Een snuggie!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk gewoon een dekentje hebben dat je aan kunt doen
Tot nu toe:quote:Op maandag 13 maart 2023 11:45 schreef Myraela het volgende:
Maar belangrijker, wat heb je allemaal voor lekkers?
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bestelde net 10 paar zwarte kniekousen, krijg ik daarvoor punten?
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bestelde net 10 paar zwarte kniekousen, krijg ik daarvoor punten?
Dat heb ik wel sinds een paar jaar. Of eigenlijk is het gewoon wit. De halve SC heeft ene paar jaar geleden geholpen met sparen voor mijn servies van AH. Ben er nog steeds enorm blij mee. Met 12 van alles kan je nog eens iets laten vallen.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:10 schreef fietsie het volgende:
Wij zijn voor het eerst in (2023 - 1997) = 26 jaar begonnen aan een servies met 1 design
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb een ernstig sokkenprobleem!
Hmm, dat klinkt interessant. Dnak!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij Wehkamp zijn de sokken het tweede paar voor de helft.
Dat zijn ook nog eens extra CUL-puntenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar doe ik het voorDie volwassenheidspunten krijg ik vast voor een hele verzameling matchende mokken (le Creuset en Itala, allemaal zwart).
Lange sokken. Totaal seksloos, maar ik heb zo de schurft aan tochtende kuitenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zijn ook nog eens extra CUL-punten![]()
Wat bedoel je trouwens met kniekousen? Lange sokken of halve panty's?
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid meequote:Op maandag 13 maart 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen volwassenheidspunten, sorry. Dat kwam niet door de commissie. Wel burgelijkheidspunten.
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ookquote:Op maandag 13 maart 2023 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb daar heel andere associatie dan burgerlijkheid mee
Ik vermoed niet dat ze me willen hebben neequote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat komt door waar we opgegroeid zijn denk ik, ik had die associatie ook![]()
Ik denk niet dat Clubsoda binnenkort de lokale Gereformeerde Gemeente binnenstapt in haar kniekousen.
Ohja, ik moet ook nog even neuzen.. en daarna mn emigratie doorgevenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe kieswijzers. Wat een gedoe toch altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |