Mensen vroegen zich al af of dat ding wel in Liverpool kan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Staging van Loreen duurt lang, dat ze nu debiel lopen te doen
Zou wel jammer zijn als het niet kan, echt geniaal gedaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen vroegen zich al af of dat ding wel in Liverpool kan.
Ja, meer dan twee minuten las ik. Die moet dus ook na een break komen op het ESF.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Staging van Loreen duurt lang, dat ze nu debiel lopen te doen
Neem aan dat er dan een ander variant wel komt. Spanje heeft ook een groot voorwerp voor aan plafond.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als het niet kan, echt geniaal gedaan.
Leeftijd is een bitch. Volgens mij heeft ze wel iets van botox gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:58 schreef GeorgeM het volgende:
Toch vind ik haar er nog steeds ongezond uitzien. Ik weet niet wat het is.
Zal wel een extra pauze nodig zijn om het op te zetten, zoals met Sam Ryder vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen vroegen zich al af of dat ding wel in Liverpool kan.
Zou wat zijn als elk land zo een ding heeftquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zal wel een extra pauze nodig zijn om het op te zetten, zoals met Sam Ryder vorig jaar.
Gelukkig zijn er landen die denken dat een goed liedje zichzelf verkoopt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als elk land zo een ding heeft
Stiekem vind ik dat de EBU daar wel een limiet aan mag stellen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als elk land zo een ding heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |