Ik zie Nederland nooit iets van metal sturen helaas, hoe graag ik het ook zou willen. We hebben genoeg in de pijplijn...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heel erg radio vriendelijke nu-metalish iets ja
Ik weet het niet hoor. Ik betwijfel of ze al te ver buiten de landsgrenzen gaan aanspreken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze 24ste worden is dat wel de een na beste resultaat in 8 jaar tijd.![]()
Nee, ik denk dat er best een plek 15 in zit. Wel puur op televote.
Mja, of de bands willen niet of ze worden rechtstreeks in de vuilcontainer gesmeten door onze eenkennige commissieleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Ik zie Nederland nooit iets van metal sturen helaas, hoe graag ik het ook zou willen. We hebben genoeg in de pijplijn...
Ik heb wel zin in iets stevigs metal achtig, veel bands gaan toch met de meer poppy nummers naar ESF. Iets meer AWS.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:47 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Ik zie Nederland nooit iets van metal sturen helaas, hoe graag ik het ook zou willen. We hebben genoeg in de pijplijn...
Dat ze dan Di-Rect sturen met een zoetsappig ballad en dan roepen je wilde toch rock?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in iets stevigs metal achtig, veel bands gaan toch met de meer poppy nummers naar ESF. Iets meer AWS.
Same! viszlát nyár was echt een verademing. Kon ik echt waarderen. Ondanks Lordi ook erg tof was, vond ik het toch nog te soft. (terecht gewonnen hoor)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in iets stevigs metal achtig, veel bands gaan toch met de meer poppy nummers naar ESF. Iets meer AWS.
Je gaat bijna denken dat het met opzet is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef Evenstar het volgende:
Loreen heeft ook wel een geniaal plekje zo aan het einde
Nee joh, dat zouden ze toch nooit doenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat het met opzet is.
Haha dat viel hier ook op:quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef grazz het volgende:
nogal repetitief maar Kiana brengt het erg leuk. Knap voor zo'n jonge meid
Zie ik ze nog doen ookquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat ze dan Di-Rect sturen met een zoetsappig ballad en dan roepen je wilde toch rock?
Maar dan wel met een nummer waar de echte lol weggeslepen is bij het gladstrijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst nog even de plaatselijke Deurzakkers.
Jullie dochter is nog net iets te jong voor een eigen Fok account, Maar ze heeft al wel een eigen mening.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:49 schreef Viv het volgende:
Ik: "Ik heb je gevonden onder de sterren", zingt ze net.
Dochter: Kan niet!Behalve als je in de ruimte bent.
Onderschat het niet. Dit is ook veel te gelikt voor de lokale braderie. Dat is precies wat er mis mee is.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:55 schreef Evenstar het volgende:
Contrast straks
Dit wat op de lokale braderie kan staan en dan zo Loreen waar alles super duper gelikt is.
Mensen vroegen zich al af of dat ding wel in Liverpool kan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Staging van Loreen duurt lang, dat ze nu debiel lopen te doen
Zou wel jammer zijn als het niet kan, echt geniaal gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen vroegen zich al af of dat ding wel in Liverpool kan.
Ja, meer dan twee minuten las ik. Die moet dus ook na een break komen op het ESF.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Staging van Loreen duurt lang, dat ze nu debiel lopen te doen
Neem aan dat er dan een ander variant wel komt. Spanje heeft ook een groot voorwerp voor aan plafond.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als het niet kan, echt geniaal gedaan.
Leeftijd is een bitch. Volgens mij heeft ze wel iets van botox gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:58 schreef GeorgeM het volgende:
Toch vind ik haar er nog steeds ongezond uitzien. Ik weet niet wat het is.
Zal wel een extra pauze nodig zijn om het op te zetten, zoals met Sam Ryder vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen vroegen zich al af of dat ding wel in Liverpool kan.
Zou wat zijn als elk land zo een ding heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zal wel een extra pauze nodig zijn om het op te zetten, zoals met Sam Ryder vorig jaar.
Gelukkig zijn er landen die denken dat een goed liedje zichzelf verkoopt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als elk land zo een ding heeft
Stiekem vind ik dat de EBU daar wel een limiet aan mag stellen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als elk land zo een ding heeft
Het nummer is niet zo bijzonder, ze brengt het wel echt naar een ander niveau dan de rest van de nummer vanavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Is het erg als ik hier niets in hoor dat het onderscheid van de rest van de Zweedse nummers? Het is precies even generiek.
Zowel vandaag als in mei denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:02 schreef Nexum het volgende:
Dat publiek gaat los. Die gaat landsliden
Verschil is vooral wie het zingt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Is het erg als ik hier niets in hoor dat het onderscheid van de rest van de Zweedse nummers? Het is precies even generiek.
In de buurt van de kwaliteit? Kan er zo vijf opnoemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:01 schreef Evenstar het volgende:
Dit is echt de winnaar van ESF hoor, komt niks in de buurt. Not even close.
eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef Zigsky het volgende:
Ja, dit gaat wel winnen, maar ik vind Finland leuker.
Samequote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef Nexum het volgende:
Hoe was Kiana trouwens? Die heb ik gemist. Vind dat echt een leuk zomerhitje
Ja, ik denk demense thuis straks in mei ook. Maar Carlo Boszhard en Rick Vol en andere experts stemmen ook mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef Zigsky het volgende:
Ja, dit gaat wel winnen, maar ik vind Finland leuker.
Die gaat binnen een paar jaar ESF vertegenwoordigen denk ik, wat een talent!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:03 schreef Nexum het volgende:
Hoe was Kiana trouwens? Die heb ik gemist. Vind dat echt een leuk zomerhitje
Welke dan? Waar alles klopt? Echt totaal plaatje? Goede zang, goed nummer, geen valse noot te vinden, staging?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
In de buurt van de kwaliteit? Kan er zo vijf opnoemen.
Carlo had vorig jaar waarschijnlijk 12 punten gegeven aan Emma van Malta.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk demense thuis straks in mei ook. Maar Carlo Boszhard en Rick Vol en andere experts stemmen ook mee.
Ik zie Oostenrijk eigenlijk ook wel ver komen als het live ook klopt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welke dan? Waar alles klopt? Echt totaal plaatje? Goede zang, goed nummer, geen valse noot te vinden, staging?
Finland zie ik als enige andere kanshebber tot nu toe.
En dat soort steekpenningen ook nogquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Carlo had vorig jaar waarschijnlijk 12 punten gegeven aan Emma van Malta.
Absoluut, en gaat een categorie hoger ook wel scoren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Viv het volgende:
Dochter blijkt deze op school al gehoord te hebben![]()
Is ook wel een kanshebber in die leeftijdscategorie denk ik.
Mark Rutte lacht om deze opmerking.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Arth_NL het volgende:
Toch knap, met één microfoon zoveel stemmen weten te produceren.
Dat lijkt me normaliter geen Top 3 bij één van de twee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
Ook Tsjechië zie ik wel als een winnaar als het live ook klopt straks.
Na, Tsjechië is kansloos voor de overwinning hoor, dan moet jury en televoting bij Finland/Zweden etc heel erg uit elkaar gaan lopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
Ook Tsjechië zie ik wel als een winnaar als het live ook klopt straks.
Maar wat heeft de staging voor meerwaarde dan bij Loreen? Het is alleen visueel heel mooi...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welke dan? Waar alles klopt? Echt totaal plaatje? Goede zang, goed nummer, geen valse noot te vinden, staging?
Van lang niet alles is de staging bekend dus je begrijpt dat ik hier niet op kan antwoorden en dat de conclusie dat Loreen dit wel eventjes gaat winnen evenmin kan worden getrokken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee van staging? Het voegt gewoon iets toe waardoor je het nog meer "beleeft". Dat is toch het hele idee van een staging? Het is redelijk uniek en hoe zij daar mee omgaat etc maakt het echt prachtig wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:08 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Maar wat heeft de staging voor meerwaarde dan bij Loreen? Het is alleen visueel heel mooi...
Ik vind het wel tof dat ze eerst fysiek weinig ruimte heeft, en hoe meer ruimte ze krijgt, hoe meer ze ook in het zingen uitpakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:08 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Maar wat heeft de staging voor meerwaarde dan bij Loreen? Het is alleen visueel heel mooi...
Ik zei ook dat van alles wat ik tot nu toe heb gezien/gehoord dit echt het allerbeste isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Van lang niet alles is de staging bekend dus je begrijpt dat ik hier niet op kan antwoorden en dat de conclusie dat Loreen dit wel eventjes gaat winnen evenmin kan worden getrokken.
Overigens heb ik de staging van Tattoo na een minuut wel gezien.
Ja, het bouwt goed op. Ook al gebeurt er in het liedje vrij weinig, toch blijf je als kijker geboeid.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ze eerst fysiek weinig ruimte heeft, en hoe meer ruimte ze krijgt, hoe meer ze ook in het zingen uitpakt.
Geschreven door ChatGPT.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:11 schreef Sableheart het volgende:
"we can be rebels" terwijl hij een liedje zingt dat precies alle vinkjes van de popmuziek afvinkt.
Ik zie juist dat de staging het nummer meer tot uiting brengt en dan bedoel ik meer de meaning ervan, daarom ben ik het ook nooit eens met de stagings van de meeste deelnemers. Ook niet met alle winnaars.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee van staging? Het voegt gewoon iets toe waardoor je het nog meer "beleeft". Dat is toch het hele idee van een staging? Het is redelijk uniek en hoe zij daar mee omgaat etc maakt het echt prachtig wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |