BN-ers die clubs supporten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:19 schreef maily het volgende:
Clubs die BN-ers supporten of BN-ers die clubs supporten?
was een Feyenoord speler, dat telt eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan Boskamp is voor Feyenoord denk ik..maar weet het niet zeker.
Marco is geboren in Alkmaarquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
BN'ers die ik meerdere malen bij AZ gezien heb (ik laat in het midden of ze echt fan zijn, maar ze zaten 'gewoon' in het stadion):
- Marco Borsato
- Gerrit Zalm
- Henny Huisman
dat mag ik hopen voor de Volendammers, want hij is de voorzitter van FC Volendam.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan Boskamp is voor Feyenoord denk ik..maar weet het niet zeker.
Je vergeet Mark Ruttequote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Paul de Leeuw
Paul de Munnik
Lee Towers
John de Bever
Gerard Cox
Martin van Waardenberg
Bassie én Adriaan![]()
Rob Geus![]()
Antonie Kamerling (bleef altijd hangen na de wedstrijd)
Raemon Sluiter
Fatima de Melo
Wilfried de Jong
DJ Paul Elstak
Ronnie Flex
Winne
Hef
Kevin
Trapjack
Jan Marijnissen en zijn dochter
Hugo de Jonge
Peter Kwint
Cora van Nieuwenhuizen
Maxima
Graag dit lijstje Feyenoorders aanvullen @:onlogisch
De familie Marijnissen zijn ook feyenoorders. Stukje losercult.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
Paul de Leeuw
Paul de Munnik
Lee Towers
John de Bever
Gerard Cox
Martin van Waardenberg
Bassie én Adriaan![]()
Rob Geus![]()
Antonie Kamerling (bleef altijd hangen na de wedstrijd)
Raemon Sluiter
Fatima de Melo
Wilfried de Jong
DJ Paul Elstak
Ronnie Flex
Winne
Hef
Kevin
Trapjack
Jan Marijnissen en zijn dochter
Hugo de Jonge
Peter Kwint
Cora van Nieuwenhuizen
Maxima
Graag dit lijstje Feyenoorders aanvullen @:onlogisch
Die staan er ook tussen Hans.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De familie Marijnissen zijn ook feyenoorders. Stukje losercult.
Die is al een tijdje gestopt als supporter.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
BN-ers die clubs supporten.
voorbeeld: Peter R de Vries: Ajax
Typische Ajacied dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is al een tijdje gestopt als supporter.
Dit klopt niet (meer). Tom gebruikte Heracles Herácles om te verbloemen dat het eigenlijk een salonjood is.quote:
Je gaat nou toch niet zeggen dat Tom Egbers een onbetrouwbaar persoon is?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klopt niet (meer). Tom gebruikte Heracles Herácles om te verbloemen dat het eigenlijk een salonjood is.
Oei dat is geen fraai lijstje.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
BN'ers die ik meerdere malen bij AZ gezien heb (ik laat in het midden of ze echt fan zijn, maar ze zaten 'gewoon' in het stadion):
- Marco Borsato
- Gerrit Zalm
- Henny Huisman
Daar las ik overheen, maar toch blij dat ik even van de gelegenheid gebruik heb kunnen maken om de losercultus waar deze mensen in verkeren te benoemen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staan er ook tussen Hans.
Ik vergat nog Diederik Gommers, André van Duin, Wendy van Dijk en André Hazes in het rijtje Feyenoorders. Stop de tijd.
Ik wil nog Wouter Bos aan je lijst toevoegen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vergat nog Diederik Gommers, André van Duin, Wendy van Dijk en André Hazes in het rijtje Feyenoorders. Stop de tijd.
Opvallend veel homo's.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben tegen homofobie. Maar ik snap dat dat in dat Brabantse gehucht waar jij vandaan komt wellicht anders ligt.quote:
Gelderland.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben tegen homofobie. Maar ik snap dat dat in dat Brabantse gehucht waar jij vandaan komt wellicht anders ligt.
Jan Mulder niet Ajax?quote:
Die support hij. Z'n hart ligt in Brussel.quote:
Ruud-Mario-Willem-Jan is? En maar janken.quote:
En de zielige Feijenoorders ?quote:
Edwin Evers-HHC.quote:
Ex-premier D'haene - Club Brugge.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zo weinig bekende NL'ers
ok vooruit dan, bekende Belgen mogen van mij dan ook, je hebt vast wel minstens een paar van hen die Nederlandse clubs supporten
Herman Brusselmans - AA Gentquote:
Arno moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Herman Brusselmans - AA Gent
Mark Uytterhoeven - KV Mechelen
Arno Hintjens (RIP) - KV Oostende
FC Douwe Egberts.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand welke club Tom E. support?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |