Is dat een keuze?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:01 schreef NaarMensje het volgende:
Een aantal jaar alweer, ik denk een stuk of 5. Het gaan er nog veel meer worden in elk geval!
Het heeft ook zeker zijn lekkere kanten.quote:
Absoluut ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Na een relatie van bijna 10 jaar welke afgelopen jaar kapot ging zit ik inmiddels weer in een nieuwe relatie, wel pril maar ook leuk.
Waarom zo lang single blijven?
[..]
Is dat een keuze?
Vanwege je username?quote:
Neu jij had blijkbaar een patroon van het nemen van iemand met een probleem. Heb je dat zelf niet doorgehad? Jij kiest ervoor om jaren in zo'n relatie te zitten he. Dat is geen onzichtbare kracht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:43 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn eerste vriendje dronk teveel, na 4 jaar uitgemaakt.
Tweede vriendje kon niet stoppen met uitgaan en drinken, 5 jaar geduurd.
Derde vriendje kreeg woedeaanvallen, na 4 jaar gevlucht.
Toen 11 jaar alleen geweest, ging prima, liever alleen dan een partner was mijn conclusie.
Tot ik mijn huidige vriendjeman ontmoette en ik nu zelfs getrouwd ben. Vorige drie vriendjes hebben mij alle drie een aanzoek gedaan maar zag nooit de meerwaarde er van. Of wist onbewust dat het niet goed zat. Ben nu enorm gelukkig met deze. Dat er zelfs voor mij iemand is die bij me past is wel bijna ongelooflijk. Dat kan in principe iedereen wel overkomen denk ik.
Ja ik had wel door dat ik de gemenedeler was en steeds de foute koos. Daarom bleef ik liever alleen tot dat probleem was opgelost.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu jij had blijkbaar een patroon van het nemen van iemand met een probleem. Heb je dat zelf niet doorgehad? Jij kiest ervoor om jaren in zo'n relatie te zitten he. Dat is geen onzichtbare kracht.
Maar wel binnen 5 jaar toch? Je moet ook wel investeren natuurlijk in relaties.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:40 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Lijkt me niet iets wat je van de een op de andere dag kan nemen lol
Om in een relatie te kunnen investeren moet er wel eerst een zijn. Je kunt daarnaast investeren in het vergroten van de kans een partner te vinden, maar ook die mogelijkheid is gelimiteerd. Zeker als je wat ouder bent. Ik investeer inmiddels veel liever in vriendschappen, goede kennissen en dingen doen die ik zelf leuk vind. Daar haal ik meer plezier uit dan de zoveelste kansloze poging om op een datingapp/-site überhaupt met iemand contact te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel binnen 5 jaar toch? Je moet ook wel investeren natuurlijk in relaties.
Oef, dit klinkt best depri.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Om in een relatie te kunnen investeren moet er wel eerst een zijn. Je kunt daarnaast investeren in het vergroten van de kans een partner te vinden, maar ook die mogelijkheid is gelimiteerd. Zeker als je wat ouder bent. Ik investeer inmiddels veel liever in vriendschappen, goede kennissen en dingen doen die ik zelf leuk vind. Daar haal ik meer plezier uit dan de zoveelste kansloze poging om op een datingapp/-site überhaupt met iemand contact te maken.
quote:Op maandag 20 maart 2023 14:36 schreef Discombobulate het volgende:
Val wel op de wat knappere vrouwen.
Naja, het is niet anders. Als het uiterlijk voor mij niet zoiets van "Jaa!" dan ben ik zo uitgekeken na één a twee week of heb ik überhaupt de feeling niet om er verder mee te daten.quote:
Die zijn ook verschrikkelijk maar geven je wel wat openingen en ook handig om wat te oefenen zolang je er maar niks van verwacht.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vind je? Valt mee hoor.Maar van die datingapps en -sites werd ik inderdaad niet vrolijk.
Ben je een man? Want je kan ook een tekort hebben aan testosteron.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
10 jaar![]()
![]()
Toen ik 10 jaar terug een tijdje vrijgezel was en totaal niet aan een nieuwe relatie toe was dacht ik: "Nu even een paar jaar de bloemetjes buiten zetten, en dan zal de hunkering naar een nieuwe relatie daarna wel weer komen." Inmiddels zijn we 10 jaar verder.Ook nooit echt meer behoefte gehad aan relatie of überhaupt daten, ik vind het zo ook allemaal best eigenlijk. Geen gedoe, geen kinderwens, meer vrijheid etc. Afgelopen 10 jaar hebben me daardoor wel ongelooflijk veel plezier gegeven: veel reizen, veel feestjes etc.
Toch zit ik steeds meer te denken dat ik de rest van mijn leven niet voor altijd forever alone wil blijven, dus ja wie weet ooit... Van de andere kant ben ik inmiddels alweer zo lang alleen dat hypothetisch gezien een nieuwe relatie (lees: niet alles alleen (willen) doen) ongelooflijk wennen wordt voor deze autist.
Als ik lees welke klachten daarbij horen, dan kan ik volmondig zeggen dat ik daar totaal geen tekort aan heb.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben je een man? Want je kan ook een tekort hebben aan testosteron.
Maar dat merk je pas heel laat hé. Een groot deel van de mannen loopt daarmee rond zonder het te weten. Weinig meer voelen voor relaties of daten, etc. kan daar een verklaring voor zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 09:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Als ik lees welke klachten daarbij horen, dan kan ik volmondig zeggen dat ik daar totaal geen tekort aan heb.
Omdat de poll alleen voor mensen zonder relatie is.quote:
Ben het met je eens! En het leuke, vreemde of hoe je het ook wilt noemen, eraan, is dat net dän je kansen op relaties stijgen.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Om in een relatie te kunnen investeren moet er wel eerst een zijn. Je kunt daarnaast investeren in het vergroten van de kans een partner te vinden, maar ook die mogelijkheid is gelimiteerd. Zeker als je wat ouder bent. Ik investeer inmiddels veel liever in vriendschappen, goede kennissen en dingen doen die ik zelf leuk vind. Daar haal ik meer plezier uit dan de zoveelste kansloze poging om op een datingapp/-site überhaupt met iemand contact te maken.
Maar maar, gewoon stug doorgaan. Al doende leert men het klappen van de zweep en de aanhouder wint.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zo vaak tegen de verkeerde vrouw aan gelopen.
Dat het voor mij niet meer hoeft.
Dan maar singel dan weer mis te schieten.
Duimpje gegeven vanwege je openheid en eerlijkheid.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:04 schreef mvdejong het volgende:
14 jaar of langer. 64 maar nooit een relatie gehad.
Een keer beetje bloed prikken en laten testen en je weet het, gewoon via huisarts.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat merk je pas heel laat hé. Een groot deel van de mannen loopt daarmee rond zonder het te weten. Weinig meer voelen voor relaties of daten, etc. kan daar een verklaring voor zijn.
Nee hoorquote:Op zondag 9 april 2023 14:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Maar maar, gewoon stug doorgaan. Al doende leert men het klappen van de zweep en de aanhouder wint.
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |