SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Mooi nummerquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer heb ik ooit eens eerder voor just me gedraaid. Vandaag dus weer, maar nu als openingstrack.Dave Berry - The Crying Game
Je zit er een klein beetje naastquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor de zang ingezet werd dacht ik iets van The Alan Parsons Project te horen.
Misschien is het gebruikt door The Alan Parsons Project?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor de zang ingezet werd dacht ik iets van The Alan Parsons Project te horen.
Mooi eclectisch dusquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was heel divers, van klassiek tot punk en alles er tussen in…
Het was wel precies dezelfde sfeer in het begin.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het gebruikt door The Alan Parsons Project?
Vaak wordt er 'gejat' van dat soort oude nummersquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was wel precies dezelfde sfeer in het begin.
Beide hetzelfde, gewoon van alles wat en er van kunnen genieten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet ze dat woord zelf zou gebruiken, maar een allegaartje is het wel…
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vaak wordt er 'gejat' van dat soort oude nummers
Dat begrijp ik…quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beide hetzelfde, gewoon van alles wat en er van kunnen genieten.
Ik zou niet zo snel weten welk, maar als je het noemt vast herkennenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neem alleen dit nummer maar als ultiem voorbeeld.
Dat zijn wel twee uiterstenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze was volgens mij overal wel voor in, ze is een paar keer naar De Staat geweest de afgelopen jaren, maar ook naar musicals en weet ik wat allemaal. Wat ze thuis aan muziek had staan van vroeger weet ik eigenlijk niet zo, we hebben alleen de apparatuur voor haar aangesloten
Dit is ook het betere jatwerk jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neem alleen dit nummer maar als ultiem voorbeeld.
Altijd. En zelf verzoekjes aanvragen deed ze zelden of nooit…quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als het haar muziek niet was zei ze dat ook gewoon en bedankte dan toch voor het draaien.
Nooit geweten dat ze De Staat leuk vond. Hippe smaak wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze was volgens mij overal wel voor in, ze is een paar keer naar De Staat geweest de afgelopen jaren, maar ook naar musicals en weet ik wat allemaal. Wat ze thuis aan muziek had staan van vroeger weet ik eigenlijk niet zo, we hebben alleen de apparatuur voor haar aangesloten
De Staat vind ik vooral aanstellerig, maar theatraal is een wat aardigere benamingquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel weten welk, maar als je het noemt vast herkennen
[..]
Dat zijn wel twee uiterstenHoewel de Staat natuurlijk ook theatraal is.
Dimples D. - Sucker DJ (radio edit)quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel weten welk, maar als je het noemt vast herkennen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |