Heel raar.quote:
O vandaar die rare sprongen van de regie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:53 schreef Dita666 het volgende:
Zijn naam werd geroepen. Door mensen buiten het hek
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:53 schreef Dita666 het volgende:
Zijn naam werd geroepen. Door mensen buiten het hek
Voor een gehoorapparaat (echt)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:55 schreef pingu66 het volgende:
Als doornroosje al 4 jaar niet kan slapen waarom is ze dan niet eerder door de huisarts naar een slaapcentrum gestuurd. Of waarom doet ze uberhaupt mee aan dit programma?
Hoeveel heeft Isaac er zelf al gedaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Isaac heeft wel gelijk. Laat JW of een Eric of een Bern eens een challence dien. Altijd dezelfde.
Ik heb niet het idee dat iemand de haantjes aan de kant krijgt om met een challence mee te mogen doen. Misschien moet Isaac zelf eens een pasje opzij zetten en het anderen gunnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:00 schreef Judiwi het volgende:
Isaac heeft wel gelijk. Laat JW of een Eric of een Bern eens een challence dien. Altijd dezelfde.
Ze heeft een tijd(je) lang dat sapje genomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
misschien kan Esthert wel naar huis?
Ik zou zeggen, stuur de febo naar huis. Dit lijkt echt meer op omroep Max, met dat biljarten de hele dagquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
misschien kan Esthert wel naar huis?
dan lijkt het me onverstandig voor een poging tot ritme, om in een kas overdsg met een dekentje te gaan liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft een tijd(je) lang dat sapje genomen.
Wat ik het begrepen mocht dat niet meer en nu kan ze niet meer slapen.
of allebeiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur de febo naar huis. Dit lijkt echt meer op omroep Max, met dat biljarten de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |