Meh heb je weet maar nooitquote:Op zondag 12 maart 2023 00:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een reeds uitgezonden aflevering spoileren in een livetopic over die aflevering?
Heb wat fragmenten terug gekeken. De eigenschappen begonnen met een s of e en dat staat voor spuiten en slikken. Wat een hintquote:Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Jawel, gewoon om ff te onthouden hoe die Nederlanders het doen, zodat je straks van de Vlaamse extra kan gaan genieten waar je in aflevering 8 al achter de mol komt en heel aflevering 9 dan voor de molacties is
Goed dat je 't ff checkt hoorquote:
Vorig jaar ging ik bij de Belg een paar keer voor gaasquote:Op zondag 12 maart 2023 00:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Goed dat je 't ff checkt hoorBij de Vlaamse versie is dat relevanter omdat dan veruit de meeste mensen niet live met de Belgen op tv meekijken maar met enkele minuten tot uren tot dagen vertraging verschillend per persoon.
Daar hebben we dan de 'fatsoensregel' dat we tot 22:00u ofzo inhoudelijke dingen over de aflevering in spoilers doen (voor mensen die het topic openen voor de link) en daarna mag je er vanuit gaan dat iedereen de kans heeft gehad de aflevering aan te klikken alvorens ze het FOK!topic openden.
We doen net alsof de Vlaamse mol fantastisch is, maar hun keuze wie de mol speelt pakt al jaren gigantisch kut uit. Ze hebben echt hele zwakke mollen over het algemeenquote:Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Jawel, gewoon om ff te onthouden hoe die Nederlanders het doen, zodat je straks van de Vlaamse extra kan gaan genieten waar je in aflevering 8 al achter de mol komt en heel aflevering 9 dan voor de molacties is
Dat maakt me bij de Vlaamse dus echt geen fuck uit. Ik heb alle afleveringen daarvoor al tof gevonden zonder dat het me überhaupt boeide wie wel of niet de mol wasquote:Op zondag 12 maart 2023 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We doen net alsof de Vlaamse mol fantastisch is, maar hun keuze wie de mol speelt pakt al jaren gigantisch kut uit. Ze hebben echt hele zwakke mollen over het algemeen
Maar zo'n zwakke regie wensmol als deze, neuhquote:Op zondag 12 maart 2023 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We doen net alsof de Vlaamse mol fantastisch is, maar hun keuze wie de mol speelt pakt al jaren gigantisch kut uit. Ze hebben echt hele zwakke mollen over het algemeen
Dan is het vooral de regie die daarvoor zorgt. In Nederland mogen we ook een betere regie hebben wat dat betreft.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat maakt me bij de Vlaamse dus echt geen fuck uit. Ik heb alle afleveringen daarvoor al tof gevonden zonder dat het me überhaupt boeide wie wel of niet de mol wasen genoeg leuke achter de schermen dingetjes in de laatste aflevering
Duh, das het hele ding hequote:Op zondag 12 maart 2023 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is het vooral de regie die daarvoor zorgt. In Nederland mogen we ook een betere regie hebben wat dat betreft.
Het is ook wel een stuk lastiger te mollen als er echt kandidaten mee doen die er voor gaan en niet BNers voor wie het maar een leuk vakantiereisje is.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is vooral dat het geen professionals zijn als in de zin van geen acteurs etcquote:Op zondag 12 maart 2023 00:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook wel een stuk lastiger te mollen als er echt kandidaten mee doen die er voor gaan en niet BNers voor wie het maar een leuk vakantiereisje is.
Ja dit.quote:Op zondag 12 maart 2023 02:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb trouwens online betere fan theorieën gezien dan de officiele hints
Omdat ze tegen beter weten in hoopten dat het niet de obvious mol was.quote:Op zondag 12 maart 2023 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Duh natuurlijk was het Jurre. Hoezo zat meer dan de helft van NL op die 2 andere? Okee Daniel snap ik ergens nog wel maar 25% op Ranomi, hoe dan?
Dat heb ik altijd bij wie is de mol. Het groepsgebeuren de goed uitgedachte opdrachten en de mooie omgeving zijn vaak al genoeg voor een leuk programma. De mol ontmaskeren is toch nauwelijks te doen. Als die te opvallend is monteren ze het weg, en zeker laatste tijd met neppe aanwijzingen is het helemaal geen doen.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat maakt me bij de Vlaamse dus echt geen fuck uit. Ik heb alle afleveringen daarvoor al tof gevonden zonder dat het me überhaupt boeide wie wel of niet de mol wasen genoeg leuke achter de schermen dingetjes in de laatste aflevering
Jurre was veel te duidelijk, gezien de historie van WIDM zijn die mensen juist niet de mol. Ranomi was enorm afwezig, had eigenlijk helemaal geen rol in de uitzendingen. Gezien de historie van WIDM zijn dat de mollen omdat er veel uitknipt moet worden van de mol in de uitzendingen.quote:Op zondag 12 maart 2023 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Duh natuurlijk was het Jurre. Hoezo zat meer dan de helft van NL op die 2 andere? Okee Daniel snap ik ergens nog wel maar 25% op Ranomi, hoe dan?
Gezien de recente historie is het juist altijd degene waarvan je verwacht dat het is.quote:Op zondag 12 maart 2023 11:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jurre was veel te duidelijk, gezien de historie van WIDM zijn die mensen juist niet de mol. Ranomi was enorm afwezig, had eigenlijk helemaal geen rol in de uitzendingen. Gezien de historie van WIDM zijn dat de mollen omdat er veel uitknipt moet worden van de mol in de uitzendingen.
Als ranomi er niet had ingezeten was exact hetzelfde gebeurd als je alleen de uitzendingen hebt om vanuit te gaan.
Wel leuk dat de redactie nu eens niet het standaard padje bewandelde....
precies en bij deze aflevering is dat niet zoquote:Op zondag 12 maart 2023 12:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gezien de recente historie is het juist altijd degene waarvan je verwacht dat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |