quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef trein2000 het volgende:
Een heuse wappie op het stembureau
Of we even een brief van 2 A4 wilden tekenen over strafbare feiten van het WEF en COVID en weet ik het wat
Volgens mij hebben ze wel vertegenwoordigers die mogen stemmen voor de EK.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De bewoners van Saba, St. Eustatius en Bonaire mogen ook niet stemmen voor de PS denk ik?
Maar de BBB is ook niet meer dan dat. Het is een one-issue partij voor de boerenlobby.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij is geen enkele politieke partij dat
Op zich best wel zorgelijk hoor dat soort figuren hoor, hier ook iemand in de buurt die op elke lantaarnpaal iets over het WEF, Kaag en pedonetwerken heeft geplakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:48 schreef trein2000 het volgende:
Een heuse wappie op het stembureau
Of we even een brief van 2 A4 wilden tekenen over strafbare feiten van het WEF en COVID en weet ik het wat
Daarom ook de twijfel nog, misschien kan Nattekat advies gevenquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de BBB is ook niet meer dan dat. Het is een one-issue partij voor de boerenlobby.
Als je dan toch een tegenstem tegen het kabinet wil plaatsen zou ik denk nog eerder voor JA21 gaan, die lijken er toch iets pragmatischer en realistischer in te zitten dan de rest rechts van de VVDquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daarom ook de twijfel nog, misschien kan Nattekat advies geven
Zo presenteerde FVD zich ook, ooit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je dan toch een tegenstem tegen het kabinet wil plaatsen zou ik denk nog eerder voor JA21 gaan, die lijken er toch iets pragmatischer en realistischer in te zitten dan de rest rechts van de VVD
Het leuke van provincies is dat ze een behoorlijk klein exclusief takenpakket hebben en gigantisch gebonden zijn aan landelijk en gemeentelijk beleid. De belangrijkste taken naar mijn mening zijn openbaar vervoer en het provinciale wegennet, het maken van structuurplannen die terugkomen in de gemeentelijke bestemmingsplannen (die ook weer goedgekeurd moeten worden door de provincie) en politieagent spelen over de waterschappen, gemeentes en natuurgebieden. Dat laatste heb je als kiezer totaal geen invloed op bij deze verkiezingen, dus resteert feitelijk alleen de ruimtelijke indeling en ov.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daarom ook de twijfel nog, misschien kan Nattekat advies geven
Ja I know, het zou uberhaupt nooit mijn stem zijn maar goed, als je dan toch wil tegenstemmen heb je niet veel optiesquote:
Nee Ja21 wordt het ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je dan toch een tegenstem tegen het kabinet wil plaatsen zou ik denk nog eerder voor JA21 gaan, die lijken er toch iets pragmatischer en realistischer in te zitten dan de rest rechts van de VVD
Dan wordt het toch de BBBquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee Ja21 wordt het ook niet![]()
PVV - Te extreem
FvD - Te extreem
D66 - GL - Volt - PvdD - nooit van mijn leven
PVDA - Had als ze niet zo graag een yuppenpartij wilden zijn nog een optie geweest (denk ook dat als PVDA dat niet had gedaan, ze nu wel eens de grootste hadden kunnen worden)
SP - Te links
50+, Hart voor Brabant/ouderenpartij - te jong daarvoor
AWP - Het zijn niet de waterschapsverkiezingen
Alliantie - Dat wordt toch niks
BVNL - Te extreem, gaan geen zetel halen in Brabant
Lokaal Brabant - nah
Ik mis PvdD. Ohnee toch nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PVV - Te extreem
FvD - Te extreem
PVDA - Had als ze niet zo graag een yuppenpartij wilden zijn nog een optie geweest (denk ook dat als PVDA dat niet had gedaan, ze nu wel eens de grootste hadden kunnen worden)
SP - Te links
Lokaal Brabant - nah
Stem Voltquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PVV - Te extreem
FvD - Te extreem
SP - Te links
Lokaal Brabant - nah
VVD -![]()
CDA -![]()
Ook al zou de partij uit elkaar vallen. Het BBB-geluid zal niet hierdoor ineens veranderen in GL-geluid. De gedachtengoed zal nog het zelfde blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nou misschien, maar ik denk dat die partij in duizend stukjes uit elkaar gaat vallen.
lol je doet net of je bij elke partij weet waarom je het niks vind met deze opsomming.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PVV - Te extreem
FvD - Te extreem
SP - Te links
Lokaal Brabant - nah
VVD -![]()
CDA -![]()
Ik durf te stellen dat pakweg 75% van het BBB stemvee gewoon valt voor het populisme en de boerenlobby en helemaal niet echt hun idealen deelt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook al zou de partij uit elkaar vallen. Het BBB-geluid zal niet hierdoor ineens veranderen in GL-geluid. De gedachtengoed zal nog het zelfde blijven.
PvdD is een mooie tegenstemquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PVV - Te extreem
FvD - Te extreem
SP - Te links
Lokaal Brabant - nah
VVD -![]()
CDA -![]()
Blijft een one-issuepartij, volledig gefinancierd door de industrie. Moet je op eerstekamer/provincieniveau sowieso niet echt willen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook al zou de partij uit elkaar vallen. Het BBB-geluid zal niet hierdoor ineens veranderen in GL-geluid. De gedachtengoed zal nog het zelfde blijven.
Niet als GL, maar BBB is hetzelfde als het CDA(links-rechts)quote:Op woensdag 15 maart 2023 13:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |