abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2023 @ 00:06:46 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208337846
quote:
17s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:03 schreef Moira het volgende:

[..]
Hoe kun je nou een reeds uitgezonden aflevering spoileren in een livetopic over die aflevering? _O-
Meh heb je weet maar nooit :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208337865
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef Moira het volgende:

[..]
Jawel, gewoon om ff te onthouden hoe die Nederlanders het doen, zodat je straks van de Vlaamse extra kan gaan genieten waar je in aflevering 8 al achter de mol komt en heel aflevering 9 dan voor de molacties is O+
Heb wat fragmenten terug gekeken. De eigenschappen begonnen met een s of e en dat staat voor spuiten en slikken. Wat een hint _O_
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  PR en moderator zondag 12 maart 2023 @ 00:09:19 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208337874
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Meh heb je weet maar nooit :P
Goed dat je 't ff checkt hoor :D Bij de Vlaamse versie is dat relevanter omdat dan veruit de meeste mensen niet live met de Belgen op tv meekijken maar met enkele minuten tot uren tot dagen vertraging verschillend per persoon.
Daar hebben we dan de 'fatsoensregel' dat we tot 22:00u ofzo inhoudelijke dingen over de aflevering in spoilers doen (voor mensen die het topic openen voor de link) en daarna mag je er vanuit gaan dat iedereen de kans heeft gehad de aflevering aan te klikken alvorens ze het FOK!topic openden.
Fuck the EBU.
  zondag 12 maart 2023 @ 00:11:14 #229
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208337898
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:09 schreef Moira het volgende:

[..]
Goed dat je 't ff checkt hoor :D Bij de Vlaamse versie is dat relevanter omdat dan veruit de meeste mensen niet live met de Belgen op tv meekijken maar met enkele minuten tot uren tot dagen vertraging verschillend per persoon.
Daar hebben we dan de 'fatsoensregel' dat we tot 22:00u ofzo inhoudelijke dingen over de aflevering in spoilers doen (voor mensen die het topic openen voor de link) en daarna mag je er vanuit gaan dat iedereen de kans heeft gehad de aflevering aan te klikken alvorens ze het FOK!topic openden.
Vorig jaar ging ik bij de Belg een paar keer voor gaas :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208337915
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef Moira het volgende:

[..]
Jawel, gewoon om ff te onthouden hoe die Nederlanders het doen, zodat je straks van de Vlaamse extra kan gaan genieten waar je in aflevering 8 al achter de mol komt en heel aflevering 9 dan voor de molacties is O+
We doen net alsof de Vlaamse mol fantastisch is, maar hun keuze wie de mol speelt pakt al jaren gigantisch kut uit. Ze hebben echt hele zwakke mollen over het algemeen
  PR en moderator zondag 12 maart 2023 @ 00:14:19 #231
288245 crew  Moira
pi_208337948
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
We doen net alsof de Vlaamse mol fantastisch is, maar hun keuze wie de mol speelt pakt al jaren gigantisch kut uit. Ze hebben echt hele zwakke mollen over het algemeen
Dat maakt me bij de Vlaamse dus echt geen fuck uit. Ik heb alle afleveringen daarvoor al tof gevonden zonder dat het me überhaupt boeide wie wel of niet de mol was :@ en genoeg leuke achter de schermen dingetjes in de laatste aflevering O+
Fuck the EBU.
  zondag 12 maart 2023 @ 00:14:22 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208337949
quote:

[..]
Maar zo'n zwakke regie wensmol als deze, neuh
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208337984
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:

[..]
Dat maakt me bij de Vlaamse dus echt geen fuck uit. Ik heb alle afleveringen daarvoor al tof gevonden zonder dat het me überhaupt boeide wie wel of niet de mol was :@ en genoeg leuke achter de schermen dingetjes in de laatste aflevering O+
Dan is het vooral de regie die daarvoor zorgt. In Nederland mogen we ook een betere regie hebben wat dat betreft.
  PR en moderator zondag 12 maart 2023 @ 00:16:44 #234
288245 crew  Moira
pi_208337991
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan is het vooral de regie die daarvoor zorgt. In Nederland mogen we ook een betere regie hebben wat dat betreft.
Duh, das het hele ding he
Fuck the EBU.
pi_208338038
quote:

[..]
Het is ook wel een stuk lastiger te mollen als er echt kandidaten mee doen die er voor gaan en niet BNers voor wie het maar een leuk vakantiereisje is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_208338072
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:19 schreef Felagund het volgende:

[..]
Het is ook wel een stuk lastiger te mollen als er echt kandidaten mee doen die er voor gaan en niet BNers voor wie het maar een leuk vakantiereisje is.
Het is vooral dat het geen professionals zijn als in de zin van geen acteurs etc
  zondag 12 maart 2023 @ 00:36:00 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208338253
Ogot ja morgen toch al iets van de Belgische mol?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208338624
Hey jammer dat t niet Ranomi was, maar ik ben tot aan t einde bij mijn besluit gebleven ^O^

Volgende keer ga ik t weer proberen *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_208338847
Ik heb trouwens online betere fan theorieën gezien dan de officiele hints }:|
  zondag 12 maart 2023 @ 03:19:15 #240
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_208338952
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 02:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb trouwens online betere fan theorieën gezien dan de officiele hints }:|
Ja dit.
pi_208339154
Duh natuurlijk was het Jurre. Hoezo zat meer dan de helft van NL op die 2 andere? Okee Daniel snap ik ergens nog wel maar 25% op Ranomi, hoe dan?
  zondag 12 maart 2023 @ 07:06:54 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208339303
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Duh natuurlijk was het Jurre. Hoezo zat meer dan de helft van NL op die 2 andere? Okee Daniel snap ik ergens nog wel maar 25% op Ranomi, hoe dan?
Omdat ze tegen beter weten in hoopten dat het niet de obvious mol was.
Jurre was een schijtirritante mol en dat is door de productie met de montage ook weggegeven, zo duidelijk dat het voor een hoop mensen niet leuk meer zou zijn als Jurre de Mol was.

Het hoeft voor veel mensen ook niet meer als het al zo weggegeven wordt, plus dat het wel eens verfrissend zou zijn als de mol niet weer een acteur was.
Dus het zal vooral tegen beter weten in zijn, in de veronderstelling dat de productie het niet zo in de montage weggeeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Sport zondag 12 maart 2023 @ 09:36:34 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208340539
Oke, even een mening zonder iets als 'Jurre is wel/geen irritante mol'

Een mol heeft natuurlijk altijd de beste acties als hij/zij alleen is of bepaalde risico's durft te nemen. Die laatste risico's waren er heel af en toe, maar eigenlijk alleen die tas die hij liet gaan, wat eigenlijk gewoon duidelijk in de montage zat.

Uiteindelijk waren er een paar slimme momenten, voornamelijk dat hij mee ging met Nabil die zei 'ik leg de bonnen aan het begin', om vervolgens die bonnen inderdaad als derde te kunnen laten verdwijnen door zichzelf in de volgorde achter Nabil te kunnen plempen. Hij had daar ook best stiekem nog een bonnetje kunnen laten verdwijnen hier en daar. Dit was juist een potentiële opdracht om alleen te opereren. Ook bij die foto-opdracht en bij de eendjesopdracht deed hij het op zich wel slim.

Maar daar staat tegenover dat een aantal molacties voor de kijker erg duidelijk waren en hij daar niet echt rekening mee hield. Ik bedoel dan vooral het zingen en op zich ook die foto-opdracht en de eendjesopdracht waren wel dingen die vrijwel onmogelijk uit de montage te halen waren. Bovendien bleef hij constant jokers pakken en waren er ook gewoon erg veel momenten dat dat kon. Dan doel ik níet op de opdracht met Annick, waarbij ik zijn teamkeuze eigenlijk ook niet snap. Als mol heb je voorkennis en je al voorbereid, dan wil je juist met een volgzaam type met weinig input, toch? Als Annick in een ander team zit kun je ook nog pushen om steeds op haar sterke opties te gaan. Ik zou hier eerder met iemand gaan die niet veel met taal werkt. Zeg Ranomi.

En qua leuke stijlvolle molacties was er eigenlijk alleen dat hij zichzelf omschreef.

Ik denk dat de productie gewoon te weinig moeite heeft gedaan om Ranomi lang als reservemol vast te houden, waardoor ze Daniël als reservemol moesten kiezen, maar dat was echt een vrijwel onmogelijke reservemol. Daar is het meeste misgegaan. Al vind ik Jurre dan iemand die uiteindelijk in de groep efficient heeft gemold, maar het mollen was nooit echt spánnend. En het boeide hem niet zo als de TV-kijker het wel wat sneller wist.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 12 maart 2023 @ 09:53:21 #244
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208340734
Hoe Wie is de Mol? opnieuw kijkers wist te misleiden met 'nephints' https://www.nu.nl/298852/(...)en-met-nephints.html (via @nunl)
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  zondag 12 maart 2023 @ 09:53:55 #245
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208340743
Interview met de Mol: 'Ik had mezelf echt een eikel gevonden' https://www.nu.nl/media/6(...)-eikel-gevonden.html
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_208340806
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:

[..]
Dat heb ik altijd bij wie is de mol. Het groepsgebeuren de goed uitgedachte opdrachten en de mooie omgeving zijn vaak al genoeg voor een leuk programma. De mol ontmaskeren is toch nauwelijks te doen. Als die te opvallend is monteren ze het weg, en zeker laatste tijd met neppe aanwijzingen is het helemaal geen doen.
  zondag 12 maart 2023 @ 11:23:16 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208341621
Het zou fijn zijn als ze volgend jaar neit meer 'of geld of een joker' kunnen winnen bij een opdracht, maar jokers als extraatjes in een opdracht verstoppen.
Doordat Jurre nu steeds jokers ipv geld koos of kon kiezen werd het wel erg obvious als je geen geld uit de pot hoeft te spelen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_208341805
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Jurre was veel te duidelijk, gezien de historie van WIDM zijn die mensen juist niet de mol. Ranomi was enorm afwezig, had eigenlijk helemaal geen rol in de uitzendingen. Gezien de historie van WIDM zijn dat de mollen omdat er veel uitknipt moet worden van de mol in de uitzendingen.
Als ranomi er niet had ingezeten was exact hetzelfde gebeurd als je alleen de uitzendingen hebt om vanuit te gaan.

Wel leuk dat de redactie nu eens niet het standaard padje bewandelde....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208341984
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Jurre was veel te duidelijk, gezien de historie van WIDM zijn die mensen juist niet de mol. Ranomi was enorm afwezig, had eigenlijk helemaal geen rol in de uitzendingen. Gezien de historie van WIDM zijn dat de mollen omdat er veel uitknipt moet worden van de mol in de uitzendingen.
Als ranomi er niet had ingezeten was exact hetzelfde gebeurd als je alleen de uitzendingen hebt om vanuit te gaan.

Wel leuk dat de redactie nu eens niet het standaard padje bewandelde....
Gezien de recente historie is het juist altijd degene waarvan je verwacht dat het is.
pi_208342004
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 12:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Gezien de recente historie is het juist altijd degene waarvan je verwacht dat het is.
precies en bij deze aflevering is dat niet zo
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')