Heb ik je net gezegd:quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Max cadeautjes moet uitdelen.
Het gaat er om dat Checo te kennen was gegeven dat er teamorders waren voor beide om 33.0 te rijden.
Dat was ook zo maar Max hield zich daar niet aan.
Toen ging hij ook pushen maar had veel minder ronden en moest daarbij ook nog steeds zijn batterij opladen om überhaupt een kans te maken.
Vandaar zijn uitspraak dat hij niet mocht pushen en dat Max het wel deed.
Dat is dus geen leugen. Daar gaat het om.
Checo liegt wel. In de transcriptie is hem gezegd "free to push". Hij kan of geen Engels of wil niet toegeven omdat ie zelf fouten maakte.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet helemaal, Max ging de laatste ronde pas voluit en deed daar een 1:31:906. Die 32,6 waren de target 33 + 0,4.
Ook zei Checos engineer "you're fee to push", Max was niet free to push ivm de aandrijfas, maar deed dat toch. Hij wilde dat punt en in tegenstelling tot Checo, verneukte hij het niet.
Jij baseert alles op die laatste ronde.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb ik je net gezegd:
[..]
Checo liegt wel. In de transcriptie is hem gezegd "free to push". Hij kan of geen Engels of wil niet toegeven omdat ie zelf fouten maakte.
Dat feiten verdraaien om maar lekker tegendraads te kunnen zijn heb ik wel genoeg van gezien hier. Dit is je eigen invulling die aantoonbaar onjuist is en is onnodig polariserend.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jij baseert alles op die laatste ronde.
Maar Perez (en Max ook) is gewoon duidelijk gezegd om niet te pushen, ze wilden Max zelf niet eens de snelste rondetijd zeggen.
Dat dit niet pushen later werd ingetrokken (omdat Max z'n eigen zin deed) maakt het nog geen leugen dat het eerst verboden werd.
Ze kregen beide 33.0 te horen, Max reed 32.6 en toen kreeg Perez ook 32.6 te horen. Perez ging toen meteen zeuren waarom ze aan het pushen waren (we do not need this guys). Hij wilde dus gewoon niet dat Max ging pushen. Dat is toch vragen om cadeaus? Dit was 8 ronden voor het einde, dus toen wist hij al dat Max niet 33.0 reed, maar 32.6 en geen cadeaus ging geven.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar Perez (en Max ook) is gewoon duidelijk gezegd om niet te pushen, ze wilden Max zelf niet eens de snelste rondetijd zeggen.
Dat dit niet pushen later werd ingetrokken (omdat Max z'n eigen zin deed) maakt het nog geen leugen dat het eerst verboden werd.
Exact dit.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:29 schreef Evenstar het volgende:
Perez wist met 8 ronden te gaan dat Max aan het pushen was en met 6 ronden te gaan kreeg hij te horen dat hij mocht pushen. Als je in die 6 ronden je batterij niet kan opladen en je dusdanig kan positioneren dat je in de laatste ronde een FL kan pakken dan moet je je toch echt afvragen wat je fout doet en niet gaan huilen, echt heel simpel.
Dat stukje klopt wel. Zowel Max als Perez kregen 33.0 te horen, Perez deed dat netjes, maar Max deed een paar ronden lang 32.6 waarna Perez ook 32.6 te horen kreeg en toen nog vroeg waarom ze eerste 33.0 zeiden, terwijl Max 32.6 deed. GP riep echt een paar keer Max 33.0, 33.0 Max ... Max 33.0 please confirm.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft trouwens in de laatste 6-7 rondes gewoon in de 33ers gereden, dus ik weet ook niet helemaal waar dat andere sprookje vandaan komt
Dat is verzonnen alsof max 7 rondes gaat pushen. Wat tamelijk dom zou zijn, want de laatste ronde is theoretisch snelste en dan zou je batterij dus leeg zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Max heeft trouwens in de laatste 6-7 rondes gewoon in de 33ers gereden, dus ik weet ook niet helemaal waar dat andere sprookje vandaan komt
Dat was veel eerder in de race al.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat stukje klopt wel. Zowel Max als Perez kregen 33.0 te horen, Perez deed dat netjes, maar Max deed een paar ronden lang 32.6 waarna Perez ook 32.6 te horen kreeg en toen nog vroeg waarom ze eerste 33.0 zeiden, terwijl Max 32.6 deed. GP riep echt een paar keer Max 33.0, 33.0 Max ... Max 33.0 please confirm.
Ja, sorry las je bericht verkeerd, had een ninja edit gedaan, maar te laatquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was veel eerder in de race al.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, sorry las je bericht verkeerd, had een ninja edit gedaan, maar te laat
Dat van Monaco zijn ook maar geruchten. Ik houd het erbij dat Max heel simpel en duidelijk is. Als je hem voorbij wil moet je harder rijden. Hij gaat geen plaatsje wissel doen of plekken afgegeven. Nooit. Dat is m.i. wat hij bedoelde met "I told you never to ask me that."quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Checo is natuurlijk kansloos in een fair fight tegen Max.Minstens 3tiende langzamer. Dat weet hij ook en daarom is het steekspel al begonnen. Hij gaat een Rosbergje proberen. Daar is hij natuurlijk veel te langzaam voor, maar proberen mag.
Max gunt hem na Monaco 22 natuurlijk helemaal niks meer. Fuck him.
Wel mooi weer voor de buitenwacht spelen uiteraard.
Nice - rôôôhzuh!quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:21 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.ebay-kleinanz(...)/2353193873-220-3150
Voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wacht ff, @Nattekat...quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat feiten verdraaien om maar lekker tegendraads te kunnen zijn heb ik wel genoeg van gezien hier. Dit is je eigen invulling die aantoonbaar onjuist is en is onnodig polariserend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: en de 'krekels' vanuit Max terwijl hem gezegd is te gaan voor 33'ers - is imo ook tekenend voor iemand die doet alsof 'ie niks wil horen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat er een conflict binnen RB ontstaat zie ik niet als een probleem, dat zie ik als amusement die bij F1 hoort.quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In die zin van dat ik denk dat Perez zich gaat misdragen en wij een situatie gaan krijgen zoals tussen Hamilton en Rosberg.
Met bij weten te blijven bedoel ik vooral in de WK-stand. Perez zou in principe al snel tegen een achterstand op moeten lopen, want Max is, onder normale omstandigheden, gewoon sneller. Hij heeft het al in zijn bol na de tweede GP, terwijl hij nu al jarenlang een paar tienden achter Max staat. Ik zie niet waarom dat dit jaar anders moet zijn.
Vind ik een beetje vergezocht. Er wordt vaak niet veel gezegd op de radio. Alleen het hoognodige. Bovendien heeft dit niets te maken met die FL.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:32 schreef Sally het volgende:
Edit: en de 'krekels' vanuit Max terwijl hem gezegd is te gaan voor 33'ers - is imo ook tekenend voor iemand die doet alsof 'ie niks wil horen![]()
![]()
Als er gevraagd wordt om 33.0 te rijden dan houdt dat automatisch in dat er geen poging tot een snelste ronde gedaan wordt omdat die immers 31.x was.quote:Op woensdag 22 maart 2023 23:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Vind ik een beetje vergezocht. Er wordt vaak niet veel gezegd op de radio. Alleen het hoognodige. Bovendien heeft dit niets te maken met die FL.
Uit beide conversaties kun je mi. afleiden dat RB geen zin had in een confrontatie op de baan (en dus liever had dat Max er achter bleef) en dat ze wellicht ook bang waren dat de auto het zou begeven. Ook is duidelijk dat Checo wel als de dood was dat Max hem zou bijhalen, vandaar z'n gezeur over wel of niet pushen. Hij eist min of meer dat ze Max teamorders geven. Ik vind dat nogal wat. Je zou denken dat HIJ net 2x het WDC voor RB had binnengesleept.
Maar goed, in feite krijgt Checo z'n zin, want Max wordt gevraagd langzaam aan te doen. Dat 'ie dat ook deed heeft vanuit hemzelf waarschijnlijk vooral te maken met angst voor een DNF. (Max kennende, zeg maar)
Er wordt nergens verboden om in de laatste ronde voor de FL te gaan. Dat zou ook echt heel raar zijn geweest, btw. Vandaar dat ze het ook allebei proberen.
Dat stukje over de 33.0 en daarna géén "Copy" vanuit Max, was ter illustratie dat Max zijn eigen ding wilde doen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 23:20 schreef Jane het volgende:
Vind ik een beetje vergezocht. Er wordt vaak niet veel gezegd op de radio. Alleen het hoognodige. Bovendien heeft dit niets te maken met die FL.
Free to push was niet in de laatste ronde. Sowieso werd Perez niet 33.0 gezegd, maar 32.6 +0.4. om aan te geven dat Max 32.6 reed, 0.4 onder de target. Anders was er tegen hem ook wel 33.0 gezegd, zoals tegen Max.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De snelste ronde doe je normaal gesproken in de laatste ronde om te voorkomen dat er iemand nog onder duikt. De rest kan makkelijk in 33.0, dus nee, dat is geen reden om niet voor de snelste ronde te gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2023 23:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als er gevraagd wordt om 33.0 te rijden dan houdt dat automatisch in dat er geen poging tot een snelste ronde gedaan wordt omdat die immers 31.x was.
Veel onzin in je post sorry. Je mag hier gewoon een ander perspectief hebben hoor, maar jij zit gewoon dingen te verdraaien en daar is waar het mis gaat. Als je daar dan op aangesproken wordt door meerdere users is het opeens weer in een slachtofferrol kruipen door te zeggen dat je geen ander perspectief mag hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2023 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat er een conflict binnen RB ontstaat zie ik niet als een probleem, dat zie ik als amusement die bij F1 hoort.
Maar omdat vrijwel iedereen hier alleen vanuit het Verstappen-fan perspectief kijkt, wordt gedaan of iedereen op Fok het een probleem moet vinden dat Perez zich niet laat piepelen.
En als je het niet een probleem vindt dan ben je blijkbaar tegendraads volgens je collega mod.
En ondanks dat ik denk dat Max de beste en snelste is ben ik toch geen fan van hem.
Ook niet van Perez trouwens, dat is ook een akelig type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |