Absoluut, en gaat een categorie hoger ook wel scoren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Viv het volgende:
Dochter blijkt deze op school al gehoord te hebben![]()
Is ook wel een kanshebber in die leeftijdscategorie denk ik.
Mark Rutte lacht om deze opmerking.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Arth_NL het volgende:
Toch knap, met één microfoon zoveel stemmen weten te produceren.
Dat lijkt me normaliter geen Top 3 bij één van de twee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
Ook Tsjechië zie ik wel als een winnaar als het live ook klopt straks.
Na, Tsjechië is kansloos voor de overwinning hoor, dan moet jury en televoting bij Finland/Zweden etc heel erg uit elkaar gaan lopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
Ook Tsjechië zie ik wel als een winnaar als het live ook klopt straks.
Maar wat heeft de staging voor meerwaarde dan bij Loreen? Het is alleen visueel heel mooi...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welke dan? Waar alles klopt? Echt totaal plaatje? Goede zang, goed nummer, geen valse noot te vinden, staging?
Finland zie ik als enige andere kanshebber tot nu toe.
Van lang niet alles is de staging bekend dus je begrijpt dat ik hier niet op kan antwoorden en dat de conclusie dat Loreen dit wel eventjes gaat winnen evenmin kan worden getrokken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welke dan? Waar alles klopt? Echt totaal plaatje? Goede zang, goed nummer, geen valse noot te vinden, staging?
Finland zie ik als enige andere kanshebber tot nu toe.
Is dat niet het hele idee van staging? Het voegt gewoon iets toe waardoor je het nog meer "beleeft". Dat is toch het hele idee van een staging? Het is redelijk uniek en hoe zij daar mee omgaat etc maakt het echt prachtig wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:08 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Maar wat heeft de staging voor meerwaarde dan bij Loreen? Het is alleen visueel heel mooi...
Ik vind het wel tof dat ze eerst fysiek weinig ruimte heeft, en hoe meer ruimte ze krijgt, hoe meer ze ook in het zingen uitpakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:08 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Maar wat heeft de staging voor meerwaarde dan bij Loreen? Het is alleen visueel heel mooi...
Ik zei ook dat van alles wat ik tot nu toe heb gezien/gehoord dit echt het allerbeste isquote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Van lang niet alles is de staging bekend dus je begrijpt dat ik hier niet op kan antwoorden en dat de conclusie dat Loreen dit wel eventjes gaat winnen evenmin kan worden getrokken.
Overigens heb ik de staging van Tattoo na een minuut wel gezien.
Ja, het bouwt goed op. Ook al gebeurt er in het liedje vrij weinig, toch blijf je als kijker geboeid.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat ze eerst fysiek weinig ruimte heeft, en hoe meer ruimte ze krijgt, hoe meer ze ook in het zingen uitpakt.
Geschreven door ChatGPT.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:11 schreef Sableheart het volgende:
"we can be rebels" terwijl hij een liedje zingt dat precies alle vinkjes van de popmuziek afvinkt.
Ik zie juist dat de staging het nummer meer tot uiting brengt en dan bedoel ik meer de meaning ervan, daarom ben ik het ook nooit eens met de stagings van de meeste deelnemers. Ook niet met alle winnaars.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee van staging? Het voegt gewoon iets toe waardoor je het nog meer "beleeft". Dat is toch het hele idee van een staging? Het is redelijk uniek en hoe zij daar mee omgaat etc maakt het echt prachtig wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |