quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand nog een stemwijzer voor Regio Rotterdam Rijnmond? @:kingroland
Eerst stemmen, dan Wordle. Thanks.quote:
SGPquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:17 schreef KingRoland het volgende:
Gestemd
Zeg niet op welke partij mogen jullie zelf invullen
Jezus leeft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:17 schreef KingRoland het volgende:
Gestemd
Zeg niet op welke partij mogen jullie zelf invullen
Die kwam bij mij heel hoog in de lijst.quote:
Daar zou ik niet bijzonder trots op zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kwam bij mij heel hoog in de lijst.
Elke regio kent andere issues, Caland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zou ik niet bijzonder trots op zijn.
Hahahaha, net als eerst kaas en dan pas zoet belegquote:Op woensdag 15 maart 2023 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst stemmen, dan Wordle. Thanks.
Goeiemorgenquote:
Eens.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:21 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Mensen die geen werk hebben zouden eigenlijk niet mogen stemmen.
Quoten uit een besloten forum mag eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de stelling voorgelegd aan @:Nova
[..]
Graag noten verwijderen en aangeven in het bantopicquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Quoten uit een besloten forum mag eigenlijk niet
Er mag wel meer niet!!!!quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Quoten uit een besloten forum mag eigenlijk niet
Dat vind ik wel erg streng hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag noten verwijderen en aangeven in het bantopic
Vreemd ook, dacht dat jij en scummie vrienden waren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle ingrijpen
Ik voel me helemaal niet prettig bij die opmerking
Je hebt me er ooit voor gebanned. Raar dat jullie niet consequent zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle ingrijpen
Ik voel me helemaal niet prettig bij die opmerking
Toen was ik nog geen FAquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hebt me er ooit voor gebanned. Raar dat jullie niet consequent zijn.
(grapje)
Goed punt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zijn de regels voor als we ze niet handhaven
Dat ding kan ook weer de vuilnisbak in.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Op dit moment is het middag! Het is 12:42 uur.
Zo danquote:
Goeiemorgen Sked, ga je nog stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik ben in een goede bui.
Hallo Pisces. Ik sla een keertje over. Met de landelijke partijen heb ik niks en onze provincie is te groot om wat gevoel te krijgen bij de lokale partijen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Sked, ga je nog stemmen?
Hier schrikken @DombohetOlifantje1 en ik vanquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hallo Pisces. Ik sla een keertje over. Met de landelijke partijen heb ik niks en onze provincie is te groot om wat gevoel te krijgen bij de lokale partijen.
Sorry Coco en Dombo.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier schrikken @:dombohetolifantje1 en ik van
Nu ben ik overtuigd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die niet stemmen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |