SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Mooi nummerquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer heb ik ooit eens eerder voor just me gedraaid. Vandaag dus weer, maar nu als openingstrack.Dave Berry - The Crying Game
Je zit er een klein beetje naastquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor de zang ingezet werd dacht ik iets van The Alan Parsons Project te horen.
Misschien is het gebruikt door The Alan Parsons Project?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor de zang ingezet werd dacht ik iets van The Alan Parsons Project te horen.
Mooi eclectisch dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was heel divers, van klassiek tot punk en alles er tussen in…
Het was wel precies dezelfde sfeer in het begin.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het gebruikt door The Alan Parsons Project?
Vaak wordt er 'gejat' van dat soort oude nummersquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was wel precies dezelfde sfeer in het begin.
Beide hetzelfde, gewoon van alles wat en er van kunnen genieten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet ze dat woord zelf zou gebruiken, maar een allegaartje is het wel…
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vaak wordt er 'gejat' van dat soort oude nummers
Dat begrijp ik…quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beide hetzelfde, gewoon van alles wat en er van kunnen genieten.
Ik zou niet zo snel weten welk, maar als je het noemt vast herkennenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neem alleen dit nummer maar als ultiem voorbeeld.
Dat zijn wel twee uiterstenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze was volgens mij overal wel voor in, ze is een paar keer naar De Staat geweest de afgelopen jaren, maar ook naar musicals en weet ik wat allemaal. Wat ze thuis aan muziek had staan van vroeger weet ik eigenlijk niet zo, we hebben alleen de apparatuur voor haar aangesloten
Dit is ook het betere jatwerk jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neem alleen dit nummer maar als ultiem voorbeeld.
Altijd. En zelf verzoekjes aanvragen deed ze zelden of nooit…quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als het haar muziek niet was zei ze dat ook gewoon en bedankte dan toch voor het draaien.
Nooit geweten dat ze De Staat leuk vond. Hippe smaak wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze was volgens mij overal wel voor in, ze is een paar keer naar De Staat geweest de afgelopen jaren, maar ook naar musicals en weet ik wat allemaal. Wat ze thuis aan muziek had staan van vroeger weet ik eigenlijk niet zo, we hebben alleen de apparatuur voor haar aangesloten
De Staat vind ik vooral aanstellerig, maar theatraal is een wat aardigere benamingquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel weten welk, maar als je het noemt vast herkennen
[..]
Dat zijn wel twee uiterstenHoewel de Staat natuurlijk ook theatraal is.
Dimples D. - Sucker DJ (radio edit)quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ik ben met haar naar het Concertgebouw geweest, maar ook naar Gogol Bordello in de Melkweg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn wel twee uiterstenHoewel de Staat natuurlijk ook theatraal is.
Eigenlijk heb je gelijk, theatraal kan nog mooi zijn, ik vind het ook aanstellerigquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De Staat vind ik vooral aanstellerig, maar theatraal is een wat aardigere benaming
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het uit het Liebrand tijdperk?
Dat zegt me nietsquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dimples D. - Sucker DJ (radio edit)
Wat uit elke post over haar naar boven kwam, was dat ze een zeer sociaal was en hield van gezelschap en samen dingen doen. Mooi is datquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben met haar naar het Concertgebouw geweest, maar ook naar Gogol Bordello in de Melkweg.
Ze vond vaak de sfeer op zich al leuk genoeg om mee te gaan…
Ik kan er ook helemaal niets meequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit is echt pure horror, walgelijke serie…
Leuke titel welquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:21 schreef DJ11 het volgende:
De eerste single van hun nieuwe album![]()
Sparks - The Girl Is Crying In Her Latte
Dat kun je wel aan ze overlaten, rare songtitels. Ik vind de track een tikje monotoon, maar wel weer heel vet geproduceerdquote:
Absoluut niet. Mag echt alles zijn, al doe je me geen plezier met gangsta- of drill-rap, of meuk uit de categorie Snelle, Suzan & Freek, etc. Maar in principe draai ik alles, mits vindbaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef Voxs het volgende:
Moest het bij jou uit top 40 komen, een verzoekje?
Oke! Goed te weten, en die snelle suzan en freek, terechtquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Mag echt alles zijn, al doe je me geen plezier met gangsta- of drill-rap, of meuk uit de categorie Snelle, Suzan & Freek, etc. Maar in principe draai ik alles, mits vindbaar.
Meer dan terechtquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke! Goed te weten, en die snelle suzan en freek, terecht
Voor mij was het redelijk nieuw.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luisteraars die dit nooit eerder hoorden bij DJ11, tssk!
Ik heb deze inderdaad al vaker gebruikt. Ik heb straks nog wel een gloednieuwe jingle. Lijkt een beetje op een andere, die ik al hadquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Luisteraars die dit nooit eerder hoorden bij DJ11, tssk!
Ben benieuwd, je jingles zijn altijd top.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb deze inderdaad al vaker gebruikt. Ik heb straks nog wel een gloednieuwe jingle. Lijkt een beetje op een andere, die ik al had
Coolquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren toevallig een live opname van OMD uit 1991 binnengehengeld…
Ah vandaar.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit aangevraagd, omdat in de loop der tijd bleek dat just me bij de 'Ban de bom' demonstratie in Amsterdam aanwezig was geweest. Ik als sensatie beluste puber natuurlijk ook en daar zaten we over te ouwehoeren.
Just me heeft de eerstvolgende keer een zilveren kettinkje met dit logo opgesnord en aan mij gegeven. Als aandenken van de demo toen…
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Er is ook een veel kortere radio-edit, maar de lange versie is veel leuker... je merkt zo wel waaromquote:
Volgens mij was die demo in verschillende steden gelijktijdig…quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef Voxs het volgende:
Wat attent van haar
Ik was daar ook als 6 of 7 jarige. Niet in Amsterdam dacht ik, maar Den Haag. Indrukwekkend vond ik het.
Ja, ik ben toen ook in Den Haag geweest. Vond het inderdaad erg indrukwekkend toen. Nu zou ik me niet meer zo graag in zo'n mensenmassa mengen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef Voxs het volgende:
Wat attent van haar
Ik was daar ook als 6 of 7 jarige. Niet in Amsterdam dacht ik, maar Den Haag. Indrukwekkend vond ik het.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij was die demo in verschillende steden gelijktijdig…
hmm ik dacht opeenvolgende jaren? Ik zal het even opzoeken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar werd meegesleept. Ik kan me nog dat geklap herinneren, iedereen stil, enkel een soort ritmisch geklap door duizenden in die straten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben toen ook in Den Haag geweest. Vond het inderdaad erg indrukwekkend toen. Nu zou ik me niet meer zo graag in zo'n mensenmassa mengen.
Denk dat je het over dit gedeelte hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er is ook een veel kortere radio-edit, maar de lange versie is veel leuker... je merkt zo wel waarom
Amsterdam was 81quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die breakdown. Zit helaas niet in de single-edit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je het over dit gedeelte hebt.
Ja, ik had het ook net opgezocht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Amsterdam was 81
en Den Haag was 83 tegen de kruisraketten.
Ik heb de hele dag op een bouwkeet op de Nassaukade gezeten, mensenmassa's kijken die onder ons voorbij trokken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dat was echt een indrukwekkende dag
Tof!quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt, mede dankzij de verzoekjes hoorJouwe komt er zo aan, meteen hierna
Zodra het gaat lenten zet ik dit op de platenspelr en laat het door het huis schallenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja dat klinkt ook heel prima en relaxed.
Dan komen de bollen vanzelf meeluisterenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zodra het gaat lenten zet ik dit op de platenspelr en laat het door het huis schallen
Het lent alleen maar als ik binnen zit, lijkt het. Vandaag zo'n lekker weer en tegen de tijd dat ik klaar was met werken was het weer koud. En nu wil ik niet meer warm worden, lijkt het.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zodra het gaat lenten zet ik dit op de platenspelr en laat het door het huis schallen
Daar is het ultieme muziek voor ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je bent een dag te laat, hier vandaag een record sinds de aanleg van de zonnepanelen…quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lent alleen maar als ik binnen zit, lijkt het. Vandaag zo'n lekker weer en tegen de tijd dat ik klaar was met werken was het weer koud. En nu wil ik niet meer warm worden, lijkt het.
Meewiegen!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan komen de bollen vanzelf meeluisteren
Wat jammer dat je niet even van de zon kon genieten, als was het ook best fris nog.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lent alleen maar als ik binnen zit, lijkt het. Vandaag zo'n lekker weer en tegen de tijd dat ik klaar was met werken was het weer koud. En nu wil ik niet meer warm worden, lijkt het.
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het ultieme muziek voor ja.
Ik kijk er naar uit dat het vrijdag is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent een dag te laat, hier vandaag een record sinds de aanleg van de zonnepanelen…
20 Kw hier, daar zat jij overheen denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent een dag te laat, hier vandaag een record sinds de aanleg van de zonnepanelen…
Ik zal denken over een meewiebelverzoekje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat jammer dat je niet even van de zon kon genieten, als was het ook best fris nog.
Meewiebelen misschien?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal denken over een meewiebelverzoekje.
Daar heeft dit wel iets van, ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont dacht even dat hij in de wacht stond bij een of ander bedrijf
Avond 11quote:
Ligt dus niet aan mijquote:
Nee, dat nog net niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
20 Kw hier, daar zat jij overheen denk ik.
Ik mag niet klagen en jij?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Avond 11
alles goed met jou?
We rommelen door hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont dacht even dat hij in de wacht stond bij een of ander bedrijf
Redelijk wel. Bij jou ook?quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik schilderde mijn opa, moeders en mijn pa, dat leerde Voxs mij.
Daar kom ik ineens op, omdat ik best muziek aan kan zetten tijdens het schilderen, maar dat eigenlijk nooit doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:08 schreef Voxs het volgende:
Besame Mucho van Cesaria Evora had hier goed tussen gepast wel.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou ermee naar de huisarts gaan![]()
Verzoekje van MM:Juan Luis Guerra - El Farolito
ja hoor, we rommelen door hier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Redelijk wel. Bij jou ook?
Heb je trouwens nog lang in de file gastaan van de week?
Het was best eng op het Rottepolderplein
Ken je het? mooi ook he?quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou ermee naar de huisarts gaan![]()
Verzoekje van MM:Juan Luis Guerra - El Farolito
MMquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hi Oscar!
En Voxs, ben jij teken-/schilderlerares?
Ja, zojuist…quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:11 schreef Voxs het volgende:
Hebben julllie wel de schilderijen van Lucky gezien?
Daar kom ik ineens op, omdat ik best muziek aan kan zetten tijdens het schilderen, maar dat eigenlijk nooit doe.Je vader in kleur? Hij springt er op meerdere manieren echt uit voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben portret-allesschilder en Lucky vroeg mij wat uitleg/les dus toen werd ik lerares evenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hi Oscar!
En Voxs, ben jij teken-/schilderlerares?
Daar kom ik ineens op, omdat ik best muziek aan kan zetten tijdens het schilderen, maar dat eigenlijk nooit doe.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vader in kleur? Hij springt er op meerdere manieren echt uit voor mij.
Mooi
Op welk instrument?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is echt heel mooi![]()
Ik speel het zelf ook heel graag
Daar kom ik ineens op, omdat ik best muziek aan kan zetten tijdens het schilderen, maar dat eigenlijk nooit doe.Ik herken jou in dat schilderij van je opa…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, dees of gene(n)quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken jou in dat schilderij van je opa…
Graag, wil zelf het met de hand tekenen/schilderen ook weer oppakken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben portret-allesschilder en Lucky vroeg mij wat uitleg/les dus toen werd ik lerares even![]()
als je wilt zien dan zal ik in dm mijn site sturen
Ja idem hier.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kabbelen door.
Had gisteren een zware day after, maar vandaag ging het al weer wat beter…
Leuk! het is fijn om te doen en leuk om te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, wil zelf het met de hand tekenen/schilderen ook weer oppakken.
Al jaren niet meer gedaan…
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons huis is eindelijk in de verkoop, dus hopelijk zingen wij dit binnenkort niet meer
Dat heb ik juist vandaag.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet niks meer van gisteren, complete zombie was ik
Nu zeg ik oneerbiedig vast, een orgel! Maar hoe heet het, een Hammond oid? Tofquote:
Nogal ja… gelukkig had ik veel te doen, maar vanzelf ging het allemaal nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja idem hier.gister was gekke dag.
Symph mag er niet meer bij zingen van zijn vrouw.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu zeg ik oneerbiedig vast, een orgel! Maar hoe heet het, een Hammond oid? Tof
Een technics orgel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu zeg ik oneerbiedig vast, een orgel! Maar hoe heet het, een Hammond oid? Tof
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
Dit is mijn 'gooi-alles-er-uit-verzoekje'.
Je opwarmwiebelgooijeharenlosnummerquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
Ik had mijzelf nog een dagje vrij gegund. En ben blij dat ik dat gedaan had. Ben wezen wandelen en maar in huis gaan rommelen. En kijken of ik inspiratie had voor muziekjes voor Lucky z'n show.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nogal ja… gelukkig had ik veel te doen, maar vanzelf ging het allemaal niet
Die zullen ook wel onbetaalbaar zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een technics orgel.
Helaas geen Hammond. Heb ik vroeger wel veel op gespeeld
Nee, want we hebben de cv op 10 graden gezet en het prijsplafond helpt ook nog mee. Maar ik ben echt wel klaar met dat huis, weg ermee. Makelaar heeft al extra bezichtigingsmoment moeten plannen, dus er is wel belangstellingquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nog idioot hoge energierekening gekregen na die ene?
Oh mogen we verzoekjes indienen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Als je weer geld hebt, kun je ook weer naar de bazarMatia Bazar - Ti Sento
Verzoekje van Livelink
Heel goed!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef livelink het volgende:
Zou maar zo eens kunnen. Ik houd geen statistieken bijquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heeft livelink vaker bij Elfje aangevraagd
Dat deed je goed Als je niet bezig kan zijn blijf je voor je uit staren bij dat nieuws.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik had mijzelf nog een dagje vrij gegund. En ben blij dat ik dat gedaan had. Ben wezen wandelen en maar in huis gaan rommelen.
Ik kwam in topics uit 2019 uit en dat is me toevallig bijgeblevenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou maar zo eens kunnen. Ik houd geen statistieken bij
Dat is mooi!quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, want we hebben de cv op 10 graden gezet en het prijsplafond helpt ook nog mee. Maar ik ben echt wel klaar met dat huis, weg ermee. Makelaar heeft al extra bezichtigingsmoment moeten plannen, dus er is wel belangstelling
Ik ging bij iemand kijken voor een ander orgel. Helegaar in Drenthe. Paardentrailer achter de auto om hem mee te nemen. Toen had hij ook degene staan die ik uiteindelijk heb meegenomen. Die paste in twee delen in de kofferbak. Hele takkeneind weer terug met trailer naar Heerhugowaard. Maar wel een fijn orgel heb ik nu.quote:
Mooi! Als het net als hier gaat is het binnen een paar weken weg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, want we hebben de cv op 10 graden gezet en het prijsplafond helpt ook nog mee. Maar ik ben echt wel klaar met dat huis, weg ermee. Makelaar heeft al extra bezichtigingsmoment moeten plannen, dus er is wel belangstelling
Ik krijg steeds meer zin in Starman. Nog een paar wekenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Ja, verzoekjes indienen mag. En deze stond gewoon al klaar, Oscar...David Bowie - Jump They Say
Dat is dan vaak zo'n reis het wel waardquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ging bij iemand kijken voor een ander orgel. Helegaar in Drenthe. Paardentrailer achter de auto om hem mee te nemen. Toen had hij ook degene staan die ik uiteindelijk heb meegenomen. Die paste in twee delen in de kofferbak. Hele takkeneind weer terug met trailer naar Heerhugowaard. Maar wel een fijn orgel heb ik nu.
Het is erg goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het één van z'n meest ondergewaardeerde singles.
Dat wel, maar 300 kilometer rijden met een paardentrailer is geen feestje. Maar inderdaad het was het verder wel waardquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is dan vaak zo'n reis het wel waard
Het was meer een periode waar hij jaren niet veel aandacht kreeg. Rest van het album waar dat nummer op staat is ok, niet bijzonder. Draai het ook niet vaak. Maar om nu weer eens te horen, is het wel weer fijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het één van z'n meest ondergewaardeerde singles.
Nu heb je een orgelquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wel, maar 300 kilometer rijden met een paardentrailer is geen feestje. Maar inderdaad het was het verder wel waard
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik wil een drankorgel. Daar kan je alleen vals op spelen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik wil een drankorgel. Daar kan je alleen vals op spelen.
Deze is bijzonder lekker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Een fijne single die ze afgelopen najaar uitbrachten:De Staat - Peace, Love & Profit
Ik begrijp ineens waarom just me naar een concert van De Staat ging.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Een fijne single die ze afgelopen najaar uitbrachten:De Staat - Peace, Love & Profit
Ik heb er ook wat op het lijstje staan voor zaterdagquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga er zo maar eens een Duitstalig nummer in knikkeren. Er is afgelopen maand veel moois uitgekomen bij onze oosterburen.
Ja dit was wel te behappen. Maar over het algemeen vind ik De Staat net zo verschrikkelijk als onze echte Staatquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Voxs het volgende:
Oke ik neem eerder terug dat De Staat aanstellerig is. Dit klinkt inderdaad wel oke. Dus meestal zijn ze aanstellerig, soms niet
Ja, van de eerste D-uitzending, meer dan 6 jaar geleden. Ik wil dat nog eens goed over doen binnenkort. Heb er alleen niet altijd even veel tijd voor, qua voorbereiding.quote:
Prima ideequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste D-uitzending, meer dan 6 jaar geleden. Ik wil dat nog eens goed over doen binnenkort. Heb er alleen niet altijd even veel tijd voor, qua voorbereiding.
Hoeveel jaar draai je hier inmiddels en zit uitzending 500 er al aan te komen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste D-uitzending, meer dan 6 jaar geleden. Ik wil dat nog eens goed over doen binnenkort. Heb er alleen niet altijd even veel tijd voor, qua voorbereiding.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dit was wel te behappen. Maar over het algemeen vind ik De Staat net zo verschrikkelijk als onze echte Staat
Dat duurt nog wel een poosje. Dit is 392, dus 400 nadert. Draai sinds juni 2016.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel jaar draai je hier inmiddels en zit uitzending 500 er al aan te komen?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]Bij voorkeur ga ik niet in op politieke zaken ( ff de fokai na doen)
Ja draai 's door dan zeg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een poosje. Dit is 392, dus 400 nadert. Draai sinds juni 2016.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liever niet, dan duurt het nog langer
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Oscar Grummelarsch had nog een bijpassend verzoekje:Rammstein - Zeit
Heel soms komt dat zo voor, maar momenteel ben ik al blij als ik 1x per week red.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Voxs het volgende:
2x per week draaien lijkt me wel een aardig plan Dj
Dat Danny het voor elkaar heeft gekregen om zo'n beleefde, correcte chatbot in elkaar te zetten is mij een raadsel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef Voxs het volgende:
1x is ook goedquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heel soms komt dat zo voor, maar momenteel ben ik al blij als ik 1x per week red.
Pwhoa, moet je die video er eens bij zienquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat Danny het voor elkaar heeft gekregen om zo'n beleefde, correcte chatbot in elkaar te zetten is mij een raadsel.
Misschien kan de bot de aboshop voor 'm fiksen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat Danny het voor elkaar heeft gekregen om zo'n beleefde, correcte chatbot in elkaar te zetten is mij een raadsel.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn abo weten te verlengen zonder te betalen. Was niet mijn bedoeling, maar zat wat te kloten met zelf een linkje in elkaar zetten en ineens was het met een jaar verlengd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien kan de bot de aboshop voor 'm fiksen.
Ik ken de video, maar ben niet zo'n videoot.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pwhoa, moet je die video er eens bij zien![]()
Ik was er stil van...
En dit nummer.... pfff... krijg er altijd traanoogjes van
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]Ze is hier en daar zelfs wat prekerig, maar dat wordt al minder. Ik vraag me wel af hoe verknipt ze uiteindelijk wordt als je sommige vragen leest die mensen stellen
En de nieuwe lay-out afmaken/opleveren…quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien kan de bot de aboshop voor 'm fiksen.
Deze blijft ook briljant. Laatst toevallig meer verdiept in Pulp, hebben toch hele fijne albums gemaakt die minder bekend zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Twee weken geleden overleed bassist Steve Mackey van Pulp. Dat wilde ik toch nog even memoreren:Pulp - Common People
Verstandige AIquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik kreeg haar niet aan de
smiley, aan het einde van iedere post.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn abo weten te verlengen zonder te betalen. Was niet mijn bedoeling, maar zat wat te kloten met zelf een linkje in elkaar zetten en ineens was het met een jaar verlengd.
Heb nog wel braaf een berichtje gestuurd.
Common People - Pulpquote:
Ben enorm fan van hun liedje TV Movie op het album This Is Hardcore, maar dat vond ik wat te onbekend voor nu. Zal het een andere keer weer eens draaien. Help The Aged is ook gaaf.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze blijft ook briljant. Laatst toevallig meer verdiept in Pulp, hebben toch hele fijne albums gemaakt die minder bekend zijn.
Ja dat laat ook op zich wachten. Tegen de tijd dat het online staat oogt het alweer antiek. Maar kan me wel voorstellen dat het een behoorlijke kluif werk is, want hij doet dat alleen. Althans, dat las ik ooit.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de nieuwe lay-out afmaken/opleveren…
Ja snap ik. Al is Rammstein altijd wel spot-on met de video's die ze maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de video, maar ben niet zo'n videoot.
Als de muziek/tekst het niet doet bij mij, dan hoef ik de video ook niet te zien…
Ik vond het er weinig vernieuwend uitzien. Beetje geschoven met icoontjes.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat laat ook op zich wachten. Tegen de tijd dat het online staat oogt het alweer antiek. Maar kan me wel voorstellen dat het een behoorlijke kluif werk is, want hij doet dat alleen. Althans, dat las ik ooit.
Ik vind haar wel grappig eigenlijk. We hebben het op ons werk ook geprobeerd om een goede chatbot te maken en te trainen. We noemden haar Gerda. Was een klerewerk om te doen en ze is eigenlijk nooit een succes geworden. De echte Gerda die met pensioen was, was stukken beter.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Van mij mag Nova kapot gaan, ik vind het helemaal niks…
Zeker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja snap ik. Al is Rammstein altijd wel spot-on met de video's die ze maken.
Het wachten is op de supernova.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Van mij mag Nova kapot gaan, ik vind het helemaal niks…
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het wachten is op de supernova.
Maar wat heb je er aan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig eigenlijk. We hebben het op ons werk ook geprobeerd om een goede chatbot te maken en te trainen. We noemden haar Gerda. Was een klerewerk om te doen en ze is eigenlijk nooit een succes geworden. De echte Gerda die met pensioen was, was stukken beter.
Helemaal niks. Als het nieuwtje er vanaf is, zal het ook wel doodbloeden. Maar tot die tijd heb ik er toch al wel wat lol aan beleefd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat heb je er aan?
Ik krijg er 'Bel voor een lekker nummertje' herinneringen van, slap gelul om niks…
Ik ben nieuwe zo fan van botsquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar wel grappig eigenlijk. We hebben het op ons werk ook geprobeerd om een goede chatbot te maken en te trainen. We noemden haar Gerda. Was een klerewerk om te doen en ze is eigenlijk nooit een succes geworden. De echte Gerda die met pensioen was, was stukken beter.
Na 3 staccato antwoorden op even zoveel vragen vond ik het wel genoeg…quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal niks. Als het nieuwtje er vanaf is, zal het ook wel doodbloeden. Maar tot die tijd heb ik er toch al wel wat lol aan beleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |