Ik ga waarschijnlijk voor PvdA bij gebrek aan beter aan die kant.quote:
Ik ben positief geschoktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor PvdA bij gebrek aan beter aan die kant.
Erg linkse stad.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergeef mij maar ik kom daar nooit. Nijmegen stemt altijd PvdA?
Nee, PvdA is voor Nijmegen kneiterrechtsquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vergeef mij maar ik kom daar nooit. Nijmegen stemt altijd PvdA?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
+20% zag ik. Wel net even een tagje eruit gegooid richting mijn zéér goede vriend @:Wereldgozer
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk spelletje spot de tokkiewijken
[ afbeelding ]
Weer een believerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
+20% zag ik. Wel net even een tagje eruit gegooid richting mijn zéér goede vriend @:Wereldgozer
Zou in kwakkenberg willen wonen. Al was het maar voor de naamquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afzinken die handelquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Een ander die een chickie anaal had gedaan is vrijgesproken. Hij was wel van plan een te gebruiken maar 'in the heat of the moment vergeten'quote:Op dinsdag 14 maart 2023 16:37 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-condoom~ad2cf776/
De babbelbox komt naar u toe en vraagt: doet tijdens het neuken wel eens stiekem het condoompje af? @:rambodirk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |