Binnenbekleding van het bankstel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Waar is die stof voor de jurk dan van betaald?
Nee joh, Esther is totaal niet meer verliefd en niet jalours ook niet op die loopse teven,quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:48 schreef patat het volgende: JW en Esther in de kas. Zou Esther nu nog continu hoop hebben?
Begint steeds meer op Uto te lijken, misschien willen ze dit wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Nou de loods lijkt op een hobby centrum. Echt niks aan.
Wat moeten ze dan gaan doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:56 schreef Judiwi het volgende:
Nou de loods lijkt op een hobby centrum. Echt niks aan.
Afgezien van een grapje, veel van het spul lijkt op verpakkingsmateriaal dat gewoonlijk wordt gebruikt om elektronische apparaten te beschermen.quote:
Nee, en het begint ook niet steeds meer op Uto te lijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Begint steeds meer op Uto te lijken, misschien willen ze dit wel.
Volgende stap misschien.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, en het begint ook niet steeds meer op Uto te lijken.
Ze maken alleen dingen voor zichzelf, niet om te verkopen.
Die praat tenminste nog over nuttige zaken, luister eens naar Babettequote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:02 schreef pingu66 het volgende:
Eunice weer aan het blaten over Gruuien,ontwikkelen,vrijheid,doorzetten, natuurlijk proces, gezondheid.....
Biljarttafel, voetbalspel, en tennistafel binnen 5 minuten verwerken tot brandhout.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare zin trouwens...stagiaire genot...:
[ afbeelding ]
50 frikandellen naar binnen schuiven in één minuut.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rare zin trouwens...stagiaire genot...:
[ afbeelding ]
Bewoners die in elkaar geslagen worden, door medebewoners, sex op elk minuut van de dag, bewoners die niet slapen, maar ook in de nacht wakker blijven. Tien opdrachten per dag. Denk dat dat de verwachtingen waren. Tja, dan kan ik mij voorstellen dat het vies tegenvaltquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de verwachtingen waren als ik hier constant lees dat het zo saai is.
Bij Jeff in zijn ootje?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:08 schreef patat het volgende:
[..]
50 frikandellen naar binnen schuiven in één minuut.
En Bern...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Biljarttafel, voetbalspel, en tennistafel binnen 5 minuten verwerken tot brandhout.
Ja ze hing een armbandje om dat spijkertje heen oidquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
Kwam van buiten en hing een mededeling aan de muur, was maar heel even close-up in beeld, maar leek op aanwijzingen bij brand en ongevallen
[ afbeelding ]
Hangt er al een poosje.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:12 schreef spapaars het volgende:
Kwam van buiten en hing een mededeling aan de muur, was maar heel even close-up in beeld, maar leek op aanwijzingen bij brand en ongevallen
[ afbeelding ]
En doet consequent haar ding, net als Janet, Er zijn er maar een paar die echt lekker bezig zijn en het spel in de gaten houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die praat tenminste nog over nuttige zaken, luister eens naar Babette
Zal dat het zijn geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:13 schreef patat het volgende:
[..]
Ja ze hing een armbandje om dat spijkertje heen oid
Die zoete ranja die ze daar drinken, lijkt me ook niet echt goed voor de lijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoe krijgt echt weer een dik hoofd. Ging een tijdje goed maar het vreet blijkbaar weer erg veel.
Ze zijn op een suikerdieet, is geldbesparingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoe krijgt echt weer een dik hoofd. Ging een tijdje goed maar het vreet blijkbaar weer erg veel.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Zoe nou in LLDL gezeten zegt ze net?
Met haar presentatie vertelde ze dat ze bijna met alles zich had aangemeld, ook BB.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kaartenbak gevalletje dus net als GJ...
Yup! En zo waren er meer al op TV te zien. GJ ook in First Dates, net als Tommy-Lee en Kenzy (die ook figureerde in Judas)...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kaartenbak gevalletje dus net als GJ...
Viel mij gisteren ook al opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Ja klopt nog niet eens zo heel lang geledenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Heeft Zoe nou in LLDL gezeten zegt ze net?
Breed inzetbaar dus in elke kaartenbak zit ze dus wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met haar presentatie vertelde ze dat ze bijna met alles zich had aangemeld, ook BB.
En Babette en Moraimaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup! En zo waren er meer al op TV te zien. GJ ook in First Dates, net als Tommy-Lee en Kenzy (die ook figureerde in Judas)...
quote:
SPOILER: deelnemers en TVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Lekker weer daar wel! Zitten al weer best een tijdje buiten daar“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Te hard geroepen ze heeft de kleppert al weer openquote:
Knettergek.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te hard geroepen ze heeft de kleppert al weer open
Ze wil GJ als getuige op haar huwelijk met Wendy zijn foto op een tafeltje zetten
hopelijk is 1 van de bruidjes tegen die tijd wegquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
O ik kan dat domme geneuzel over die nepbruiloft niet aanhoren
Wie verzint toch steeds zoiets?
Moest wel lachen net oh nu weer om Eunicequote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:17 schreef greysbones het volgende:
De FEBO heeft het maar moeilijk
Fatsoenlijke stream inhoud te vinden
Ow wat is die aan het doenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest wel lachen net oh nu weer om Eunice
Ja, gelukkig weinig de boventoon nogquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:22 schreef greysbones het volgende:
Erg jammer dat snelle er dan ook weer bij zit
(matin)
Die denkt dat ze al net zo goed is als JWquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En echt he of ze voor een vol stadion zit te spelen
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die denkt dat ze al net zo goed is als JW
Je bent in de war met Bernquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kenzy (die ook figureerde in Judas)...
Eens, leuk ontdeugend koppie zoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
Dat korte haar staat Eunice eigenlijk beter dan dat lange
Is dit het rijgedrag waar Esther het over had?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat moet je eigenlijk stiekem tegen Esther zeggen
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:43 schreef Harry het volgende:
Martin: ik denk niet dat zingen iets is voor jou.
Eunice: ik zing met passie!
Martin: wil je niet iets doen in de politiek? Dat je al iets kan voorbereiden?
Eunice: dat ben ik al aan het doen.
Ik hoorde een ander gesprekquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:39 schreef Harry het volgende:
Bern verteld aan Wanda, dat Zoe hem bevraagd heeft om op haar te gaan voor manager.
Bern had gezegd dat hij er over na zou denken, maar ook dat er misschien nog iemand zich aan gaat dienen.
Wanda zegt, dat wanneer haar kandidaatstelling officieel wordt de oorlog uit kan breken.
Isaac is morgen jarig, zegt Zoe.
Ik viel in het gesprek, en denk dat jij het juist hebt. Aangepast.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde een ander gesprek
Over Esther die Bern voorstelde om voor manager te gaan.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:24 schreef Ebinas het volgende:
Marciano wil ook
hij wordt sjaggie en zegt tegen Eunice, je moet leren samen doen
Die doen tenminste nog wat nuttigs. Beter dat, dan de hele dag over nominaties kwebbelen zoals Babettequote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:19 schreef schizolientje het volgende:
leuk om te zien dat ze met de minimale spullen leuke dingen maken die weinig tot niets kosten. Janet nu met t vogelhuisje, de jurk Erik die kaartjes voor de spelletjes knipt uit verpakkingen enz
Misschien dat ze elkaar vanavond de koppen in elkaar rammenquote:
Vogelhuisje heeft Isaac gemaakt Janet geverfd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:19 schreef schizolientje het volgende:
leuk om te zien dat ze met de minimale spullen leuke dingen maken die weinig tot niets kosten. Janet nu met t vogelhuisje, de jurk Erik die kaartjes voor de spelletjes knipt uit verpakkingen enz
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat ze elkaar vanavond de koppen in elkaar rammen
Inmiddels Wanda en Marciano.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:09 schreef Dotteke het volgende:
De keuze is reuzi muziek met Martin en Marciano of een dampenede Isaac in de hottub
Geen idee of ze het verwerkt heeft en of het er is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Inmiddels Wanda en Marciano.
Opvallend dat Wanda weer meer in beeld is en wil gaan voor mgr (las ik)
zou bijna denken liefdesverdriet verwerkt
Het gaat niet geheel soepel.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of ze het verwerkt heeft en of het er is.
Het blijft gissen gokken
Moraima probeert het drummen onder de knie te krijgen
vanavond in de tv uitzending zegt tegen jasper dat ze spijt heeft en niet weet wat haar buiten te wachten staatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat niet geheel soepel.
Zou het ook niet kunnen.
Mijn armen willen altijd het zelfde doen
was om wanda uit te wind te houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef Snensie het volgende:
Als Jasper en Wanda zo’n geweldige vriendschapsband hadden dan had hij haar niet genaaid. (letterlijk en figuurlijk)Om vervolgens ook nog eens bij Sascha in bed te kruipen. Ook een leuke vriendin trouwens die dat doet.
Mss maar weer even kijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
vanavond in de tv uitzending zegt tegen jasper dat ze spijt heeft en niet weet wat haar buiten te wachten staat
Tja, er waren er 2.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef Snensie het volgende:
Als Jasper en Wanda zo’n geweldige vriendschapsband hadden dan had hij haar niet genaaid. (letterlijk en figuurlijk)Om vervolgens ook nog eens bij Sascha in bed te kruipen. Ook een leuke vriendin trouwens die dat doet.
Jappie zag gewoon z'n kans schoon want die gozer loopt niet voor niets al vier maanden kwispelend achter Wanda aan. Je kunt het dan wel hebben over vriendschap maar beiden wilden uiteraard meer. Maar wat hen tegenhield waren de camera's. Wat je ook niet moet vergeten is dat in een normale setting die band tussen hen nooit zo extreem close had kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:14 schreef Snensie het volgende:
En dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:25 schreef Judiwi het volgende:
Snap niet wat die vrouwen in die Jasper zien. Schijnt alleen naar drank te ruiken, poetst zijn tanden niet. Douchen doet hij amper. Maar zal wel iets speciaals hebben. Ik zie het niet
was gewoon slapen meer niet , zoals jasper bij wendy ligtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:29 schreef Kakadylo het volgende:
Bern is geen echte kerel en Sasha een hypocriete feeks. Want je hebt een relatie maar er slaapt een andere kerel bij je in bed gedurende de nacht. In dit geval sporen beiden gewoonweg niet. Datzelfde geldt voor het moreel kompas van slappe Jappie.
Echte liefde. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tja, er waren er 2.
En dat hij met Sas en Wendy ook in bed ligt weet ze.
Accepteerd ze ook.
Ze doet dan wel even heel lullig tegenhem, maar ze kruipt toch ook weer tegen hem aan op banken en stoelen
In dat geval kan Jappie ook gewoon bij Kim gaan liggen en ik denk dat Jeff dat helemaal prima vindtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
was gewoon slapen meer niet , zoals jasper bij wendy ligt
Zijn beide volwassen mensen vrije keuze van beidequote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:27 schreef Snensie het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook beide schuld maar zoals Japie haar achterna zit/ zat lijkt haast wel op temptation Island. Ik bedoel niet dat Wanda in deze geen schuld heeft hoor want ze ging er zelf constant mee door. Ik hoop ook dat zij eruit vliegt.
Hij schijnt bij Wendy meer gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja zij is ook nogal een gewillig type maar wel vrijgezel. Ik weet niet maar als mijn partner samen met iemand in een éénpersoonsbed zou gaan liggen zou ik dat zeker niet leuk vinden. Toch best wel intiem zeg maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:36 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij schijnt bij Wendy meer gedaan te hebben.
Ja ejvjl in de loods, normen en waarden vervagen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja zij is ook nogal een gewillig type maar wel vrijgezel. Ik weet niet maar als mijn partner samen met iemand in een éénpersoonsbed zou gaan liggen zou ik dat zeker niet leuk vinden. Toch best wel intiem zeg maar.
Die muggenpoten van Zoe vallen eerstdaags nog in haar etenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:43 schreef schizolientje het volgende:
wat een enorme wimpers heeft Zoey of lijkt dat maar zo. Het lijkt wel zonwering
Dat is wel wat onrustiger.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die fillers te maken heeft. Ook bij Kim.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb altijd het idee bij Zoe of haar tong te dik en/of te groot is.
Weet niet wat ze er altijd meedoet maar ze drukt hem vaak naar voren of zo als ze niets zegt.
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die fillers te maken heeft. Ook bij Kim.
Zij is altijd zo lelijk en dik opgemaakt zonde van zo jonge grietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:43 schreef schizolientje het volgende:
wat een enorme wimpers heeft Zoey of lijkt dat maar zo. Het lijkt wel zonwering
Denk dat ze dat "sexy vindt"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die fillers te maken heeft. Ook bij Kim.
Past prima bij haar. Mij doet het ook wel aan andere dingen denken, haar hele voorkomen dan. Iets met ongelofelijk ordinair en tippelzones.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oei, het staat een beetje, tja kweet het eik niet.
Onnozel of zo
Het staat ordinair. En ze zegt ook van zichzelf dat ze dat is, dus da's de 'goede' lookquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oei, het staat een beetje, tja kweet het eik niet.
Onnozel of zo
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Past prima bij haar. Mij doet het ook wel aan andere dingen denken, haar hele voorkomen dan. Iets met ongelofelijk ordinair en tippelzones.
Ordinair???quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het staat ordinair. En ze zegt ook van zichzelf dat ze dat is, dus da's de 'goede' look
Waarom zouden medebewoners niet mogen wetenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds in de hottub
Zoe ziet iets in de richting van het rookgedeelte (K5)
Zoe: "Wanda ...."
Jeff zegt iets onverstaanbaar
Zoe: "Ja ik zei vandaag al, 'wat doet die meid de hele tijd achter'.. 'ja daar mogen we geen uitspraken over doen'"
Zoe Kim en Jeff zeggen wat dingen die door omgevingsgeluiden slecht/niet te horen zijn, vervolgens:
Jef: "Nee ze gaat nu op tijden dat we het niet doorhebben"
Zoe: "Hahaha, ja ze gaat nu 's nachts als wij slapen"
Isaac: "Hahaha ja! Zij ..." Soundlock gevolgd door een streamwissel
Genoeg want ze blijven maar verhaallijnen volgen ook op losse streamdagen zoals deze.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
Helaas weer een dag zonder actie van betekenis.
Hopelijk wordt het wel opgevoerd naarmate het einde meer in zich komt.
Of liefst nog eerder als de uitzendingen langer worden.
Want online loopt er geen enkel verhaallijntje meer.
Haha lees het nu net nu ik wil gaan eten. Maar ff mijn gedachtes verzetten dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ordinair???
Ik begrijp de "beweging" die daar bij zou kunnen horen, maar dan blijf ik erbij dat haar tong te dik is![]()
Zie gewoon een nietssexy een naar buitendrukkende roze boltong tegen haar lippen drukken.
Heb het idee dat ze bedoelde dat ze nu op andere tijden daarheen ging dan normaal en daar vervolgens lacherig die opmerkingen over 'tijden waarop zij het niet doorhebben' bij maakten, maar er was helaas verder niet veel van te maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden medebewoners niet mogen weten
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha lees het nu net nu ik wil gaan eten. Maar ff mijn gedachtes verzetten dan.
Dan wil iedereen met het thuisfront bellen ...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zouden medebewoners niet mogen weten
Geen contact met de buitenwereld my ass! Wat een scam!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wil iedereen met het thuisfront bellen ...
Er is nergens gezegd dat er iemand gebeld heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wil iedereen met het thuisfront bellen ...
Nee maar dat ze de hele tijd met een psych praat lijkt me ook wat oveerdrevenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat er iemand gebeld heeft.
Ook dat is nergens gezegd. Ze gaat naar achter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar dat ze de hele tijd met een psych praat lijkt me ook wat oveerdreven
als het klopt dat haar relatie is afgelopen na die bedscene, dan zal ze daar bericht over hebben gehad. Gezien ook haar houding de dagen ernaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat er iemand gebeld heeft.
Om een stuk vlaai te eten dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat is nergens gezegd. Ze gaat naar achter.
Dus mogelijk heeft ze contact op welke manier dan ook ...quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:36 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
als het klopt dat haar relatie is afgelopen na die bedscene, dan zal ze daar bericht over hebben gehad. Gezien ook haar houding de dagen erna
Mogelijk.....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk heeft ze contact op welke manier dan ook ...
Man man man ik geef het op.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:36 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
als het klopt dat haar relatie is afgelopen na die bedscene, dan zal ze daar bericht over hebben gehad. Gezien ook haar houding de dagen erna
verstandigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Man man man ik geef het op.
Fantaseren jullie er maar lekker op los hier![]()
Ik heb begrepen dat Wanda de winst beloofd is als ze nu zou blijven. Lijkt me duidelijk als je de streams kijkt.
er was ook ergens een uitspraak van haar , na haar woorden dat ze alles verneukt had, dat ze niet wist waar ze naar toe moest gaan ( als ze uit de loods kwam)quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk heeft ze contact op welke manier dan ook ...
Ze wilde toch naar huis na dat hele half jaarsfeest-gedoe? En K5 had toch op haar ingepraat niet te gaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Wanda de winst beloofd is als ze nu zou blijven. Lijkt me duidelijk als je de streams kijkt.
Mag ze willen!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Wanda de winst beloofd is als ze nu zou blijven.
Ik zit ook te kijken. Zag er ook goed uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit nu de aflevering te kijken dat ze Kip eten en hoor meerdere zeggen dat ze goed eten hebben en beter dan ze in de tijd met Kenzy hebben gehad. Dus het eten onder manager Ruppie is zo slecht nog niet.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
De zgn invloed van kamer 5 is in de ene cos nog verzonnen en in de volgende cos de waarheid. Ik probeer er ook overheen te scrollen wat behoorlijk lastig is aangezien er steeds meer fantasie verhalen die later een feit zijn bijkomen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk: "Ik weet niet waar ik naar toe ga als ik naar huis ga. Wat ik thuis aantref, ik heb geen idee. Ik durf niet eens naar huis op dit moment"quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:39 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
er was ook ergens een uitspraak van haar , na haar woorden dat ze alles verneukt had, dat ze niet wist waar ze naar toe moest gaan ( als ze uit de loods kwam)
Ik bedoel boven de fantasieën van de mensen hierquote:
thee???quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verdween iets in de zak van Ima
condoomsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Was blijkbaar voor Jeff, hij laat het hier aan hem zien terwijl hij onder de douche staat en vraagt Ima het onder zijn broek te leggen
Zijn wattenstaafjesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Was blijkbaar voor Jeff, hij laat het hier aan hem zien terwijl hij onder de douche staat en vraagt Ima het onder zijn broek te leggen
Heb het even opgezocht op de site van Jumbo en het zijn inderdaad condoomsquote:
kon niet missenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht op de site van Jumbo en het zijn inderdaad condooms
KinKiJan zit ook op Twitter!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Al die andere pakken zijn duurder maar daar zitten er wel weer minder inquote:
het lijkt er op dat ze bang is dat er lippenstift op haar tanden zit en die zo schoonmaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb altijd het idee bij Zoe of haar tong te dik en/of te groot is.
Weet niet wat ze er altijd meedoet maar ze drukt hem vaak naar voren of zo als ze niets zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zo maar is kunnen, zo bolt die tong welquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het lijkt er op dat ze bang is dat er lippenstift op haar tanden zit en die zo schoonmaakt
nee joh, dat kan niet. het is allemaal ongezond wat er te eten is onder Ruppie, alleen frituurquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
wat vreselijk ik zie groente fruit en rijst
Was gewoon een vreemd beeld, ze kan wel aardig doen tegen hemquote:
Vanaf de eerste week zorgen Rupi en Ima samen heel goed voor zichzelf. Altijd eten in hun kast en altijd heel veel proeven bij het eten koken. De een doet daarbij niet onder voor de ander.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:05 schreef freaky40 het volgende:
Die Ima is de grootste dief en sinds Rupi met hem omgaat is hij net zo geworden alleen nu hij manager is valt het niet meer op en kan hij zich dat ook niet veroorloven en is hij zodoende meer likeable dan dat hij geen manager is. Hopelijk blijft dat zo ook na zijn managerschap want ik denk dat je in hem nog wel een leuke kandidaat kan hebben als de groep straks kleiner wordt. Denk dat hij dan meer tot zijn recht komt en dat merk je nu eigenlijk al.
alstie m maar niet stiekem af doet, dan kom je op het nieuws als je veroordeeld wordt hiervoorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Straks heeft iemand een condoom in zijn oor en een wattestaafje uhhhhhhhh nou ja daar
Ik dacht het doosje te herkennen als wattenstaafjes en ziet er ook zo uit. Ik gebruik die zelf ook maar het doosje van condooms bij de Jumbo ziet er ook zo uitquote:
Lekker al die splinters in je eten, voor extra aroma natuurlijk....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Esther ragt lekker die metalen garder over de bodem en niet even he
En straks weer geld voor nieuwe pannenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker al die splinters in je eten, voor extra aroma natuurlijk....
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
is Janet nu een roux aan het maken of nou ja vernaggelen?
Win-win.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En straks weer geld voor nieuwe pannen
Staat stoer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Waarom praat die Sasha vaak in het Engels m ( al dan niet met accent)?
Je bedoelt Janet.. Ik vind het zo onsmakelijk als ze kookt.. maakt niet uit wat ze doet maar ik vind het altijd vies om te zien en ze maakt er ook altijd een vieze bende van in de keuken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Esther ragt lekker die metalen garder over de bodem en niet even he
ze komt uit epeldoernquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Dan heb je Zoe nog nooit thee zien drinkenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
quote:In de tweede helft van de negentiende eeuw was thee drinken bij deftige vrouwen heel populair. Toen kreeg je van die platte brede theekopjes die alleen zonder knoeien vast te pakken waren met je pink als tegengewicht. Daarom werd thee drinken met de pink omhoog mode.
Biekos sjie lofs itquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:17 schreef pingu66 het volgende:
Janet een roux aan het maken?? Geloof niet dat ze weet hoe dat moet.. het is gewoon een zakje waar ze water bij gooitquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
is Janet nu een roux aan het maken of nou ja vernaggelen?
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het zo onsmakelijk als ze kookt.. maakt niet uit wat ze doet maar ik vind het altijd vies om te zien en ze maakt er ook altijd een vieze bende van in de keuken.
hebben jullie t nou over Esther of Janet??quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt Janet.. Ik vind het zo onsmakelijk als ze kookt.. maakt niet uit wat ze doet maar ik vind het altijd vies om te zien en ze maakt er ook altijd een vieze bende van in de keuken.
Janetquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hebben jullie t nou over Esther of Janet??
Janet, Esther in de keuken komt niet heel vaak voorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Janetquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Haar nagels zijn daarna wel altijd meteen schoonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bedoelt Janet.. Ik vind het zo onsmakelijk als ze kookt.. maakt niet uit wat ze doet maar ik vind het altijd vies om te zien en ze maakt er ook altijd een vieze bende van in de keuken.
De rouwrandjes zijn dan weer weg iddquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haar nagels zijn daarna wel altijd meteen schoon
De nootmuskaat denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:24 schreef lojanda het volgende:
Janet staat iets met een hamer kapot te slaan en gooit het daarna bij het eten in de pan
Jeff vraagt hoeveel, Janet zegt een of twee korrelsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owkee
Bedank haar maar voor de tip.
Maar ik leg het naast me neer
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
Zie bij Janet dat beeld voor me dat ze met haar blote poten spaghetti in een vuilniszak gooit om te bewaren voor de groep
Zie bij Janet dat beeld voor me dat ze met haar blote poten spaghetti in een vuilniszak gooit om te bewaren voor de groep
Dan is het wel heel erg veel nootmuskaat wat ze er bij deed.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De nootmuskaat denk ik
Stoppen liggen eruit
Wat kan je anders kapot slaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg veel nootmuskaat wat ze er bij deed.
Mischien peper korrelsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat kan je anders kapot slaan?
Zou het niet weten eik.
Maar wellicht iets anders
Het zal wel nootmuskaat zijn maar ik vind het vies als er zoveel nootmuskaat bij gaat en het hoort ook helemaal niet in dat gerecht volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat kan je anders kapot slaan?
Zou het niet weten eik.
Maar wellicht iets anders
en elke keer weer koud water erbijquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
De rijst wordt maar niet gaar zegt Janet..
Kan ik me wel iets bij voorstellen als je er niet genoeg water bij doet
Bij mij zou Janet al vanaf het begin heel hoog op de eliminatielijst staan want zo'n jaar is heel erg langquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:30 schreef lojanda het volgende:
En maar elke keer weer haar vingers aflikken en dan weer aan het eten
Bij mij ook hoor.. snap ook niet dat iedereen haar zo leuk vindt. Ik vind haar ontzettend vies met alles en ze is ook echt niet hartelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mij zou Janet al vanaf het begin heel hoog op de eliminatielijst staan want zo'n jaar is heel erg lang
Het is nogal een botte hork ook ja met een eigen willetjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.. snap ook niet dat iedereen haar zo leuk vindt. Ik vind haar ontzettend vies met alles en ze is ook echt niet hartelijk
Het is op dit moment ook heel saai daar.. het is niet voor niets dat er de hele dag over de eliminaties wordt gesproken want waar moet je het anders over hebben of wat kun je doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
je hoort ze allemaal zeggen
dat ze zich vervelen
geen zin meer om een evenement te organiseren
Ja dat straalt ze ook echt uitquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
ik denk dat ik nog nooit zo ongezond heb gegeten
nouuuu Kenzi
Ik mag hopen dat Wanda het nooit wordt want dan zijn ze er helemaal mee klaar ben ik bang.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
Als Wanda het gaat doen wordt het de redding van April![]()
Kenzi
Geen storing `denk dat ze verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:27 schreef Daana316 het volgende:
Even vraagje: is er soms storing op de site van de uurfilmpjes? Geeft aan 404 Page Not Found.
Zou erg jammer zijn, keek daar veel op terug.
Voor mij praat Isaac altijd poep maar nu ben ik het wel met hem eensquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
Isaak
er moet een complete kamerhussel komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |