Ik heb bij de vorige Kamerverkiezingen meegeholpen met tellen, krijg daar nu nog wel eens nachtmerries van.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja... ben weer een tijdje bezig geweest met opvouwen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:32 schreef -XOR- het volgende:
Hier twee keer met enige tegenzin PvdA in de stembus gegooid met onderaan het stembiljet de opmerking dat het de komende tijd echt beter moet.
Lol... Dat kan ik mij voorstellen ja! Was het wel leuk? Je mag zeker niet slechtziend zijn met die enorme vellen met een super klein rood rondjequote:Op woensdag 15 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige Kamerverkiezingen meegeholpen met tellen, krijg daar nu nog wel eens nachtmerries van.
Het was wel gezellig. Ik had alleen gedacht dat het tot max. een uurtje of 1 zou duren maar we hadden steeds een (miniem) verschil waardoor sommige stapels weer opnieuw geteld moesten worden. Liep uiteindelijk half 3 in de nacht weer naar huis en moest de volgende dag 8 uur werken. Dat gaan we dus niet meer doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol... Dat kan ik mij voorstellen ja! Was het wel leuk? Je mag zeker niet slechtziend zijn met die enorme vellen met een super klein rood rondje
Eens kijken of dat net zo snel implodeert als FvD na de vorige provinciale verkiezingen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:43 schreef Breekfast het volgende:
Vanaf morgen leven we in de boerenrepubliek.
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan, dat weet je hè?quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:32 schreef -XOR- het volgende:
Hier twee keer met enige tegenzin PvdA in de stembus gegooid met onderaan het stembiljet de opmerking dat het de komende tijd echt beter moet.
Oh dat lijkt me ook wel heel leuk om te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb bij de vorige Kamerverkiezingen meegeholpen met tellen, krijg daar nu nog wel eens nachtmerries van.
Ik heb erg sterke lenzen maar ben een pietje precies dus dat zou moeten kunnen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol... Dat kan ik mij voorstellen ja! Was het wel leuk? Je mag zeker niet slechtziend zijn met die enorme vellen met een super klein rood rondje
Je mag op een stembiljet schrijven, hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan, dat weet je hè?
Dat idee heb ik van mijn PvdA stem wel vaker gehad de laatste jaren.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan, dat weet je hè?
Wow wat een gedoe danquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel gezellig. Ik had alleen gedacht dat het tot max. een uurtje of 1 zou duren maar we hadden steeds een (miniem) verschil waardoor sommige stapels weer opnieuw geteld moesten worden. Liep uiteindelijk half 3 in de nacht weer naar huis en moest de volgende dag 8 uur werken. Dat gaan we dus niet meer doen.
Nog wel even gedacht om me als (reserve)voorzitter op te geven ofzo aangezien je als je eenmaal meedoet steeds mails krijgt van de gemeente om je weer aan te melden. Maar vergeten.
Iedereen aan de spruitjes, hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dus we gaan kinderen leren dat het grootste deel van hun voedsel uit het buitenland komt? Goed plan!
Dat weet ik echt niet meer.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow wat een gedoe danWaar zat het verschil uiteindelijk in? Half 3
Wat een vage uitleg van hvnlquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je mag op een stembiljet schrijven, hoor.
https://www.hartvannederl(...)-ongeldig-stembiljet
Zolang je maar duidelijk 1 rondje inkleurt en je naam niet op het stembiljet zet.
Klopt, als je wil schrijven: gewoon onderaan onder de stem en vouwinstructie. Al heeft het weinig zin, de stembureauleden gaan het echt niet doorgeven aan gekozen politici. Als je wat wil schrijven is: 'succes met tellen', of 'respect dat jullie je avond en nachtrust opofferen voor de democratie' volgens mij het meest gepast.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een vage uitleg van hvnlIk snap het alsnog niet. Gelukkig is de website van de kiesraad duidelijker. Ik begrijp dat je er op mag kalken zolang dat niet door een van de witte rondjes is?
Klopt, daar wordt onderling smakelijk om gelachen en dan op een aparte stapel gegooid.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt, als je wil schrijven: gewoon onderaan onder de stem en vouwinstructie. Al heeft het weinig zin, de stembureauleden gaan het echt niet doorgeven aan gekozen politici.
Cringequote:Op woensdag 15 maart 2023 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer.
Alleen dat je zo'n groep oudjes had die al jaren daar voorzitter/reservevoorzitter waren op dat stembureau, die hadden dan een soort systeem uitgedacht dat uiteindelijk helemaal niet efficient bleek te zijn.
Daar pleiten waterschappen zeker wel voor en hun mening heeft zeker wel invloed.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn het ook voor vreemde stellingen, dit heeft toch he-le-maal niks met waterschap te maken (zit in een stemwijzer voor waterschap)?
[ afbeelding ]
Hmm, op die fiets. Alsof de scheidslijn nog niet dun genoeg was tussen stemmen voor de Tweede Kamer, Provinciale Staten (en dus indirect Eerste Kamer) en de waterschappenquote:Op woensdag 15 maart 2023 09:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Daar pleiten waterschappen zeker wel voor en hun mening heeft zeker wel invloed.
Waarom heeft het er helemaal niks mee te maken? Die stoffen komen mogelijk in het water terecht, toch?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn het ook voor vreemde stellingen, dit heeft toch he-le-maal niks met waterschap te maken (zit in een stemwijzer voor waterschap)?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |