Ik kom overal met mijn “coole wagen”. Faxie vroeg of ik mee ging een rondje rijden. Prima maar een beetje dom er naast zitten is niet leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een opmerkingen verzin je om in iemands wagen te rijden. Waarom kom je niet gewoon met je eigen coole wagen?
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kom overal met mijn “coole wagen”. Faxie vroeg of ik mee ging een rondje rijden. Prima maar een beetje dom er naast zitten is niet leuk.
Bedankt voor de verhelderingquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.
Dat is het vervolg als ik door de eerste keuring heen ben?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Anders zou hij wel aanbieden om een dag kite-les aan je te geven.
Dat is iets dat hij graag wilt delen met iemand die hij in zijn hart heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat is het vervolg als ik door de eerste keuring heen ben?
Ik lig graag plat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is iets dat hij graag wilt delen met iemand die hij in zijn hart heeft.
Ik weet niet waarom jij dat zo plat verwoord?
Wat een pech, gelukkig bestaat creativiteit!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef rival het volgende:
Arme knul, net een auto besteld waar de stoelen niet plat kunnen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Hij vraagt dit voor zichzelf, niet voor jou. Vandaar de pook opmerking van zijn kant.
Maar beschik je daar ook over?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een pech, gelukkig bestaat creativiteit!
Nah laat maar. Ik rij wel in m'n eentje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw pookje smacht om aanraking?
Sow jij draait snel om.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah laat maar. Ik rij wel in m'n eentje.
Erin past amper, dus zal wel moetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kite vastbinden aan de kofferklep.
Dan zou ik hem maar allrisk verzekeren.. klinkt niet als iets dat ik zou doen met een splinternieuwe auto.quote:
Werkenquote:Op donderdag 16 maart 2023 07:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bijna weekend! Ga je nog wat leuks doen?
Dat heb ik totaal in jaren nog niet gehad onderhandquote:
Ik hoef er niet veel voor te doen. Ze praten ook nog eens allemaal dus ik heb er ondertussen een dagtaak aan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal in jaren nog niet gehad onderhand
Maarja, de lente komt eraan bij jou zo te zien
Ach vrouwen hebben weer andere struggles toch? De creeps van de leukerds scheiden enzoquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoef er niet veel voor te doen. Ze praten ook nog eens allemaal dus ik heb er ondertussen een dagtaak aan.
Zeker waar. Had er al 4 mannen tussen die ik indirect ken en een relatie hebben. Dat soort types sla ik liever over.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach vrouwen hebben weer andere struggles toch? De creeps van de leukerds scheiden enzo
En die zullen vast nog wel genoeg succes hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker waar. Had er al 4 mannen tussen die ik indirect ken en een relatie hebben. Dat soort types sla ik liever over.
Nouja dat had ik ook eerst hoor. Dat ik dacht het loopt altijd uit op teleurstelling. En ik vind het ook nog eens doodeng. Dat heb ik nu voor de verandering ook maar kenbaar gemaakt aan mijn date wie weet helpt het. Ik “ken” hem overigens wel al. 5 jaar geleden ook al eens afgesproken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die zullen vast nog wel genoeg succes hebben![]()
Ik overwoog weer eens een paar apps te installeren, maar ik sla 't maar weer over. De verleiding is alweer verdwenen.
Zoiets scheelt wel behoorlijkquote:Op donderdag 16 maart 2023 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja dat had ik ook eerst hoor. Dat ik dacht het loopt altijd uit op teleurstelling. En ik vind het ook nog eens doodeng. Dat heb ik nu voor de verandering ook maar kenbaar gemaakt aan mijn date wie weet helpt het. Ik “ken” hem overigens wel al. 5 jaar geleden ook al eens afgesproken.
Ja. Tijd zal het leren. Hij is aankomende week jarig misschien een kleinigheidje kopen. Heb jij tips?quote:
Legoquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja. Tijd zal het leren. Hij is aankomende week jarig misschien een kleinigheidje kopen. Heb jij tips?
Mannen zijn net kinderenquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of ik hem daar heel gelukkig mee maak.
Je houdt chocola liever voor jezelf?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet ook niet meteen alles weggeven in dit stadium, toch?
Ik zal heel voorzichtig sabbelenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als je er lief voor bent
Liever knabbelen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sabbelen klinkt wel echt nasty Faxie. Ga jij nog iets leuks doen?
Als ik jou was zou ik tinder aanslingeren. Het is duidelijk voorjaarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever knabbelen dan?![]()
Nee, ik ga werkenVerder geen plannen dit weekend.
Heb geen goede foto's meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tinder aanslingeren. Het is duidelijk voorjaar
Daar krijg ik geen likes meequote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan zet je er slechte foto’s op. Niet zo moeilijk doen.
Ik wil je wel mijn visie geven op de foto’s en tekst.. Kijken of dat wat oplevertquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen likes meeMet goede foto's ook al amper
Haha nee joh, heb al vaak genoeg tips gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wil je wel mijn visie geven op de foto’s en tekst.. Kijken of dat wat oplevert
Ik hoef niet naar jouw foto’s te vissen. Ik heb je gezien in je badjas.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee joh, heb al vaak genoeg tips gehad![]()
De laatste keer ging overigens niet zo verkeerd qua likes, maar ik ben ondertussen kieskeurig geworden met wat ik zelf like, en ik heb er schijnbaar nogal last van dat het type dat op mij valt in de regel niet het type is waar ik op val.
Wel een match gehad waar daadwerkelijk leuke gesprekken mee op gang kwamen via WA, maar die vertrok al heel snel naar de VS![]()
Vis je nu naar m'n foto's?
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar jouw foto’s te vissen. Ik heb je gezien in je badjas.
Zo ver reikt mijn aandachtboog niet.quote:Op zondag 9 april 2023 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Iemand zin om paaseitjes (zonder afstandsbediening) te zoeken? FEE / [ACTIE] Paaseieren zoeken op het FOK! forum! Met leuke prijzen!
Post dan ook!quote:
Hoe gaat het vandaag met LoL?quote:
Wel goed hoor. Met jou ook?quote:Op zondag 9 april 2023 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met LoL?
Mijn bonsai boompje is nog steeds niet uitgekomen, ik zie het somber in.
Z'n gangetje hierquote:Op maandag 10 april 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met jou ook?
Geef het even tijd tot eind mei. Als er dan nog niks is gegroeid, dan mag je het somber inzien.
quote:Op maandag 10 april 2023 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Z'n gangetje hier
Eind mei, dat duurt nog even
De handleiding zei 6 tot 8 weken!
Ja, eerst op jouw advies buiten in de vorst, ik hoop nu wel dat dat geen grap was, anders ben je me zaadjes verschuldigd!quote:Op maandag 10 april 2023 10:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onder gunstige omstandigheden 6 tot 8 weken ja. Maar het voorjaar is nog koud eh? Of heb je ze binnen staan?
Nog even geduld hebben dus.quote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eerst op jouw advies buiten in de vorst, ik hoop nu wel dat dat geen grap was, anders ben je me zaadjes verschuldigd!
Maar nu alweer een tijdje binnen, omdat er buiten niets gebeurde(en het veel regende en al het water in het bakje bleef staan)
LoL grapt nooit over bonsaiquote:Op maandag 10 april 2023 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eerst op jouw advies buiten in de vorst, ik hoop nu wel dat dat geen grap was, anders ben je me zaadjes verschuldigd!
Maar nu alweer een tijdje binnen, omdat er buiten niets gebeurde(en het veel regende en al het water in het bakje bleef staan)
Bonsai is net zo serieus als neuken.quote:Op maandag 10 april 2023 13:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
LoL grapt nooit over bonsai![]()
We zullen deze sc eens terug tot een zacht leven wekken
Nou nou nouquote:Op maandag 10 april 2023 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bonsai is net zo serieus als neuken.
quote:
Morgen weer achteraan bellen, hopelijk deze week geen zwembad meerquote:Op maandag 10 april 2023 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Al zicht op het vijvervrij krijgen van je balkon?
Hopelijk.. anders ga je binnenkort ook nog een muggenplaag hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen weer achteraan bellen, hopelijk deze week geen zwembad meer
ik wil geen muggenquote:Op maandag 10 april 2023 14:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hopelijk.. anders ga je binnenkort ook nog een muggenplaag hebben
Oja jij hebt het moedertje weekend achter de rugquote:Op maandag 10 april 2023 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik wil geen muggen![]()
Nee morgen maar weer werk van maken![]()
Nu ff bijkomen van het weekend en morgen weer dingen doen
Ja!!quote:Op maandag 10 april 2023 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oja jij hebt het moedertje weekend achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |