fucking soyboyquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op zich wel slim. Maar Soy deed hier ook een goede bijdrage aan het niet verdienen van geld
Dat deed Soy helaas heel vaak de eerste helft van het seizoen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Op zich wel slim. Maar Soy deed hier ook een goede bijdrage aan het niet verdienen van geld
Ja pas met de roadtrip en het lasergamen droeg hij daadwerkelijk wat bij.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat deed Soy helaas heel vaak de eerste helft van het seizoen.
Ik denk dat het niets was.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:12 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dat is dan dus geen hint maar toeval geweest?
Wat je wel vaker ziet bij de nepmollen. Dat ze na een tijd toch wel fanatiek worden. Bijvoorbeeld Joshua in het seizoen van Renee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja pas met de roadtrip en het lasergamen droeg hij daadwerkelijk wat bij.
Ik nu ook ja! Anders was het wel gezegd.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben in alle pupjes in de top 3 geëindigd, waarvan 1 als winnaar van de 15 deelnemers
Dat is altijd zoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Hij heeft tot nu toe hulp gehad van andere kandidaten
Eensquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
De mensen die naar Soestdijk gegaan zijn staan samen buiten in de kou naar een scherm te kijken. Brrrrr. Ik zit liever thuis met een glas wijn.
Karmaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
De mensen die naar Soestdijk gegaan zijn staan samen buiten in de kou naar een scherm te kijken. Brrrrr. Ik zit liever thuis met een glas wijn.
Gelukkig geen publiek interviews.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja dat.. maar dan geen wijn, maar een nieuw bak vol met popcorn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Idem. Heerlijk met de kachel aan en een dekentje. En chipsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |