Dat wordt brullenquote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft het gevoel dat er op haar gestemd gaat worden
Ja johquote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Als Babs een proef moet gaan doen waarbij ze vooraf al denkt dat ze het niet kan, wil ze er geen moeite voor doen.
Hoe laat staat de uitzending er op ?quote:Op maandag 13 maart 2023 14:34 schreef orange500 het volgende:
Ben benieuwd wat de regie nog meer heeft 'bewaard' om tijdens de uitzendingen te tonen
Op Videoland geen idee, maar op TV 18:20.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe laat staat de uitzending er op ?
Ja! Dat dan weer wel. Was opvallend!quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
Hahaha
Ice doet na hoe Wanda ligt als het niet goed gaat.
Schakelt regie gelijk kort over naar de kas waar Wanda idd zo ligt.
Met haar benen over Jappie
Was een leuke actie, zouden ze meer moeten doen voor de streamerquote:Op maandag 13 maart 2023 14:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja! Dat dan weer wel. Was opvallend!
Ik had het eerder ook al gezegd, maar ik denk dat Wanda al weet dat het uit is met haar vriend.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:39 schreef Seattle het volgende:
Echt apart hoor: Wanda ligt echt met Jap daar in die kas. Je zou wat afstand verwachten, maar nee
Ja dit vroeg ik me ook afquote:Op maandag 13 maart 2023 14:42 schreef Judiwi het volgende:
Hoe komt Babet dat Janet aan haar kant staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |