Knap!quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:09 schreef MaJo het volgende:
Ach beterschap voor je meisje Nolita
Totaal iets anders maar hoe zit het met de leergierigheid van jullie peuters? Aapie kan al een tijdje tot 10 tellen en begint nu met de letters. Ik vroeg op de opvang of ze dat daar toevallig ook deden, maar nee totaal nietIk vind het best jong om met 2,5 jaar hier mee bezig te zijn maar vindt het ook wel schattig, ons pientere mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met jullie peuters?![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
Pfff de afgelopen dagen wordt er hier voor geen meter geluisterd, alles is strijd, alles is huilen.. ik voel de energie echt uit me gezogen worden.
En het was weer vrijdag dus Bubbles gezellig naar de peutergroep en mama 2,5u rust.
Ook veel strijd hier. Colin slaat al maanden zijn middagslaapje over, zo nu en dan lukt het nog. Daar wordt het ook niet gezelliger vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met jullie peuters?. Veel gekrijs en gehuil, maar ik moet wel zeggen: meestal van korte duur.
We hebben hem aangemeld voor een onderzoek rondom taal- en spraakontwikkeling. Ik vond het niet zo nodig maar mijn man en de jeugdarts zeiden ook wel terecht dat het ook geen kwaad kan, consequenties zoals VVE opvang en logopedie kunnen we tzt wel over besluiten. Momenteel wel flinke sprongen in spraak.
Wat is Bubbles al groot.
Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gisteren wat slakken bijvoorbeeld.
Een gewone stoel. Mijn peuter heeft nu maat 86/92 en past nog in de antilop. De kleuter zit al vanaf maat 98-104 op een gewone stoel in de tuin. Eventueel een stoelverhoger erin of een reisstoelverhoger met riempje? En anders zetten we de triptrap van binnen even buiten, kan ook nog.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Wat gebruiken jullie in de tuin zodra de peuter uit de antilop is? Ik vind de urban best duur en kom voorlopig niet in de Ikea. Zijn er alternatieven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |