BN-ers die clubs supporten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:19 schreef maily het volgende:
Clubs die BN-ers supporten of BN-ers die clubs supporten?
was een Feyenoord speler, dat telt eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan Boskamp is voor Feyenoord denk ik..maar weet het niet zeker.
Marco is geboren in Alkmaarquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
BN'ers die ik meerdere malen bij AZ gezien heb (ik laat in het midden of ze echt fan zijn, maar ze zaten 'gewoon' in het stadion):
- Marco Borsato
- Gerrit Zalm
- Henny Huisman
dat mag ik hopen voor de Volendammers, want hij is de voorzitter van FC Volendam.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan Boskamp is voor Feyenoord denk ik..maar weet het niet zeker.
Je vergeet Mark Ruttequote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Paul de Leeuw
Paul de Munnik
Lee Towers
John de Bever
Gerard Cox
Martin van Waardenberg
Bassie én Adriaan![]()
Rob Geus![]()
Antonie Kamerling (bleef altijd hangen na de wedstrijd)
Raemon Sluiter
Fatima de Melo
Wilfried de Jong
DJ Paul Elstak
Ronnie Flex
Winne
Hef
Kevin
Trapjack
Jan Marijnissen en zijn dochter
Hugo de Jonge
Peter Kwint
Cora van Nieuwenhuizen
Maxima
Graag dit lijstje Feyenoorders aanvullen @:onlogisch
De familie Marijnissen zijn ook feyenoorders. Stukje losercult.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Paul de Leeuw
Paul de Munnik
Lee Towers
John de Bever
Gerard Cox
Martin van Waardenberg
Bassie én Adriaan![]()
Rob Geus![]()
Raemon Sluiter
Fatima de Melo
Wilfried de Jong
DJ Paul Elstak
Ronnie Flex
Winne
Hef
Kevin
Trapjack
Hugo de Jonge
Peter Kwint
Cora van Nieuwenhuizen
Maxima
Die staan er ook tussen Hans.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De familie Marijnissen zijn ook feyenoorders. Stukje losercult.
Die is al een tijdje gestopt als supporter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
BN-ers die clubs supporten.
voorbeeld: Peter R de Vries: Ajax
Typische Ajacied dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is al een tijdje gestopt als supporter.
Dit klopt niet (meer). Tom gebruikte Heracles Herácles om te verbloemen dat het eigenlijk een salonjood is.quote:
Je gaat nou toch niet zeggen dat Tom Egbers een onbetrouwbaar persoon is?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt niet (meer). Tom gebruikte Heracles Herácles om te verbloemen dat het eigenlijk een salonjood is.
Oei dat is geen fraai lijstje.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
BN'ers die ik meerdere malen bij AZ gezien heb (ik laat in het midden of ze echt fan zijn, maar ze zaten 'gewoon' in het stadion):
- Marco Borsato
- Gerrit Zalm
- Henny Huisman
Daar las ik overheen, maar toch blij dat ik even van de gelegenheid gebruik heb kunnen maken om de losercultus waar deze mensen in verkeren te benoemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staan er ook tussen Hans.
Ik vergat nog Diederik Gommers, André van Duin, Wendy van Dijk en André Hazes in het rijtje Feyenoorders. Stop de tijd.
Ik wil nog Wouter Bos aan je lijst toevoegen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vergat nog Diederik Gommers, André van Duin, Wendy van Dijk en André Hazes in het rijtje Feyenoorders. Stop de tijd.
Opvallend veel homo's.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben tegen homofobie. Maar ik snap dat dat in dat Brabantse gehucht waar jij vandaan komt wellicht anders ligt.quote:
Gelderland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben tegen homofobie. Maar ik snap dat dat in dat Brabantse gehucht waar jij vandaan komt wellicht anders ligt.
Jan Mulder niet Ajax?quote:
Die support hij. Z'n hart ligt in Brussel.quote:
Ruud-Mario-Willem-Jan is? En maar janken.quote:
En de zielige Feijenoorders ?quote:
Edwin Evers-HHC.quote:
Ex-premier D'haene - Club Brugge.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zo weinig bekende NL'ers
ok vooruit dan, bekende Belgen mogen van mij dan ook, je hebt vast wel minstens een paar van hen die Nederlandse clubs supporten
Herman Brusselmans - AA Gentquote:
Arno moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Herman Brusselmans - AA Gent
Mark Uytterhoeven - KV Mechelen
Arno Hintjens (RIP) - KV Oostende
FC Douwe Egberts.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand welke club Tom E. support?
Nou ik ken hem niet bepaald van het feit dat hij supporter is want ik heb niet zoveel met voetbal. Ik ken hem als acteur.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij buiten dat feit om van iets "bekend" dan?
Want een gedrocht
Wim Kok en Wouter Bos Feijenoord.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lubach SC Heerenveen
heeft NL(met of zonder B) een tekort aan BN'ers probleem?
Pim Fortuyn Feyenoordquote:
Feijenoord.quote:
Volgens mij Sparta.quote:
zijn fiets misschienquote:
Marco B. een tijdje geleden zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
- Marco Borsato
- Gerrit Zalm
- Henny Huisman
ow ok, ik dacht echt Feyenoord,quote:
quote:Supporters Feyenoord beschermen standbeeld Pim Fortuyn
Waarschijnlijk tijdens een kidsdagquote:Op woensdag 22 maart 2023 17:40 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Marco B. een tijdje geleden zeker?
Ik heb wel eens gehoord dat Jack Spijkerman voor Ajax isquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juist.
Spartagoden @:wereldgozer @:rambodirk @:fetx @:onlogisch suck it
@Haags kan het Kamerling grapje wel waarderenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Paul de Leeuw
Paul de Munnik
Lee Towers
John de Bever
Gerard Cox
Martin van Waardenberg
Bassie én Adriaan![]()
Rob Geus![]()
Raemon Sluiter
Fatima de Melo
Wilfried de Jong
DJ Paul Elstak
Ronnie Flex
Winne
Hef
Kevin
Trapjack
Hugo de Jonge
Peter Kwint
Cora van Nieuwenhuizen
Maxima
Trap nog een paar open deuren in.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:25 schreef Nober het volgende:
P.S.V.
Michael van Gerwen
Max Verstappen
John van den Heuvel
N.E.C.
Johan Derksen
Vitesse
Marcel van Rosmalen
Club van Rotterdam tochquote:Op woensdag 22 maart 2023 18:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juist.
Spartagoden @:wereldgozer @:rambodirk @:fetx @:onlogisch suck it
Tom gaat wel vaker vreemd.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt niet (meer). Tom gebruikte Heracles Herácles om te verbloemen dat het eigenlijk een salonjood is.
Wist je dat Boris Becker moest kiezen tussen tennis of een contrakt als jeugdspeler bij Bayern München? Jan Siemerink dit had bij PSV. Johan Neeskens honkbal-international was in Jong Oranje.quote:
Geboren in Cuijk dus dan ben je voor JVC!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 03:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Caroline van der Plas weet ik ook niet, de Graafschap zou super zijn
Ajax mag ook hoor, want Ronald en Frank de BBB
Wat een godin, zou een waardig opvolgster van Jannie zijn.quote:
Ik heb Emile Roemer ook ooit bij Feyenoord gezien, maar volgens mij moet dat gewoon als SP'er. Club van het volk dit dat.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Paul de Leeuw
Paul de Munnik
Lee Towers
John de Bever
Gerard Cox
Martin van Waardenberg
Bassie én Adriaan![]()
Rob Geus![]()
Raemon Sluiter
Fatima de Melo
Wilfried de Jong
DJ Paul Elstak
Ronnie Flex
Winne
Hef
Kevin
Trapjack
Hugo de Jonge
Peter Kwint
Cora van Nieuwenhuizen
Maxima
Las het ook.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Koning is voor Ajax, lees ik net op NOS
Maxima zei ooit al dat WimLex af en toe ‘een beetje dom’ is.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las het ook.
Eat that Willem van Hanegem.
De vader van Máxima was minister in het dictatoriale kabinet van Videla tijdens het gekochte WK-78. Soort zoekt club. Qua helikopters wel een duidelijke link.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Maxima zei ooit al dat WimLex af en toe ‘een beetje dom’ is.
Ik zie het tourbusje van Epica regelmatig bij VVV staan.quote:
Mart Smeets is toch voor Vitesse of niet?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef yats het volgende:
Ik weet van sowieso twee bekende Nederlanders dat ze voor Vitesse zijn. Een presenteert programma's bij de NOS en heeft jarenlang een seizoenkaart gehad.
Vind die calimeropraat wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ook bekenden in de feyenoord en psv topics. Niet geliefd, wel bekend.
Ik vind ze grappig hoor, keek er soms weleens naar toen ik nog in Nederland woonde, maar bij BN'ers denk ik aan mongolen die hun gezicht non-stop op NPO/RTL/Talpa hebben. Vandaar mijn opmerkingquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ook bekenden in de feyenoord en psv topics. Niet geliefd, wel bekend.
Dat is de vraag. Wel geboren op de Dalweg in Arnhem en vroegah met z'n vader zelfs naar NEC-Vitesse geweest.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mart Smeets is toch voor Vitesse of niet?
net zo spannend als kale en kokkie denkquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:35 schreef Erasmus het volgende:
Als ik bekende gezichten van Rijnmond mag opnoemen zijn ze allemaal of voor Feyenoord, Sparta, Excelsior, of Dordt. Niet zo heel spannend
Welke BNers zijn dat?quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef BokitoHarambe het volgende:
Alle amerikaanse leeghoofden: West Ham.
Ken zelf ook weinig Ajacieden die zo met die club bezig zijn en vind dat wel mooi. Ook hoe ze dat podcastje met Krabby deden was best prima om naar te luisteren als je wat rekening houdt met de Ajax bril.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind die calimeropraat wel leuk eigenlijk.
Earnest Stewart is voor AZ, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:39 schreef BokitoHarambe het volgende:
Alle amerikaanse leeghoofden: West Ham.
Geen. Maar wou t effe noemen omdat ik t lame vind.quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:51 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Geen. Maar wou t effe noemen omdat ik t lame vind.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/West_Ham_United_F.C._supporters
Saaie kutclub.
Op zn minst De Graafschap. Tevens zeker niet die dat achterlijke 'boeruuuh' hebben gejat hebben van de Superboeren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:23 schreef Nober het volgende:
Raymond Mens, Telstar
[..]
Geboren in Cuijk dus dan ben je voor JVC!
[ afbeelding ]
Die gast is behoorlijk intelligent vergeleken met de doorsnee voetballer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Earnest Stewart is voor AZ, geloof ik.
Ok bedanktquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:51 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Geen. Maar wou t effe noemen omdat ik t lame vind.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/West_Ham_United_F.C._supporters
Saaie kutclub.
Het was een inhakertje omdat dit topic over BN'ers gaat, niet over Amerikaanse clubeigenaren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:06 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Die gast is behoorlijk intelligent vergeleken met de doorsnee voetballer.
En niet alleen als supporterquote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is al een tijdje gestopt als supporter.
Begon met voetballen bij, en is dus voor, UDI'19 (derde divisie zondag, nog wel).quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Earnest Stewart is voor AZ, geloof ik.
En jij dacht slim te zijn om hem te noemen omdat ie voormalig voetballer in Nederland is, hier ook geboren is, maar de Amerikaanse nationaliteit heeft en tevens BN-er te noemen is (niet dat veel lui hem nog zullen kennen. Onder de 30 sowieso niet), ware het niet dat ie nooit Nederlander was?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het was een inhakertje omdat dit topic over BN'ers gaat, niet over Amerikaanse clubeigenaren.
Dat is Sparta sinds 1888.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De club van Rotterdam @:kingroland
Je bevestigt, nogmaals, mijn punt hoe dom je opmerking was.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
En jij dacht slim te zijn om hem te noemen omdat ie voormalig voetballer in Nederland is, hier ook geboren is, maar de Amerikaanse nationaliteit heeft en tevens BN-er te noemen is (niet dat veel lui hem nog zullen kennen. Onder de 30 sowieso niet), ware het niet dat ie nooit Nederlander was?
Ja dat is makkelijk gezegd als zogenaamd verstandigste crewlid.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bevestigt, nogmaals, mijn punt hoe dom je opmerking was.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:28 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk gezegd als zogenaamd verstandigste crewlid.
Was al bekend tochquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De club van Rotterdam @:kingroland
Dát vond je een domme post? Ja, het is geen antwoord op de vraag on-topic. Boeit dat? Daar staat iig een hele lijst van BA-nen die die schijtclub supporten. Overigens geen idee waarom juist West Ham in een stad met 17 profclubs. Als er een club saai is, is het wel fucking West Ham. Als je hip wil doen, doe dan Brentford. Of wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt.
Ga je ook nog benoemen wat de favoriete clubs zijn van Russische clubeigenaren in een topic over BN'ers, of dat net niet?
Geen idee waar je over kakelt, maar het doet mij deugd om je zo mad over niets te zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:34 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Dát vond je een domme post? Ja, het is geen antwoord op de vraag on-topic. Boeit dat? Daar staat iig een hele lijst van BA-nen die die schijtclub supporten. Overigens geen idee waarom juist West Ham in een stad met 17 profclubs. Als er een club saai is, is het wel fucking West Ham. Als je hip wil doen, doe dan Brentford. Of wat dan ook.
Ben niet boos. Vond mn post, offtopic was ie ja, wel leuk. Lui hier willen denk ik lezen welke clubs BN-ers supporten, veelal niet bijdragend (geen verwijt), dus zullen ze t vast ook wel leuk vinden welke om te lezen welke bekende faggots een of andere Londense kutclub supporten omdat ze denken dat dat hip is ofzo.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee waar je over kakelt, maar het doet mij deugd om je zo mad over niets te zien.
Last van een kater van gister?
Ik ben het met je eens hoor, maar dan zou ik eerlijk gezegd een apart topic hierover openen. Ik zou het in ieder geval interessant vindenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:50 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ben niet boos. Vond mn post, offtopic was ie ja, wel leuk. Lui hier willen denk ik lezen welke clubs BN-ers supporten, veelal niet bijdragend (geen verwijt), dus zullen ze t vast ook wel leuk vinden welke om te lezen welke bekende faggots een of andere Londense kutclub supporten omdat ze denken dat dat hip is ofzo.
Ben nog steeds niet boos op je en ga daar zeker geen topic aan wijden. Dan zou ik t breder trekken en de titel zou dan zijn 'welke voetbalclubs supporten de celebs?'. Als er al antwoorden komen zullen het dan Julio Iglesias - Real Madrid, of waar iedereen ook is geboren. De meeste celebs volgen tevens geen sport en als ze het al doen is het nep of saai; wordt gewoon een grote club als Man Utd genoemd oid, omdat die goed zijn (ja, momenteel niet zo). Beetje zoals die hipster amerikanen en West Ham; supersaai. Als er grote namen waren die een club als Union Berlin supporten (en dan dus al sinds jaar en dag; niet die successupporters), tevens niet Duits zijn, zou t pas interessant worden. Dat wil zeggen, als het topic daarmee vol komt te staan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar dan zou ik eerlijk gezegd een apart topic hierover openen. Ik zou het in ieder geval interessant vinden![]()
Laten we de handen schudden en alles tranquilo.
Mwah, geboren en getogen in Nederland en waarschijnlijk een dubbel paspoort, die kun je echt wel als Nederlander rekenen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
En jij dacht slim te zijn om hem te noemen omdat ie voormalig voetballer in Nederland is, hier ook geboren is, maar de Amerikaanse nationaliteit heeft en tevens BN-er te noemen is (niet dat veel lui hem nog zullen kennen. Onder de 30 sowieso niet), ware het niet dat ie nooit Nederlander was?
Die was ik nog vergeten...Klopt inderdaad!quote:Op donderdag 27 april 2023 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mart Smeets is toch voor Vitesse of niet?
Dit zijn buitenlanders.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lex Uiting - VVV-Venlo
Tom Dumoulin - MVV Maastricht
Frans Timmermans- Roda JC
Dit zijn leugens, iedereen weet dat Sjaak diep in zijn hart Feyenoordsupporter is.quote:
Klopt. Leuk weetje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen BN'er maar in het kader van vanavond even benoemen dat Steve Harris, bassist van Iron Maiden, die-hard WestHamsupporter is, speelt altijd met hun zweetbandjes om zijn polsen als 'ie zijn basgitaar zo heerlijk staat af te raggen.
https://www.ad.nl/nederla(...)rm-knijpen~a89df700/quote:Sticker
Zoals Arend en Fennie op hun beurt meeleven met hun zoon, die op jonge leeftijd al gek was van de club die vorige week voor het eerst in zes jaar weer kampioen werd. Het bewijs zit op het raam van de slaapkamer die hij deelde met Jakko: een sticker, met daarop het embleem van Feyenoord. Die er nog altijd opzit, omdat die na al die jaren bijna één is geworden met het raam.
En niet eens een BN-er.quote:Op maandag 30 september 2024 19:02 schreef T3hTommay het volgende:
En dan geen foto van haar beste kant plaatsen, tja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |