quote:
Stelletje partypoopers!quote:
22:24quote:
Waar is ‘hier?’quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hier komend weekend gewoon weer boven de 25 graden. Wel enigszins beangstigend dat het wederom de komende 15 dagen gewoon droog blijft.
Voorjaar is hier wel een beetje hét moment voor stevige buien dus als ze nu niet vallen dan is dat wel beetje problematisch.
Maar ja, in Nederland heb je huizen zie verzakken en stijging van zeespiegel, hier is het droogte. De wereld is overal wel somehow fucked
April is ook regelmatig nat aan die kant. Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:17 schreef dick_laurent het volgende:
Hier komend weekend gewoon weer boven de 25 graden. Wel enigszins beangstigend dat het wederom de komende 15 dagen gewoon droog blijft.
Voorjaar is hier wel een beetje hét moment voor stevige buien dus als ze nu niet vallen dan is dat wel beetje problematisch.
Maar ja, in Nederland heb je huizen zie verzakken en stijging van zeespiegel, hier is het droogte. De wereld is overal wel somehow fucked
Hier komen jij.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zuidoosten van España.
tevens:
[ afbeelding ]
Veel plezier koutisten in NL ....sterkte voor de rest
Ja hier ook! Maar met dit weer heb ik weer geen zin om daar in te gaan werken. En als de zon schijnt moet ik weer met het paard het bos in. Dilemma's...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Onkruid gaat wel als een malle nu (in mijn tuin iig).
Knoppen en gele kleine bloempjes zijn wel fantastisch.
Je moet niksquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hier ook! Maar met dit weer heb ik weer geen zin om daar in te gaan werken. En als de zon schijnt moet ik weer met het paard het bos in. Dilemma's...
Magnolia is tevens een vette filmquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
En de magnolia staat weer volop in bloei!
Het is paartquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hier ook! Maar met dit weer heb ik weer geen zin om daar in te gaan werken. En als de zon schijnt moet ik weer met het paard het bos in. Dilemma's...
Hier regen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:38 schreef Frutsel het volgende:
Lekker zonnetje hoor, laat die regen maar wegblijven
Ik vind dit ook wel fijnquote:Op woensdag 22 maart 2023 07:20 schreef INViCTuS het volgende:
Wel duidelijk dat maart vorig jaar veel beter en fijner was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |