niet uit zn hok, alsof hij weet dat ik het wil verschonen
Ok ok, hij heeft gewoon gelijk, ik weet het.quote:Op maandag 10 april 2023 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij laat je ook niet zomaar uit je huis zetten toch
Een wortel?quote:Op maandag 10 april 2023 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok ok, hij heeft gewoon gelijk, ik weet het.
Maar ik laat me wel met lekkers mn huis uit lokken!
Ik werd wijzerquote:Op maandag 10 april 2023 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha privacy, terwijl je jarenlang je voor en achternaam in je profiel had staan!
Maar ik wil ook wel een linkje, kijken of je nog iemand ingehaald hebt (en stiekem wil ik natuurlijk gewoon graag een DM)
Wat ken je me toch goed!quote:
Goed bazinnetje ben jijquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed!
Maar het is gelukt! Hij kan zo weer in een schoon bed slapen!
Mammie Hammyquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed!
Aaaawwwquote:Op maandag 10 april 2023 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ken je me toch goed!
Dat is altijd zo met huisdieren.quote:Op maandag 10 april 2023 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dat is ie, alleen krijg ik hem nu niet uit zn hok, alsof hij weet dat ik het wil verschonen
Goedemorgen!quote:
Same herequote:Op dinsdag 11 april 2023 09:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Alhoewel het gister iets beter was, met nog een paaslunch in het vooruitzicht, nu weer terug naar de droge boterham
Ja ook nog een stuk kouden nu! Maar stiekem vond ik het wel fijn dat het mooie weer in het weekend viel, kon ik er toch wat meer van genietenquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same here![]()
Pasen is weer geweest
Ik heb 3 dagen gelopen met prachtig weer en nu heb ik het koud
Dat warme weer was precies mooi met Pasenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ook nog een stuk kouden nu! Maar stiekem vond ik het wel fijn dat het mooie weer in het weekend viel, kon ik er toch wat meer van genieten
En ik heb nog aardbeien in de koelkast, want het was 2 halen 1 betalen, dus mag niet echt klagen
Ik heb Hammy thuis gelaten, maar ben pas een dag later naar Enschede gegaan. En op de camera kon ik zien dat hij vrolijk in zn radje rondrende (ik heb een webcam op zn kooi gericht, zodat ik alles in de gaten kan houdenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat warme weer was precies mooi met PasenIk heb de kikkers in mijn moeders vijver weer gezien
![]()
Binnenkort vast met een hoop dril in het water , dus wat wordt weer dril uitzetten , maar ze leven nog![]()
Ik moet straks maar eens wat boodschappen doen , ik heb niet veel meer in huis.
Hoe is het met Hammy BooBoo afgelopen?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb Hammy thuis gelaten, maar ben pas een dag later naar Enschede gegaan. En op de camera kon ik zien dat hij vrolijk in zn radje rondrende (ik heb een webcam op zn kooi gericht, zodat ik alles in de gaten kan houden). Ik vrees dat hij me niet gemist heeft
(gelukkig
)
* El_Thijs Puzzie warm knuffeltquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same here![]()
Pasen is weer geweest
Het IS ook gewoon kouderquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same here![]()
Pasen is weer geweest
Waar zet je die dril dan uit?quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat warme weer was precies mooi met PasenIk heb de kikkers in mijn moeders vijver weer gezien
![]()
Binnenkort vast met een hoop dril in het water , dus wat wordt weer dril uitzetten , maar ze leven nog![]()
Ik moet straks maar eens wat boodschappen doen , ik heb niet veel meer in huis.
Hoe is het met Hammy BooBoo afgelopen?
De afgelopen dagen was het lentequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het IS ook gewoon kouder![]()
Stomme lente is nog geen lente
Mijn moeder schept het eruit en rijdt er mee naar een ander gebiedje met een slootquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar zet je die dril dan uit?
Ik had wel eens een beetje dril in huis om alles uit te laten komen in een aquarium. Best leuk! En daarna de kikkertjes vrijlaten.
(die dril heb ikzelf overigens niet uit de natuur gehaald, maar had ik gered van een overvolle dril-bak van één of ander kind)
Graadje of 10 hier en de zon schijnt. Dadelijk even wandelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De afgelopen dagen was het lenteNu ff niet meer
Lekker ff uit wapperenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graadje of 10 hier en de zon schijnt. Dadelijk even wandelen.
Komt vanzelf.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De afgelopen dagen was het lenteNu ff niet meer
Artsy mag wel.quote:
Ja joh. Hier is het net geen 14 graden. Wel kleine, maar felle regenbuien.quote:
Goed voor mijn eco balkonquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh. Hier is het net geen 14 graden. Wel kleine, maar felle regenbuien.
Zwemmen de kikkers al in het rond?quote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zwemmen de kikkers al in het rond?
Post wat en dan zien we wel wat er gebeurt.quote:
Jawel, Lenny had er wel over.quote:
Ook geen Nemo visje?quote:
Arm beesstquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, Lenny had er wel over.
[..]
Ook geen Nemo visje?
Een klein schildpadje!quote:
Toch geen ervaring mee?quote:
Gelukkig maar, dat was mij anders een enorm trauma geweest.quote:
Oh ervaring mee dusquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat was mij anders een enorm trauma geweest.
Wel met goudvissen, koi en grasparkieten.quote:
Wow wow , nou ja , jij haalt er nu ook wat andere dieren bijquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel met goudvissen, koi en grasparkieten.
Ja, niet balkonwaardig.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow wow , nou ja , jij haalt er nu ook wat andere dieren bij
Kende ooit wel iemand die een geit op een balkon hield. En later een haan.quote:
Dat vind ik zieligquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kende ooit wel iemand die een geit op een balkon hield. En later een haan.
Was het ook. Ze zijn wel naar een boer gegaan.quote:
Dat is beterquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was het ook. Ze zijn wel naar een boer gegaan.
Jawel. We gaan het een beetje losser maken.quote:
Ik denk niet dat ik kan onthoudenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jawel. We gaan het een beetje losser maken.
Wel tieten maar liefst artsy
Geen geslachtsdelen want geen kpd.
Billen mogen wel.
Daar let ik niet eens op als ik plaatjes zoek, dus ik laat het wel zittenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah.. kunstige tieten en konten.
Moet te doen zijn
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jawel. We gaan het een beetje losser maken.
Wel tieten maar liefst artsy
Geen geslachtsdelen want geen kpd.
Billen mogen wel.
quote:
Maak KPD topic danquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar let ik niet eens op als ik plaatjes zoek, dus ik laat het wel zitten
Ik weet hetquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar @:Modus heeft juist altijd mooie kunstige plaatjes
Snap ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij ook!
Maar buiten KPD zijn we aan regels gebonden
Voor niets zo vroeg opgestaan dusquote:Op woensdag 12 april 2023 09:44 schreef El_Thijs het volgende:
Vanmorgen kwam ik erachter dat mijn toegang verlopen was voor het Rijkswaterstaat kantoor in RotterdamWas er om 7, kon pas om 8 uur binnen, toen moest ik als bezoeker door een collega worden aangemeld, dus om half 9 de laptop pas aan
Meteen toegang aangevraagd voor de rest van het jaar
Ja, heb wel heel vaak kut geroepen toen ik daar stondquote:
Op zijn minstquote:Op woensdag 12 april 2023 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, heb wel heel vaak kut geroepen toen ik daar stond
Zo keek de man bij de receptie toen ik het vertelde jaquote:
Ai, dat word een Happy Meal halen bij de Mac om weer vrolijk te worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo keek de man bij de receptie toen ik het vertelde ja
Slecht voor de lijn, gisteren tijdens ons unituitje al flink van de Chinees gegetenquote:Op woensdag 12 april 2023 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dat word een Happy Meal halen bij de Mac om weer vrolijk te worden.
Niet ziek van geworden? Ik kan echt niet tegen die zooi.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht voor de lijn, gisteren tijdens ons unituitje al flink van de Chinees gegeten
Nee, al hielp het niet mee dat we de activiteiten moesten doen ernaquote:Op woensdag 12 april 2023 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet ziek van geworden? Ik kan echt niet tegen die zooi.
Zoals?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, al hielp het niet mee dat we de activiteiten moesten doen erna
Een soort escape room met allemaal mini-games in verschillende cellen. Soms moest je heel tactisch denken, en soms moest je heel fysiek zijnquote:
Zeker weten dat het geen anger managment room was?quote:Op woensdag 12 april 2023 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daarna een variant op curling gedaan, stonden we met die dingen te smijten
Nee, want ons team wonquote:Op woensdag 12 april 2023 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen anger managment room was?
Nou, vooruit dan maar weer. Go Team Thijs!quote:
Ja was leukquote:Op woensdag 12 april 2023 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar weer. Go Team Thijs!
Amateurs!quote:Op woensdag 12 april 2023 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja was leuk15-10 was de eindstand, maar je merkte wel dat we allemaal de finesse miste
Op een andere baan vloog ie er zelfs uit
Waren we allemaal en trots op ook!quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 12 april 2023 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waren we allemaal en trots op ook!
Alle 35 plussers liggen al op bed.quote:
Ja, het is al weer bijna tijd...quote:Op donderdag 13 april 2023 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alle 35 plussers liggen al op bed.
Soms zeg ik dat ik op bed lig, en soms dat ik in bed ligquote:Op donderdag 13 april 2023 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm is op bed grammaticaal correcter dan in bed?
Want je bed is meer het frame en matras en daar lig je toch meer op dan in? Of als je een heel zacht matras hebt dat je er diep in wegzakt, lig je er dan wel in?
Sorry, ik weet ook niet waarom ik me zulke dingen afvraag
Best wel sneu.quote:
Hier in het oosten is het altijd op bed. De rest van NL heeft het verkeerd.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm is op bed grammaticaal correcter dan in bed?
Want je bed is meer het frame en matras en daar lig je toch meer op dan in? Of als je een heel zacht matras hebt dat je er diep in wegzakt, lig je er dan wel in?
Sorry, ik weet ook niet waarom ik me zulke dingen afvraag
Gelukkig is er nog de rest van Nederland. Veel denken dat het alleen de Randstad isquote:Op donderdag 13 april 2023 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier in het oosten is het altijd op bed. De rest van NL heeft het verkeerd.
Echt eh? Wat denken ze daar wel?!quote:Op donderdag 13 april 2023 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog de rest van Nederland. Veel denken dat het alleen de Randstad is
Dat ze denken is al best zorgwekkendquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Wat denken ze daar wel?!![]()
Kan het me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze denken is al best zorgwekkend
Ik ook niet eigenlijkquote:
Nou,nou,nou.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ze denken is al best zorgwekkend
Jazeker, al moet je eerst door een zee van diarree (diarzee?) heen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik voel een zekere aversie tegen randstedelingen![]()
Gelukkig wonen er ook nog wel wat leuke mensen in de Randstad!
quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jazeker, al moet je eerst door een zee van diarree (diarzee?) heen.
Wie dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik voel een zekere aversie tegen randstedelingen![]()
Gelukkig wonen er ook nog wel wat leuke mensen in de Randstad!
Euh euh, daar denk ik nog even over naquote:
Ken wel mensen die er heen gingen om er te wonen, maar die lieten niets meer van zich horen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh euh, daar denk ik nog even over namisschien meldt zich hier nog iemand
Ja zo gaat dat, er lijken geen treinen te rijden vanuit het westen naar het oosten. En als die al rijden doen ze er veel langer over dan andersomquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ken wel mensen die er heen gingen om er te wonen, maar die lieten niets meer van zich horen.
Schoften zijn het!quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat, er lijken geen treinen te rijden vanuit het westen naar het oosten. En als die al rijden doen ze er veel langer over dan andersom![]()
Dat werd iig nog wel eens gezegd in Enschede. Mensen uit de Randstad die zeggen dat je beter daar kan afspreken, want anders zijn ze zo lang onderweg. Blijkbaar hadden niet echt door dat ik net zo lang onderweg zou zijn
En daar heb je het al.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ken wel mensen die er heen gingen om er te wonen, maar die lieten niets meer van zich horen.
Theo Maassen zei het ooit:quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat, er lijken geen treinen te rijden vanuit het westen naar het oosten. En als die al rijden doen ze er veel langer over dan andersom![]()
Dat werd iig nog wel eens gezegd in Enschede. Mensen uit de Randstad die zeggen dat je beter daar kan afspreken, want anders zijn ze zo lang onderweg. Blijkbaar hadden niet echt door dat ik net zo lang onderweg zou zijn
Wat een heerlijkheidquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar heb je het al.
[..]
Theo Maassen zei het ooit:
"Het enige goede uit Amsterdam, dat is de trein naar Eindhoven!"
Poes!quote:
Theo heeft wel een punt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar heb je het al.
[..]
Theo Maassen zei het ooit:
"Het enige goede uit Amsterdam, dat is de trein naar Eindhoven!"
Dat willen we zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:56 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
Mijn Doom-level is bijna af
Alles okee met Amy?quote:
Komt welquote:Op zaterdag 15 april 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat willen we zien natuurlijk.
[..]
Alles okee met Amy?
Komt wel.quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat willen we zien natuurlijk.
[..]
Alles okee met Amy?
Welke deel van Doom precies?quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt wel
Moet nog even de juiste balans vinden qua vijanden en items
quote:Op zaterdag 15 april 2023 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komt wel.
Moet nog even de juiste balans vinden
quote:Op zaterdag 15 april 2023 14:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke deel van Doom precies?
[..]![]()
Klinkt uitdagend.quote:Op zaterdag 15 april 2023 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]![]()
Ik zit te spelen met vijanden op bepaalde difficulties, en vijanden vervangen op hogere difficulties. Beetje mee spelen
Ja, level moet niet in 2 minuten uit te spelen zijnquote:
Dat heb ik nog niet meegemaakt iig.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, level moet niet in 2 minuten uit te spelen zijn
Nou, ik ga al dood in mijn eigen level, en dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt iig.
Oh kijk aan, dan ben je goed op weg met je level.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik ga al dood in mijn eigen level, en dat is een goed teken
Hoe is het hier verder?
Ik wil er te veel awesome stuff in stoppenquote:Op zondag 16 april 2023 10:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh kijk aan, dan ben je goed op weg met je level.
Het is hier te kalm.![]()
Welke storm?quote:
In een glas water dusquote:
Ach, ik had de storm paraplu al uit het vet gehaald.quote:
Waarom dat? Als het stormt blijf je toch gewoon binnen?quote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, ik had de storm paraplu al uit het vet gehaald.
Nee joh, van een storm moet je genieten.quote:Op zondag 16 april 2023 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom dat? Als het stormt blijf je toch gewoon binnen?
Haha maar dan moet je ook geen paraplu gebruikenquote:Op zondag 16 april 2023 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee joh, van een storm moet je genieten.
quote:Op zondag 16 april 2023 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar dan moet je ook geen paraplu gebruiken
Lekker uitwaaien!quote:Op zondag 16 april 2023 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee joh, van een storm moet je genieten.
Jij snapt het.quote:
Dat wou ik eerst neerzettenquote:
Snap ik toch.quote:
Ik had het over ons, maar dat klopt ook ja.quote:
quote:Op zondag 16 april 2023 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had het over ons, maar dat klopt ook ja.
quote:Op zondag 16 april 2023 19:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had het over ons, maar dat klopt ook ja.
Missen we alleen Lenny en Puzzie nogquote:Op zondag 16 april 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dan zitten we met ons drieën op 1 lijn, lekker knus!
Die hebben betere dingen te doen?quote:Op zondag 16 april 2023 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Missen we alleen Lenny en Puzzie nog
Met elkaar?!quote:
Dat denk jij er zelf bij! Dat was niet wat ik bedoelde. Maar heb er natuurlijk ook geen problemen mee als dat wel zo isquote:
Nou dan!quote:Op zondag 16 april 2023 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat denk jij er zelf bij! Dat was niet wat ik bedoelde. Maar heb er natuurlijk ook geen problemen mee als dat wel zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |