abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2023 @ 15:14:31 #1
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208358722
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:59 schreef oheng het volgende:
In de serie "Lachen met Ria":

RIA meldt dat Oekrainsche soldaten geen ideologische overtuiging hebben, en dat een groot gedeelte gevangenen zijn. Dus, er vechten geen nazi's, maar die barbaarse Oekrainers misbruiken wél gevangenenm dit in tegenstelling tot het russische Herrenvolk.

En zoals hierboven gemeld: India gaat zich aan de prijscap van olie houden. De reactie van de russische overheid? Lalala ik hoor lekker niks.

Hier nog een Oekrainsche aanval op een russische loopgraaf.
Zo'n loopgraaf inspringen en dan maar steeds om de hoek kijken of er een vijand staat, heftig. Mannetje staat niet in verbinding met de drone op dat moment neem ik aan voor wat overzicht. Heb al eens eerder zo'n filmpje gezien waarbij een Oekrainer om de hoek keek en werd neergeknald. En dan al dat bijna friendly fire, dat je hoopt dat ze weten wat ze doen samen. Je zou zeggen riskeer niet onnodig levens en laat een drone wat droppen in die loopgraven, maar dat hebben ze dan kennelijk niet op dat moment, alleen eentje om te observeren.
pi_208359021
Met een Russische paspoort krijg je privileges krijg je naast je Oekraïnse pensioen ook een Russische pensioen, kan je naar Rusland gaan zonder "filtratie".

"I'm sick of all the propaganda in the papers. They started publishing it from day one, telling us how well things are going," said Yuri, the engineer (not his real name). "I feel out of place in my own city now. People are different, my city feels different now."

City councillor Ivan said: "It's become difficult for me to say pro-Ukrainian things to my voters. It's tough being pro-Ukrainian in a pro-Russian environment. Unfortunately, Ukraine is losing the hearts and minds of people in Mariupol."

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 maart 2023 @ 16:13:21 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208359595
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Maken die Japanners een beetje leuke tanks?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 13 maart 2023 @ 16:44:56 #8
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208360020
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maken die Japanners een beetje leuke tanks?
https://en.wikipedia.org/wiki/Type_90_tank

Moderner, de Type 10, heeft dermate slechte bepantsering dat het eigenlijk meer een IFV is.
&lt;signature here&gt;.
pi_208360217
https://nitter.net/noclador/status/1634644361643261953#m

Theoretisch offensief richting het zuiden.
pi_208360592
In het tijdschrift Foreign Affairs staat een interessant stuk over de gemiste kansen van Rusland gedurende de afgelopen 20 jaar. Er wordt een beeld geschetst over wat Rusland had kunnen zijn tegenover de deplorabele toestand waarin het land nu verkeert door het beleid van Poetin.

The Russia That Might Have Been
https://www.foreignaffairs.com/ukraine/russia-might-have-been

quote:
The main reason for Russia’s missed opportunities lies in the choices that Putin and the country’s elites have made over the past two decades, and the direct connection of these choices to Russia’s domestic politics. Concerns about U.S. efforts to impose democracy via “color revolutions” in Georgia and Ukraine fed into Putin’s growing suspicions and hostility toward the West. The decision to center Russia’s prosperity on the state-controlled extraction sector instead of building a diversified economy anchored in the rule of law was also a fateful choice that set Russia on its current course. Over the past decade, Putin and his inner circle gradually suppressed the discussions that had been taking place in society and among the elite about a new, more open Russian state and replaced them with propaganda and imperial nostalgia, which fell on fertile ground following the trauma of the Soviet collapse.

In seeking to define itself as a great power in the twenty-first century, Russia has adopted a contemporary version of the Soviet Union’s Cold War standoff with the United States: only by controlling more territory, confronting the West, and opposing Western security alliances, Moscow has decided, can it assert its power in the world. The contrast with what might have been is hard to overstate. Instead of invading Ukraine, the Russian government could have offered a vision of a secure country with a high degree of strategic autonomy and inclusive economic growth, resulting in Norwegian-level wealth, Japanese-level life expectancy, and science that, among other things, would enable it to be a leading power in addressing climate change and pursuing the next frontiers in space exploration. But such a vision, in addition to being utterly new to Russian strategic culture, would also have required robust state institutions and effective checks and balances, both of which have long been anathema to Putin and his entourage.
pi_208360694
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:00 schreef BEFEM het volgende:
https://nitter.net/noclador/status/1634644361643261953#m

Theoretisch offensief richting het zuiden.
Maw grote korrel zout
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208360752
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 17:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maw grote korrel zout
Dat zegt die ook letterlijk. 'Zo zou ik het doen als er genoeg wapens zijn maar die hebben ze niet'.
  maandag 13 maart 2023 @ 17:53:13 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208360817
https://www.telegraaf.nl/(...)-de-slag-om-bachmoet
Overigens zijn de slachtoffers aan de Russische kant vooral niet-Russen. Het Britse ministerie van Defensie heeft uitgerekend dat veertig keer zoveel soldaten van Tartaarse en Kazachse minderheden uit het oosten van het land sterven als soldaten die uit Moskou komen. Zo’n 75 procent van alle Russische doden bij Bachmoet (naar schatting tussen de 20.000 en 30.000) zou komen uit de Astrachan Oblast.
pi_208360952
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 16:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maken die Japanners een beetje leuke tanks?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208361073
Haha zooitje daar
twitter
Vakman pur sang
pi_208361108
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha zooitje daar
[ twitter ]
Wat zou de reden zijn dat Poetin zich altijd zo krampachtig vasthoud aan een tafelblad?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:19:19 #19
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208361142
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:03 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En daar heb je natuurlijk bijpassende wapens bij.





&lt;signature here&gt;.
pi_208361151
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat zou de reden zijn dat Poetin zich altijd zo krampachtig vasthoud aan een tafelblad?
Niet? Ik heb ook wel idiosyncratische gedragingen. Om nou overal een reden achter te zoeken... Ik vind het niet mega bijzonder eerlijk gezegd. Die man is ook al oud natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208361251
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat zou de reden zijn dat Poetin zich altijd zo krampachtig vasthoud aan een tafelblad?
Hij is er erg aan gehecht en is bang dat iemand hem meeneemt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208361302
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat zou de reden zijn dat Poetin zich altijd zo krampachtig vasthoud aan een tafelblad?
Hij heeft enorm vertrouwen in die tafel.
Vakman pur sang
pi_208361534
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat zou de reden zijn dat Poetin zich altijd zo krampachtig vasthoud aan een tafelblad?
Gewoon bepaalde manier houding geven. Sommige mensen sluiten hun handen. Zou er niks achter zoeken.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 13 maart 2023 @ 18:53:12 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208361555
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat zou de reden zijn dat Poetin zich altijd zo krampachtig vasthoud aan een tafelblad?
Hij is nog van stalin geweest, die tafel.
&lt;signature here&gt;.
pi_208361667
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 18:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niet? Ik heb ook wel idiosyncratische gedragingen. Om nou overal een reden achter te zoeken... Ik vind het niet mega bijzonder eerlijk gezegd. Die man is ook al oud natuurlijk.
70 is niet zo heel oud, in Nederland ben je dan pas 3 jaar in de AOW.
Kadyrov is te ijdel om een bril te dragen, letters van puntgrootte 30.
En wat heeft hij om zijn duim?
  Overall beste user 2022 maandag 13 maart 2023 @ 19:07:28 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208361815
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 20:13 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit heeft natuurlijk veel te maken met het feit dan Janukovtsj juist een president uit de Donbas was. D
Zelenskyy komt uit het zuid-oosten en sprak thuis Russisch. Toch hebben ze in de Donbas bezwaar tegen hem. Ik denk dat er andere redenen meespelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 13 maart 2023 @ 19:16:36 #27
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_208361933
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 19:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zelenskyy komt uit het zuid-oosten en sprak thuis Russisch. Toch hebben ze in de Donbas bezwaar tegen hem. Ik denk dat er andere redenen meespelen.
Zelenski komt pas veel later hé, die is niet van toepassing in 2014, pas in 2019 werd hij verkozen tot president.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Overall beste user 2022 maandag 13 maart 2023 @ 19:26:52 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208362100
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 19:16 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Zelenski komt pas veel later hé, die is niet van toepassing in 2014, pas in 2019 werd hij verkozen tot president.
Dus? Ze hebben dan in het oosten wat ze willen: Een etnische Rus als president. (Zelenskyy is toch Rus als hij uit het oosten komt en Russisch sprak als kind? Of is het dit keer anders?)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208362227
twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 13 maart 2023 @ 19:39:41 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')