Gelukkig gaat @Anneloos alleen in pasvormloze kleding naar buiten.quote:Op maandag 13 maart 2023 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos en ik zijn hier niet bekend mee allen.
Ik vond van welquote:Op maandag 13 maart 2023 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste aflevering TLOU nog de moeite waard om te kijken? @:Caland @:Scrummie
Stukje huispakquote:Op maandag 13 maart 2023 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelukkig gaat @:anneloos alleen in pasvormloze kleding naar buiten.
quote:Op maandag 13 maart 2023 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:caland en @:onlogisch in een CUCKOLD wanneer @:Pisces29 BLACKED wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken de game niet maar vond het wat afgeraffeld allemaalquote:Op maandag 13 maart 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Zie review in TLOU topic.
Ja dat is ook mijn voornaamste kritiek, vooral die laatste aflevering had wel wat langer mogen duren. En aflevering 3 was wel heel lang voor wat zij karakters.quote:Op maandag 13 maart 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken de game niet maar vond het wat afgeraffeld allemaal
7/10 alsnog
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lekker.
Wel weer toe aan vakantie.
Iemand moet het doen hé. @Drizzt slaapt meestal. We hebben nu ook @Sked en @Cocoquote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
En jij Onlo? Nog steeds aan de macht hier zie ik…
Ik zag dat je ook al een post van mij had verwijderd, gaat het wel goed met je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |