Is dat een keuze?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:01 schreef NaarMensje het volgende:
Een aantal jaar alweer, ik denk een stuk of 5. Het gaan er nog veel meer worden in elk geval!
Het heeft ook zeker zijn lekkere kanten.quote:
Absoluut ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Na een relatie van bijna 10 jaar welke afgelopen jaar kapot ging zit ik inmiddels weer in een nieuwe relatie, wel pril maar ook leuk.
Waarom zo lang single blijven?
[..]
Is dat een keuze?
Vanwege je username?quote:
Neu jij had blijkbaar een patroon van het nemen van iemand met een probleem. Heb je dat zelf niet doorgehad? Jij kiest ervoor om jaren in zo'n relatie te zitten he. Dat is geen onzichtbare kracht.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:43 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn eerste vriendje dronk teveel, na 4 jaar uitgemaakt.
Tweede vriendje kon niet stoppen met uitgaan en drinken, 5 jaar geduurd.
Derde vriendje kreeg woedeaanvallen, na 4 jaar gevlucht.
Toen 11 jaar alleen geweest, ging prima, liever alleen dan een partner was mijn conclusie.
Tot ik mijn huidige vriendjeman ontmoette en ik nu zelfs getrouwd ben. Vorige drie vriendjes hebben mij alle drie een aanzoek gedaan maar zag nooit de meerwaarde er van. Of wist onbewust dat het niet goed zat. Ben nu enorm gelukkig met deze. Dat er zelfs voor mij iemand is die bij me past is wel bijna ongelooflijk. Dat kan in principe iedereen wel overkomen denk ik.
Ja ik had wel door dat ik de gemenedeler was en steeds de foute koos. Daarom bleef ik liever alleen tot dat probleem was opgelost.quote:Op donderdag 16 maart 2023 08:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neu jij had blijkbaar een patroon van het nemen van iemand met een probleem. Heb je dat zelf niet doorgehad? Jij kiest ervoor om jaren in zo'n relatie te zitten he. Dat is geen onzichtbare kracht.
Maar wel binnen 5 jaar toch? Je moet ook wel investeren natuurlijk in relaties.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:40 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Lijkt me niet iets wat je van de een op de andere dag kan nemen lol
Om in een relatie te kunnen investeren moet er wel eerst een zijn. Je kunt daarnaast investeren in het vergroten van de kans een partner te vinden, maar ook die mogelijkheid is gelimiteerd. Zeker als je wat ouder bent. Ik investeer inmiddels veel liever in vriendschappen, goede kennissen en dingen doen die ik zelf leuk vind. Daar haal ik meer plezier uit dan de zoveelste kansloze poging om op een datingapp/-site überhaupt met iemand contact te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel binnen 5 jaar toch? Je moet ook wel investeren natuurlijk in relaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |