Ik twijfel nogquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Stemmen er eigenlijk hier mensen ook op BBB?
Ik ook! Sowieso, hij ziet er een beetje moe uit, maar ik vind het verder onwijs meevallen. Mensen zijn volgens mij echt te veel instagram-like foto's van mensen gewend en tv-optredens waarbij ze ook allemaal dik in de make-up zittenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat baardje vind ik 'm juist wel prima staan
https://www.nporadio1.nl/(...)de-kamerverkiezingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op het uit elkaar vallen? Geen idee, maar feit blijft dat er altijd een hoop gelukszoekers, partijhoppers en baantjesjagers op dit soort partijen af komen. Daarnaast is het maar de vraag of Caroline de aandacht wil delen als er meer mensen aan het roer komen die mogelijk net wat anders vinden.
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Woon je op het plattegrond of heb je een andere directe relatie met de landbouw?
Dat voornemen hebben we natuurlijk vaker gehoord bij nieuwe partijen, de praktijk is tot nu toe altijd veel weerbarstiger gebleken. We zullen het de komende maanden echt gaan zien, want ze zullen zo ongeveer overal wel de grootste worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)de-kamerverkiezingen
Helemaal mee eens. Deze foto straalt voor mij een beetje 'dichtbij het volk' uit. Geen opgedirkt gedoe, lekker normaal. Al had hij wel even de kam door zijn haar kunnen halen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ook! Sowieso, hij ziet er een beetje moe uit, maar ik vind het verder onwijs meevallen. Mensen zijn volgens mij echt te veel instagram-like foto's van mensen gewend en tv-optredens waarbij ze ook allemaal dik in de make-up zitten![]()
CDA is een 'no no' voor mij en ik heb verder niks tegen, maar ook niks mét Wopke als persoon, maar vind het qua uiterlijk sowieso één van de meer aantrekkelijke mannen in de landelijke politiek. En juist ook op zo'n foto als dit.
Dan zou ik gewoon gaan voor het lekkerste wijf van die partijen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb 5 verschillende stemwijzers ingevuld en krijg iedere keer een andere partij voorgeschoteld, ik weet het dus echt niet meer nu
Ik had bij eentje PVV bij eentje CDAquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb 5 verschillende stemwijzers ingevuld en krijg iedere keer een andere partij voorgeschoteld, ik weet het dus echt niet meer nu
Ik woon op het platteland en de omgeving hier staat vol omgekeerde vlaggen en BBB vlaggen e.d., ik stem absoluut geen BBB.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Woon je op het plattegrond of heb je een andere directe relatie met de landbouw?
Ancilla Tiliaquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon gaan voor het lekkerste wijf van die partijen.
Lootjes maken van alle partijen en dan eentje trekken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik was bij allemaal linkser dan PvdDquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
In NH was Jezus Leeft aanwezig bij het debatquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Na het sterke optreden van Rutte toch maar weer Jezus leeft gestemd.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niet zo'n leuk vooruitzicht.. Laten we ons focussen op de schoonheid van deze prachtige dieren en hun leefomgeving. Misschien kunnen we onderweg ook wat mooie bloemen of planten spotten.
Laten we gewoon genieten van het samen zijn in het bos met al haar prachtige natuur!
Oh, de nieuwe chatbot. Ik wist nog helemaal niet dat zij van naam is veranderdquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:48 schreef Starhopper het volgende:
Nova kiest ook voor PvdD![]()
Reactie op iemand die vanavond hertenbiefstuk gaat eten:
[..]![]()
![]()
Ik vulde daarnet een kieswijzer in voor het waterschap en bovenaan stond BBBquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Stemmen er eigenlijk hier mensen ook op BBB?
Heb je direct of indirect een connectie met de grote landbouwbedrijven en heb je er een zekere mate van afhankelijkheid van?quote:
Ik neem de waterschapsverkiezingen zo serieus dat ik oprecht zit te denken aan een keiharde anti-BBB stem, terwijl ik echt een pesthekel heb aan strategisch stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vulde daarnet een kieswijzer in voor het waterschap en bovenaan stond BBB
Ik heb niet het idee dat jij voorafgaand aan het debat nog overwogen hebt om op de PvdA te gaan stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja na de ondemocratische opmerkingen van Kuiken over o.a. bruine laarsjes, woorden verdraaien en putinvriendje wist ik wel zeker dat PvdA het niet meer ging worden. Walgelijk
Als je niet boven die mongool kunt staan en als partijleider zo mee gaat doen ben je direct af:
Ik sta er hetzelfde in, en PvdA is toch echt aanvankelijk in overweging genomen hier hoor, met je stropopquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat jij voorafgaand aan het debat nog overwogen hebt om op de PvdA te gaan stemmen.
Arm kind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bazenfoto, geef het eerlijk toe.
Ik verwacht wel dat Sherry een opmerking heeft gemaakt over de spatschermenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bazenfoto, geef het eerlijk toe.
Hoe kunnen ze er nu 'nog staan'? Die stembureau spullen worden toch afgebouwd en opgetuigd alleen voor de verkiezingen?quote:
Ja, nou dan staan ze er weerquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze er nu 'nog staan'? Die stembureau spullen worden toch afgebouwd en opgetuigd alleen voor de verkiezingen?
Als die vrouw van kleur de beste optie is dan geen probleem. Maar types als die lize en tim hofmann trekken het lekker extreem naar de andere kant.quote:
Neequote:Op woensdag 15 maart 2023 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je direct of indirect een connectie met de grote landbouwbedrijven en heb je er een zekere mate van afhankelijkheid van?
Welke 18-plussers mogen níet stemmen dan? Of tellen ook mensen mee die in Nederland wonen met bijvoorbeeld een verblijfsvergunning, en die dus alleen voor de waterschappen mogen stemmen (zoals mijn vriendin)?quote:Dit jaar mogen bijna 13,3 miljoen
mensen hun stem uitbrengen.Dat is bijna
92 procent van alle 18-plussers in
Nederland.
De bewoners van Saba, St. Eustatius en Bonaire mogen ook niet stemmen voor de PS denk ik?quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke 18-plussers mogen níet stemmen dan? Of tellen ook mensen mee die in Nederland wonen met bijvoorbeeld een verblijfsvergunning, en die dus alleen voor de waterschappen mogen stemmen (zoals mijn vriendin)?
DIt is dan ook de doorschietende kant van inclusie, dat er enkel naar dat aspect wordt gekeken en niet naar capaciteiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |