Als die vrouw van kleur de beste optie is dan geen probleem. Maar types als die lize en tim hofmann trekken het lekker extreem naar de andere kant.quote:
Neequote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je direct of indirect een connectie met de grote landbouwbedrijven en heb je er een zekere mate van afhankelijkheid van?
Welke 18-plussers mogen níet stemmen dan? Of tellen ook mensen mee die in Nederland wonen met bijvoorbeeld een verblijfsvergunning, en die dus alleen voor de waterschappen mogen stemmen (zoals mijn vriendin)?quote:Dit jaar mogen bijna 13,3 miljoen
mensen hun stem uitbrengen.Dat is bijna
92 procent van alle 18-plussers in
Nederland.
De bewoners van Saba, St. Eustatius en Bonaire mogen ook niet stemmen voor de PS denk ik?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke 18-plussers mogen níet stemmen dan? Of tellen ook mensen mee die in Nederland wonen met bijvoorbeeld een verblijfsvergunning, en die dus alleen voor de waterschappen mogen stemmen (zoals mijn vriendin)?
DIt is dan ook de doorschietende kant van inclusie, dat er enkel naar dat aspect wordt gekeken en niet naar capaciteiten.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef trein2000 het volgende:
Een heuse wappie op het stembureau
Of we even een brief van 2 A4 wilden tekenen over strafbare feiten van het WEF en COVID en weet ik het wat
Volgens mij hebben ze wel vertegenwoordigers die mogen stemmen voor de EK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De bewoners van Saba, St. Eustatius en Bonaire mogen ook niet stemmen voor de PS denk ik?
Maar de BBB is ook niet meer dan dat. Het is een one-issue partij voor de boerenlobby.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij is geen enkele politieke partij dat
Op zich best wel zorgelijk hoor dat soort figuren hoor, hier ook iemand in de buurt die op elke lantaarnpaal iets over het WEF, Kaag en pedonetwerken heeft geplakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef trein2000 het volgende:
Een heuse wappie op het stembureau
Of we even een brief van 2 A4 wilden tekenen over strafbare feiten van het WEF en COVID en weet ik het wat
Daarom ook de twijfel nog, misschien kan Nattekat advies gevenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de BBB is ook niet meer dan dat. Het is een one-issue partij voor de boerenlobby.
Als je dan toch een tegenstem tegen het kabinet wil plaatsen zou ik denk nog eerder voor JA21 gaan, die lijken er toch iets pragmatischer en realistischer in te zitten dan de rest rechts van de VVDquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daarom ook de twijfel nog, misschien kan Nattekat advies geven
Zo presenteerde FVD zich ook, ooit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je dan toch een tegenstem tegen het kabinet wil plaatsen zou ik denk nog eerder voor JA21 gaan, die lijken er toch iets pragmatischer en realistischer in te zitten dan de rest rechts van de VVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |