abonnement Unibet Coolblue
pi_208366419



quote:
The Last of Us op een na best bekeken première op HBO
De eerste aflevering van de serie The Last of Us is zondagavond in de VS op de zenders van HBO en de streamingdienst HBO Max door 4,7 miljoen mensen bekeken. Daarmee is het de op een na best bekeken première van HBO.

Dat maakte HBO vandaag bekend. Alleen de aftrap van House of the Dragon trok vorig jaar meer kijkers: zo'n 10 miljoen. HBO maakt geen kijkcijfers van HBO Max in andere landen openbaar.

Ook op sociale media was The Last of Us populair: de serie was wereldwijd trending topic op Twitter.

Daarnaast zijn ook Amerikaanse recensenten overwegend positief over de start van de serie. Dat is opvallend omdat verfilmingen van games doorgaans niet goed worden ontvangen.
Bron/meer op: https://www.rtlnieuws.nl/(...)eken-premiere-op-hbo



poll
Tails tell tales
pi_208366428
Sorry, geen inspiratie voor een betere TT :@
Tails tell tales
pi_208366496
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef speknek het volgende:
Het vervolg daarentegen, the last of us part 2, dat is echt chefs kiss 😗👌
Dat stemt iig hoopvol(ler) voor het 2e seizoen :)
Tails tell tales
pi_208366671
Had natuurlijk op zijn minst iets kunnen melden over de giraffe :(
Tails tell tales
  Moderator maandag 13 maart 2023 @ 23:11:43 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208366685
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:10 schreef Forbry het volgende:
Had natuurlijk op zijn minst iets kunnen melden over de giraffe :(
Zo dan?
pi_208366690
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo dan?
_O- en thanks :P
Tails tell tales
pi_208366707
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:49 schreef Forbry het volgende:

[..]
Waar het hier om gaat is wat de mening van Ellie is...
Inderdaad.

Wat je doet met je leven is toch 1 de belangrijkste dingen in ons bestaan. Zo niet de belangrijkste.

Dat anderen die vrijheid ons ontnemen is toch iets dat in zekere zin kwaadaardig is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 maart 2023 @ 23:18:21 #8
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_208366758
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef speknek het volgende:
Het vervolg daarentegen, the last of us part 2, dat is echt chefs kiss 😗👌
Nee, dat was een matig prutswerk eigenlijk.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_208366767
Toffe TT *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208366826
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Het vervolg daarentegen, the last of us part 2, dat is echt chefs kiss 😗👌
Want? Ik ben wel benieuwd. Maar wel zonder spoilers. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208366867
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Want? Ik ben wel benieuwd. Maar wel zonder spoilers. :D
Zonder spoilers kan ik je zeggen dat, in tegenstelling tot part 1, de meningen heel erg zijn verdeeld over deel 2. Er zijn bepaalde beslissingen genomen over verhaal en toon die niet bij iedereen even goed vielen. Sommige vinden het geweldig, anderen vinden het verschrikkelijk. Ik val persoonlijk in het tweede kamp. Ik vind deel 2 oprecht een belediging richting het meesterwerk dat deel 1 is.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 13 maart 2023 @ 23:29:32 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_208366872
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Want? Ik ben wel benieuwd. Maar wel zonder spoilers. :D
Het is vooral tenminste een origineel verhaal, maar er zitten ook wat meer consequenties aan de dingen die hier een beetje ongeloofwaardig waren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 13 maart 2023 @ 23:33:05 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208366900
Ben nog aan het bijkomen. Resumerend is het een geweldige serie. Mooie aanvulling op de game. Maar ik ben eigenlijk van het kamp dat het “boek” altijd beter is.

Hopelijk leidt de serie tot veel nieuwe spelers. Ook al weet je nu het verhaal.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 13 maart 2023 @ 23:34:21 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208366913
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:28 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Zonder spoilers kan ik je zeggen dat, in tegenstelling tot part 1, de meningen heel erg zijn verdeeld over deel 2. Er zijn bepaalde beslissingen genomen over verhaal en toon die niet bij iedereen even goed vielen. Sommige vinden het geweldig, anderen vinden het verschrikkelijk. Ik val persoonlijk in het tweede kamp. Ik vind deel 2 oprecht een belediging richting het meesterwerk dat deel 1 is.
Ik zit meer in kamp 1. Die tweede game is met afstand de grootste mind fuck die ik ooit gespeeld heb.

Dit bedoel ik dus als compliment.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 13 maart 2023 @ 23:35:55 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_208366926
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208366935
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zit meer in kamp 1. Die tweede game is met afstand de grootste mind fuck die ik ooit gespeeld heb.

Dit bedoel ik dus als compliment.
Geen idee in welk kamp ik ga zitten, maar klinkt iig interessant(er).
Tails tell tales
pi_208367018
Serie was ok. Niet bijzonder ofzoz gewoon ok. Ik zal t wss wel snel weer gaan vergeten.

Joel zou btw toch iets krijgen voor het afleveren van Ellie? Niets meer over gehoord
  maandag 13 maart 2023 @ 23:45:45 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208367023
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:37 schreef Forbry het volgende:

[..]
Geen idee in welk kamp ik ga zitten, maar klinkt iig interessant(er).
Ik wil er verder niet op in gaan. Dan verklap ik geheid delen van het plot.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208367029
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik wil er verder niet op in gaan. Dan verklap ik geheid delen van het plot.
Moet je ook niet doen, ik ga het tzt wel zien.
Tails tell tales
pi_208367074
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef Passionfruit het volgende:

Joel zou btw toch iets krijgen voor het afleveren van Ellie? Niets meer over gehoord
Dat was toen zij nog cargo was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208367119
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:45 schreef Passionfruit het volgende:
Serie was ok. Niet bijzonder ofzoz gewoon ok. Ik zal t wss wel snel weer gaan vergeten.

Joel zou btw toch iets krijgen voor het afleveren van Ellie? Niets meer over gehoord
Als je betaald wil krijgen helpt het als je niet je opdrachtgever en al diens personeel doodschiet >:)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_208367143
Best een aardig eerste seizoen maar ben wel beter gewend van HBO 7,5je. Het ziet er allemaal heel goed uit, goede acteurs. Maar waarom een serie maken van een game met blijkbaar een vrij slap verhaal?
Met die schimmel zijn de zombies marginaal interessanter dan in andere zombie shows. Maar een heel seizoen zoeken eigenlijk zonder resultaat is ook nogal meh wat mij betreft. Ja we hadden wat karakter ontwikkeling, maar hoe lang zagen Ellie en Joel het eigenlijk wel met elkaar zitten 0.5 afleveringen ofzo :')
Dat Joel zo opzichtig liegt terwijl hij goede redenen had te doen wat hij deed vind ik ook niet bepaald een interessante premisse voor volgend seizoen. Zo'n je loog tegen mij plotje lijkt mij vooral cliche. Joel ging uberhaupt wel supersayin die laatste afleveringen, van coma naar moordmachine in een keer knipperen met je ogen.

Denk dat het seizoen ook sterker begon dan eindigde, de wereld en karakters die worden neergezet vond ik top. Alleen denk ik dat ze misschien teveel in het seizoen probeerden te stoppen, in de tweede helft leek het me allemaal wat te gehaast zowel de relatie tussen Joel en Ellie en het opbouwen van de wereld waarin het afspeelt vond ik wat te beperkt.
Sommige van de wekelijkse tegenstanders vond ik ook matig. Wat voegde die Kathleen nou eigenlijk toe behalve showen hoe kut alle leiders overal niet zijn? Die kanibalenpedopriester door Ellie vermoord laten worden was natuurlijk wel genieten maar waarom vertelde hij ongeveer zijn hele hebben en houwen aan haar?
pi_208367174
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die kanibalenpedopriester door Ellie vermoord laten worden was natuurlijk wel genieten maar waarom vertelde hij ongeveer zijn hele hebben en houwen aan haar?
Hij dacht haar vertrouwen te winnen op die manier. Het was immers liefde op het eerste gezicht :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208367269
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:13 schreef Slayage het volgende:

[..]
Inderdaad.

Wat je doet met je leven is toch 1 de belangrijkste dingen in ons bestaan. Zo niet de belangrijkste.

Dat anderen die vrijheid ons ontnemen is toch iets dat in zekere zin kwaadaardig is.
Nouja een kind van 14 kan zulke beslissingen nooit weloverwogen maken.
Daarbij blijkbaar zat niemand te wachten om het haar te vragen. Zowel die Firefly leidster of Joel hadden het kunnen vragen. Blijkbaar waren ze beide bang voor de uitkomst van die beslissing. Ja die firefly leidster opperde het nog nadat ze op geen andere manier meer kon proberen :')
Lijkt me duidelijk dat de firefly leidster niet vertelde dat Ellie dood zou gaan voor de kuur. Anders heeft Ellie het niet met Joel over waar ze heengaan na het ziekenhuis. Tenminste het kan, Ellie is blijkbaar wel een badass maar dat ze zo gehaaid Joel zou manipuleren haar toch voor een one way trip naar het ziekenhuis te brengen vind ik ook niet echt bij haar passen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 00:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hij dacht haar vertrouwen te winnen op die manier. Het was immers liefde op het eerste gezicht :*
Niet bepaald geloofwaardig. Als zon vent een hele commune voor de gek kan houden vertelt hij echt niet al zijn geheimen aan een 14jarige op de eerste date in het abbatoir of whatever.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 07:55:10 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208367989
*O* De Giraffen *O*

Moest ook wel :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 07:58:36 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208368002
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat voegde die Kathleen nou eigenlijk toe behalve showen hoe kut alle leiders overal niet zijn?
• Laten zien dat ook "de andere kant" niet zomaar een voor hen anoniem meisje gaat doden maar iemand waarvan de leidster beloofd heeft haar veilig te houden.
• Een menselijk gezicht geven aan de "tegenstander" (iets wat TLOU altijd doet)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 08:00:36 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208368014
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:28 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Zonder spoilers kan ik je zeggen dat, in tegenstelling tot part 1, de meningen heel erg zijn verdeeld over deel 2. Er zijn bepaalde beslissingen genomen over verhaal en toon die niet bij iedereen even goed vielen. Sommige vinden het geweldig, anderen vinden het verschrikkelijk. Ik val persoonlijk in het tweede kamp. Ik vind deel 2 oprecht een belediging richting het meesterwerk dat deel 1 is.
Kamp 1 hier :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208368153
Finale voelde wel erg gehaast, zeker omdat er dus nog eerst 10-15 minuten verstreken met de geboorte van Ellie (prima toevoeging overigens en leuk dat Ellie's stem in het spel haar moeder speelde in de serie). Het ziekenhuis gedeelte was goed, maar - voor mijn gevoel dus - erg afgeraffeld met de shootout montage waarbij Joel alles en iedereen overhoop knalt.

Al met al zijn ze behoorlijk goed geslaagd in het verfilmen van game 1, ondanks de behoorlijke afwezigheid van infected en de grotere focus op de band tussen Joel en Ellie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Zeer benieuwd hoe ze game 2 gaan verfilmen. Wordt een uitdaging.
Persoonlijk vond ik Part 2 beter, volwassener, grimmiger en visueel gewoon aantrekkelijker qua omgevingen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208368451
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:28 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Zonder spoilers kan ik je zeggen dat, in tegenstelling tot part 1, de meningen heel erg zijn verdeeld over deel 2. Er zijn bepaalde beslissingen genomen over verhaal en toon die niet bij iedereen even goed vielen. Sommige vinden het geweldig, anderen vinden het verschrikkelijk. Ik val persoonlijk in het tweede kamp. Ik vind deel 2 oprecht een belediging richting het meesterwerk dat deel 1 is.
Is grappig, heb zowel deel 1 als deel 2 meerdere malen uitgespeeld en eigenlijk moet deel 2 een beetje 'groeien'. De eerste keer dat ik deze speelde vond ik het echt helemaal niets, om de al eerder genoemde redenen. (het switchen, vond Abby ronduit een onsympathiek karakter), maar op 1 of andere manier de 2de keer dat ik 'm speelde kreeg ik juist heel veel begrip voor haar en vond ik het eigenlijk heel erg mooi.
pi_208368519
Ik vond het echt een vette serie! Visueel echt schitterend en echt diverse topafleveringen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 14 maart 2023 @ 09:22:06 #31
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208368656
Ik heb het weggehaald hoor als gastmod
pi_208368708
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zit meer in kamp 1. Die tweede game is met afstand de grootste mind fuck die ik ooit gespeeld heb.

Dit bedoel ik dus als compliment.
Ik vond deel 2 ook geweldig _O_
Dat rauwe/duistere vond ik juist fantastisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:31:09 #33
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208368737
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:28 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik vond deel 2 ook geweldig _O_
Dat rauwe/duistere vond ik juist fantastisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_208368774
Fijn om de stem van Ellie uit de game te horen in de serie, die was direct herkenbaar. Verder blijf ik bij mijn eerdere opmerking. De eerste afleveringen waren perfect qua tempo, er werd tijd besteed aan de karakters en details, een beetje zoals Breaking Bad, even stil staan bij dingen. Maar de laatste afleveringen voelden zo afgeraffeld aan dat het me niet dezelfde indruk achter liet als in de game. Maar dat kan ook komen omdat ik de game al meerdere keren heb gespeeld.

Iig goed om te horen dat ze part II in meerdere seizoenen stoppen. Dat spel heeft echt nog dagen/weken door mn hoofd gespookt toen ik die had uitgespeeld. Ik deel de mening van @thedeedster
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:44:06 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208368896
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Fijn om de stem van Ellie uit de game te horen in de serie, die was direct herkenbaar.

Kwam er achter dat ze ook de stem/acteur is van Pike, Critical Role (Vox Machina) :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208368930
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Fijn om de stem van Ellie uit de game te horen in de serie, die was direct herkenbaar.

Het viel ons ook op dat ze heel veel op Bella Ramsey leek qua gezicht.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 14 maart 2023 @ 09:47:59 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_208368940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het viel ons ook op dat ze heel veel op Bella Ramsey leek qua gezicht.
Ik dacht in eerste instantie dat het om een flash forward ging waarin Ellie zwanger was :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:50:01 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208368964
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208368995
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

Iig goed om te horen dat ze part II in meerdere seizoenen stoppen.

Was ook onbegonnen werk geweest om dat in 1 seizoen van bijvoorbeeld 13 afleveringen te stoppen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208369010
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Was ook onbegonnen werk geweest om dat in 1 seizoen van bijvoorbeeld 13 afleveringen te stoppen.
Dit seizoen had van mij al 13 afleveringen mogen zijn.
pi_208369015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
• Laten zien dat ook "de andere kant" niet zomaar een voor hen anoniem meisje gaat doden maar iemand waarvan de leidster beloofd heeft haar veilig te houden.
• Een menselijk gezicht geven aan de "tegenstander" (iets wat TLOU altijd doet)
Menselijk gezicht? Absoluut niet. Ze executeerde die doctor uit frustratie. Daarbij negeerde ze dus gigantisch gevaar voor heel haar groep omdat ze haar eigen vendetta belangrijker vondt. Wat verder totaal niet overkomt als redelijk.
Overduidelijk worden juist alle leiders in de Last of Us neergezet als medogenloos tuig. Zie de kanibalenpedopriester, FEDRA dat zomaar mensen vermoord. Firefly's die Ellie maar al te graag opofforen. De enige okaye leiding die we hebben gezien is die commune waar Tommy woont die dus geen leiders heeft want het is communisme.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 09:57:38 #42
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_208369041
Dat ongegeneerde gekwijl op Part II alsof het een godsgeschenk is dat nooit eerder is gemaakt met 'magnifieke' plotwists terwijl het gewoon een normaal verhaal was met rare keuzes vanuit de schrijver(s) _O-
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_208369064
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat ongegeneerde gekwijl op Part II alsof het een godsgeschenk is dat nooit eerder is gemaakt met 'magnifieke' plotwists terwijl het gewoon een normaal verhaal was met rare keuzes vanuit de schrijver(s) _O-
is jou mening.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 10:00:23 #44
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_208369071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:59 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
is jou mening.
Dat klopt.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  dinsdag 14 maart 2023 @ 10:13:08 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208369175
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Menselijk gezicht? Absoluut niet. Ze executeerde die doctor uit frustratie. Daarbij negeerde ze dus gigantisch gevaar voor heel haar groep omdat ze haar eigen vendetta belangrijker vondt. Wat verder totaal niet overkomt als redelijk.
Overduidelijk worden juist alle leiders in de Last of Us neergezet als medogenloos tuig. Zie de kanibalenpedopriester, FEDRA dat zomaar mensen vermoord. Firefly's die Ellie maar al te graag opofforen. De enige okaye leiding die we hebben gezien is die commune waar Tommy woont die dus geen leiders heeft want het is communisme.
Ik haalde Marleen en Kathleen door elkaar :D

En natuurlijk offer je als firefly Ellie op. 1 meisje for the greater good. Ik vind Joell's acties behoorlijk egoistisch. Alleen omdat je een vervangende dochter hebt nu, laat je de wereld aan zijn lot over. Het had een kuur kunnen zijn. Maar ja, je persoonlijke trauma is belangrijker dan de hele godganse wereld.

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208369213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat ongegeneerde gekwijl op Part II alsof het een godsgeschenk is dat nooit eerder is gemaakt met 'magnifieke' plotwists terwijl het gewoon een normaal verhaal was met rare keuzes vanuit de schrijver(s) _O-
Heb je game voorbeelden dan waarbij het net zo is neergezet?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208369241
ik vond het een goede seizoens finale. ik ken de game helemaal niet maar vond het erg goed neergezet

ook nu ik heb gezien wie hoe de stem acteur van Ellie in de game er in het echt uitziet snap ik de kritiek op de casting van Bella Ramsey helemaal niet. die vrouw leek precies op haar en in het begin zat ik te twijfelen of ik niet naar een time jump zat te kijken waar ellie opeens zwanger was.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_208369322
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 23:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik zit meer in kamp 1. Die tweede game is met afstand de grootste mind fuck die ik ooit gespeeld heb.

Dit bedoel ik dus als compliment.
Nou ik ben echt zo mega benieuwd nu. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 10:33:31 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208369471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat ongegeneerde gekwijl op Part II alsof het een godsgeschenk is dat nooit eerder is gemaakt met 'magnifieke' plotwists terwijl het gewoon een normaal verhaal was met rare keuzes vanuit de schrijver(s) _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208369635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 10:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik haalde Marleen en Kathleen door elkaar :D

En natuurlijk offer je als firefly Ellie op. 1 meisje for the greater good. Ik vind Joell's acties behoorlijk egoistisch. Alleen omdat je een vervangende dochter hebt nu, laat je de wereld aan zijn lot over. Het had een kuur kunnen zijn. Maar ja, je persoonlijke trauma is belangrijker dan de hele godganse wereld.

;)
Ik denk dat zon Marleen absoluut compleet on-ethisch is als ze over leven en dood van Ellie beslist. Of haar vertrouwen dat die doktoren dankzij Ellie een medicijn kunnen ontwikkelen terecht is, is volledig onduidelijk. Blijft over dat het voor haar geen probleem is iemand te offeren voor haar geloof. Dat je kinderen kan gebruiken als medisch experiment zolang het voor 'het algemene belang is' is volgens mij iets wat alleen de Nazi's vonden.
Dat zowel Joel als Ellie geen afscheid konden nemen is ook onzin, met die tocht die ze afgelegd hebben die maanden? duurde kan het toch niet zijn dat opereren geen moment kon wachten. Als zon Marleen, Ellie afscheid laat nemen van Joel/ hem overtuigen dat ze best dood wil voor een mogelijk medicijn had ze misschien haar zin gekregen. Deze egoistische manier van handelen van Marleen kost haar de hele crew (behalve die verpleegsters) in het ziekenhuis en de mogelijkheid van dat medicijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')