abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208318433
Mooi ding, @Sarabi :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208318460
Ik heb een kleine beetje veel zon gehad. Morgen maar wat kalm an. Morgen sowieso gekleed programma: naar stadje in de buurt, wasserette & markt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208318596
Nu is de badkamer ook gepoetst en het kastje ingericht *G*

En de persoon die ik gezegd had vrijdagavond een document voor te maken, vraagt waar het blijft. Joh de avond is nog lang niet voorbij! O-)
(inmiddels had ze het document beter zelf kunnen maken met hoeveel tijd ze heeft gestoken in mij vragen waar het nou blijft... heb haar eerder deze week ook al 2x verteld dat het vrijdagavond kwam en daar had ze telkens geen probleem mee)
pi_208318647
Fijne vakantie voor @Blues en @Cat-astrophe! *O*
En sterkte met poes @borisz en arme Elin voor @Kaatje1, hopelijk is ze snel gewend aan de nieuwe situatie!
Verder alles gelezen maar weinig onthouden. Gisteren mn ouders weer gezien *O* , in avond met zn drieën op bezoek bij broertje en vriendin in nieuwe huis, vanochtend weer naar huis gereden door zeikende regen en rest vd dag dezelfde sneeuwstorm als Club en Vanyel. Weinig werk uit handen gekregen, vanavond wel wat nuttigs kunnen doen.

Sinds gister weer niet zo lekker, hoofdpijn hele middag en avond en vandaag ook weer. Ik vermoed spanningshoofdpijn. Volgende week maandag en woensdagmiddag colleges geven aan NL studenten (max 500) en dinsdag en woensdagochtend diezelfde colleges aan de internationals (max 200). Hybride, dus zullen niet alle 500/200 in de zaal zitten, maar ik heb hiervoor één keer live college gegeven en toen zaten er 20 mensen in de zaal en 5 in de chat online :+ . En dan de week erna op maandag en dinsdag nog een 3e college voor NL/internationals. Ik vind het best wel spannend. Inhoudelijk, want het werd tot vorig jaar door iemand anders gegeven en de inhoud is voor mij dus ook nieuw; snappen ze het wel/vergeet ik niet wat ik moest vertellen/kan ik vragen wel beantwoorden/ben ik niet veel te snel al klaar. En ook überhaupt het voor zo'n grote groep staan, want ik kan niet echt een situatie verzinnen waarin ik nog moeilijker ongezien weg kan als ik ziek zou worden :D . Wel fantastisch voor exposure natuurlijk, zeker ook zo veel colleges zo snel achter elkaar.

Ik weet wel dat de kans 99% is dat ik de vijf min tevoren tien keer naar de wc moet en superzenuwachtig ben, maar dat als ik eenmaal bezig ben het prima gaat en ik wel wat anders aan m'n hoofd heb dan me druk maken over ziek worden. En dat zij sowieso minder weten dan ik, ik desnoods mn aantekeningen kan voorlezen als ik het echt allemaal niet meer weet en dat geen enkele student gaat klagen dat het college te kort duurde :+ . Maar die spanning zit dan toch wel in mn lijf. Nouja, zo maar met twee paracetamolletjes en een boek lekker mn bed in en dan trekt t vast wel weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2023 21:05:29 ]
pi_208318917
@vlindertje89 als ze het niet snappen zijn ze zelf gewoon sukkels. :7
pi_208319086
Haha, inderdaad!
Nee en het eerste college (ma en di) is ook niet heel moeilijke stof nog. Zouden ze moeten begrijpen. Tweede college, beide op woensdag, vinden ze wat moeilijker, maar loods ik ze stap voor stap doorheen dus zou ook wel goed moeten komen, en als ze het alsnog niet snappen dan is dat ook niet anders dan vorige jaren :+

Er ligt ook nog veel ander werk, dat maakt de druk ook wat hoger. Denk dat ik morgen even de twee andere dingen die liggen die écht voor donderdag moeten, ga doen, dan is dat in elk geval mn hoofd uit.

En ook nog wel leuke dingen dit weekend, morgenochtend Nutrition seminar van mn personal training sportschool. Benieuwd of ik er nog wat van opsteek. En zondag hockey, al heb ik daar nog bar weinig zin in, hoop vooral dat t droog blijft haha.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2023 21:22:29 ]
pi_208319377
Fijne vakantie Cat!
Spoilers!
pi_208319387
Dit soort spanning is toch ook hartstikke normaal en gezond. Hopelijk kan je het tijdens dit weekend ook lekker een beetje loslaten. O+
pi_208319851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 21:34 schreef Myraela het volgende:
Dit soort spanning is toch ook hartstikke normaal en gezond. Hopelijk kan je het tijdens dit weekend ook lekker een beetje loslaten. O+
De meeste mensen zullen zoiets spannend vinden idd! En ik hoop het ook O+

Ergens heb ik er ook wel een soort van zin in, omdat ik hoop dat als ik zó iets "groots" als dit nou in drie dagen 4x ga doen en dan een week later nog 2x, mn angst daar wat 'gegeneraliseerder' van uitdooft. Want als ik (en mijn buik) dít kan, onder zulke spanning en voor zo veel mensen, dan kan 20 minuutjes in een auto zitten met drie mensen toch ook? En anderhalf uur in een cabaretvoorstelling waar iedereen naar iemand ánders kijkt, en een date van een uurtje met één iemand.. enzovoorts :). Als het niet dat effect heeft, helaaspindakaas, niks verloren want dan blijft het gewoon zoals het al was, maar zo wel, dan zou dat natuurlijk wel een super mooie bijvangst zijn van gedwongen worden zoiets te doen want werk :Y
pi_208320279
@Cat-astrophe een fijne reis en een super toffe vakantie! *O*
@Blues natuurlijk ook een toffe vakantie gewenst O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 maart 2023 @ 23:39:42 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208321052
Ik ging naar een politiek avondje over woningbouw. Veel inhoud en techniek. Voor iemand die best wel iets weet was dit soms behoorlijk ingewikkeld :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208322320
Ochtend!

Mooi weertje om naar het station te wandelen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208322378
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!

Hele fijne vakantie
We have far more in common than that which devides us..
pi_208322423
Om 3.15 luid getoeter hier. Zeer waarschijnlijk een boer op weg naar Den Haag }:|

Vandaag komt een vriendin een uitgebreide fotoreportage van mijn producten producten maken. Ik heb er zin in.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2023 @ 08:40:29 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208322429
Nou... Poes zat in het laatste hoekje achter de handdoeken..

Inmiddels zit ze opgesloten...
Er zit wel genoeg energie in. Ze heeft ook nog wel gegeten vanmorgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 11-03-2023 08:50:15 ]
pi_208322616
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 08:40 schreef borisz het volgende:
Nou... Poes zat in het laatste hoekje achter de handdoeken..

Inmiddels zit ze opgesloten...
Er zit wel genoeg energie in. Ze heeft ook nog wel gegeten vanmorgen.
Succes straks. Zo te horen ook voor de dierenarts
pi_208322810
Mogguh!

Succes met poes @borisz !

Leuke banner @Sarabi . Inderdaad wel even touw of iets om de standaard te verzwaren mee nemen, is mijn ervaring :Y

Onze nieuwe bank is gisteren geleverd *O*
Er zit alleen nu al een flinke haal in de stof, dus we gaan maar even contact opnemen met de winkel. -O-

Vandaag de oude bank wel alvast wegbrengen, genieten van de zon buiten en het huis een beetje opruimen. Morgen krijgen we vrienden over de vloer :)
pi_208322918
Wat balen van die haal. Maar wel blij met de bank, past goed zit goed?

Ik heb gisteravond ook de hele avond op de bank gelegen zonder dat Nika geïrriteerd naar me zat te kijken met een blik “mijn bank, opzouten jij”
pi_208322940
quote:
Ochtend!

Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaat :D pauperjet zal wel bij zo'n busuitgang zijn :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208323188
Goede reis Cat!

Wij gaan vandaag wat (tuin)afval naar de stort brengen en vanmiddag naar een signeersessiegebeuren in de stad en misschien nog een beetje mealpreppen en verder vooral luieren O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 11-03-2023 10:12:41 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208323195
Dora vond de sneeuw fantastisch. Ik vertrouw het nog steeds niet helemaal maar het was fijn om d'r blij te zien. Ze kon natuurlijk niet rustig doen. :')

Verder fietste ik gisteren door de ijs/sneeuw/storm/whatever it was. Het was in ieder geval verschrikkelijk, ondanks nog geen kilometer :{ Toen is er voor ons gekookt O+ en er was bier. :7 Er was misschien 1 bier te veel want niet helemaal fris nu.

Zo even alle korte broeken passen uit het pakketje dat er al ligt en dan later uit het pakketje dat nog komt. :7 Beetje schoonmaken, beetje prutsen.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2023 @ 10:11:56 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208323227
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week voor een behandeling.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.

Tot zover. :s)

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 11-03-2023 10:20:43 ]
pi_208323271
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.

Niet leuk van die ontstoken kies maar best wel goed bericht.
pi_208323334
Dat klinkt te overzien @borisz, hopelijk is het alleen die kies en herstelt dat snel.
@Cat-astrophe fijne vakantie! *G*
@Blues fijne vakantie!
@Lonaa klinkt als goede avond ondanks de sneeuw. En wel leuk dat Dora de sneeuw leuk vond ondanks koud :D
@Clubsoda ga je je eigen boek signeren?
pi_208323440
Wat ga jij vandaag doen @Tele6 ?
pi_208323444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:20 schreef Tele6 het volgende:
Dat klinkt te overzien @:borisz, hopelijk is het alleen die kies en herstelt dat snel.
@:Cat-astrophe fijne vakantie! *G*
@:Blues fijne vakantie!
@:Lonaa klinkt als goede avond ondanks de sneeuw. En wel leuk dat Dora de sneeuw leuk vond ondanks koud :D
@:Clubsoda ga je je eigen boek signeren?
Nee hoor, dat boek is inmiddels al een beetje oud nieuws :D
pi_208323493
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaat :D pauperjet zal wel bij zo'n busuitgang zijn :')
Gate G heb ik straks. Bazengate B-)
Eerst nog maar even naar panoramaterras of zo, ben straks toch een uur te vroeg :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208323497
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat ga jij vandaag doen @:Tele6 ?
Ik ben op weg richting m'n ouders. M'n moeder is jarig dus dat gaan we een beetje vieren.
Vanochtend eerst een rondje hardgelopen, kon het niet laten met zo'n fijn zonnetje O+
Morgen loop ik een survivalrunwedstrijd, voor het eerst de 12 km ipv de 8 km. Ik vind het wel spannend want het kan best wel koud worden en ik ga minstens 2,5 uur onderweg zijn. Ben ook benieuwd hoe de rest van de dag gaat zijn want we gaan met 4 man in m'n vaders autootje naar Friesland rijden _O-
pi_208323511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ben op weg richting m'n ouders. M'n moeder is jarig dus dat gaan we een beetje vieren.
Vanochtend eerst een rondje hardgelopen, kon het niet laten met zo'n fijn zonnetje O+
Morgen loop ik een survivalrunwedstrijd, voor het eerst de 12 km ipv de 8 km. Ik vind het wel spannend want het kan best wel koud worden en ik ga minstens 2,5 uur onderweg zijn. Ben ook benieuwd hoe de rest van de dag gaat zijn want we gaan met 4 man in m'n vaders autootje naar Friesland rijden _O-
Druk weekend. Veel plezier en _O_ voor 12 km
pi_208323522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week voor een behandeling.

Klinkt als goed behandelbaar. Hopelijk zijn de verdere uitslagen ook goed voor poes en bazen.
pi_208323544
En nu ben ik de aso die in een volle trein twee plekken bezet houdt :@ Gelukkig als alles wat langsloopt net zo bepakt als ik dus dat gaat toch nooit passen, ook al had ik niks bij me *O*
pi_208323565
Tevens heb ik een verlegen trein... Onderweg hebben we al zeker drie treinen voor (moeten) laten gaan.
pi_208323649
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gate G heb ik straks. Bazengate B-)
Eerst nog maar even naar panoramaterras of zo, ben straks toch een uur te vroeg :')
Ik hoop dat je ook een teringeind moet lopen :6 :D
pi_208323750
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik hoop dat je ook een teringeind moet lopen :6 :D
Lekker man! Zitten doe ik vandaag al zat :+
pi_208323790
Dat is wel zo ja :Y
pi_208323964
quote:
Ochtend!

Fijne vakantie!
pi_208323967
Het klinkt alsof Flash jaloers is…

@Cat-astrophe ontmoet je ook de reisgenoten op Schiphol al?

Dat gaat misschien meevallen @borisz ! Vraagje: Heeft een da een regulier spreekuur op zaterdag? Of is dat weekendtarief?

Gelukkig beter nieuws van Dora!

Hier is een pakketje onderweg en ik weet niet (meer) wat het kan zijn.
De nieuwe zwartt/donkerblauwe enkellaarsjes ben ik aan het inlopen.
De andere lichtere/ beige/taupe waren niet meer leverbaar.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 11:33:51 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208324134
morguh!
ik heb een heerlijke luie zaterdag morgen.. al 3 uur wakker en nog niks gedaan..
zo maar eens douchen en ontbijten enzo en dan het huis maar beginnen in te pakken :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208324484
Veel plezier vakantiegangers en weekendvierders *G*
Valt hopelijk allemaal mee voor O+ Wiske O+

Straks in het zonnetje mijn fiets maar eens ophalen die een nacht op het koude station heeft moeten doorbrengen :s)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2023 @ 12:11:23 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208324627
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:21 schreef AnneX het volgende:

Dat gaat misschien meevallen @:borisz ! Vraagje: Heeft een da een regulier spreekuur op zaterdag? Of is dat weekendtarief?
Dit was regulier tarief.
pi_208324694
1001 takken weggegooid, auto gewassen en gezogen. Lunchtijd ^O^

Of mijn man mij gestuurd had, vroeg de meneer van het afvalbrengstation :')
pi_208324815
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:21 schreef AnneX het volgende:
Het klinkt alsof Flash jaloers is
Nee hoor, waarom? :D We gaan in dezelfde zon liggen, plek zat. Alleen zij 5000 km oostelijker dan ik, dat is alles.

Maar zo'n dag als dit is gewoon de hele dag wachten. DUURTLANG. En mijn vlucht heeft inmiddels ook ruim een uur vertraging. Kan er ook nog wel bij.
pi_208324929
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:

(8> :D
pi_208324934
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee hoor, waarom? :D We gaan in dezelfde zon liggen, plek zat. Alleen zij 5000 km oostelijker dan ik, dat is alles.

Maar zo'n dag als dit is gewoon de hele dag wachten. DUURTLANG. En mijn vlucht heeft inmiddels ook ruim een uur vertraging. Kan er ook nog wel bij.
:(
pi_208325090
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mijn vlucht is nog op tijd.

Nu eerst broodje eten. Ik zit naast échte Muricans :X

Om je een beetje te troosten: ik moest ook een takke end lopen.

En faalde (weer) bij de digitale paspoort scan: Russisch visum met pasfoto lijkt teveel op de pagina die het wel doet in de scan. Meneer moest me helpen :@
pi_208325266
@AnneX er is niets afgesproken. In de app staan een aantal reisgenoten, maar niemand begon met chatten dus ik ook niet _O-
Straks bij de gate loeren naar kanshebbers want sommigen hadden een foto erbij :+ En anders lekker rustig met mijn boek en elkaar vinden bij de meneer met het bordje.

Blij met mijn stoel aan het gangpad. Ik kon niet online inchecken dus dat was even afwachren. Het is een 3-3 configuratie en een middenstoel was toch best onhandig geweest.
pi_208325279
Ik zit. Tot later allen :W
  zaterdag 11 maart 2023 @ 13:21:18 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208325392
Drenthe en Twente waren mooi vanmorgen toen er nog sneeuw lag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208325441
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit. Tot later allen :W
Bon voyage! :W
pi_208325449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:21 schreef fietsie het volgende:
Drenthe en Twente waren mooi vanmorgen toen er nog sneeuw lag.
Was vanmorgen ook leuk om te zien. Ik begon de reis groen maar het werd onderweg toch een beetje witter O+
  zaterdag 11 maart 2023 @ 13:42:11 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208325573
Ik sta nu weer waar mn route begon en nu is hier alle wit weg
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208326008
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De M van MMMLLLosers noemde ik die gate altijd. :7 toen ik nog vaak vloog :7

@Cat-astrophe, veel plezier! Ik had eigenlijk ook naar Jordanië zullen gaan in oktober maar toen mocht ik niet vliegen vanwege de trombose. Dus ik kijk erg uit naar jouw verhalen nu.

@Lonaa, fijn dat dora weer blij was! En @borisz, hopelijk blijft het bij de kies, daar kunnen ze behoorlijk beroerd van zijn maar is wel goed te verhelpen.

@Tele6, lekker hè, wassen in je eigen machine en je dan heel productief voelen! Heb je nog sportplan ben vandaag? Het is er mooi weer voor!

@Clubsoda, ga je voor een boekenweek-event?

@vlindertje89, klinkt als goede plannen voor je werkweek volgende week, hopelijk heeft het inderdaad een positief effect op je algeheel angsten!

Ik ben zo blij met het weer nu… niet alleen omdat ik lekker ga wandelen in het bos met een vriendinnetje zometeen maar ook omdat onze riolering waarschijnlijk ergens op de oprit een verzakte buis heeft en die regen en sneeuw van de afgelopen dagen zorgden voor veel ellende en viezigheid. Gelukkig alleen buiten. Maar toch :{w :r Er was al een mannetje (à ¤300 :'( ) en die kon er niet echt iets aan doen dus die komt volgende week terug om te graven.

Verder kreeg ik een aanbod om over te stappen op stadsverwarming. Voor het huisje uit 1890 in oude wijk. Lijkt wel een goed aanbod. Een warmtepomp wordt het daar niet denk ik, het is maar 77m2 met nauwelijks buitenruimte die geschikt is voor een buitenunit. Wat zouden jullie doen? (Oké misschien dat ik daar vanavond een apart topic voor moet openen in K&W).

Nu eerst even van de zon genieten!
pi_208326263
Ik zit :W
pi_208326278
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit :W
Hele goede vlucht! Ben zo benieuwd naar jouw verhalen en ben ook stikjaloers ;)
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 15:09:22 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208326379
Vanochtend was ik best productief, rondje gelopen en zowaar drie rollen vol geschoten.

Straks even plaatje hout en stokschroeven halen om een dakraam af te dekken voor in m'n doka.

De PhotoKlassik werd ook net bezorgd, dus even achter het raam in de zon van genieten. Normaal kocht ik dat blad altijd op een treinstation in Duitsland, maar sinds deze uitgave is het alleen nog maar als abonnement.

Morgen naar de Fotografica beurs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208326402
Ondertussen bakte ik cookies. Havermout/chocolade.
Of het een succes is, weet ik strakjes.

En het pakketje bleken enkellaarsjes, die écht donkerblauw zijn.
Daarmee zijn de donderdag geleverde officieel zwart. w/
pi_208326576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Blues het volgende:

Straks in het zonnetje mijn fiets maar eens ophalen die een nacht op het koude station heeft moeten doorbrengen :s)
Gejat :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ondanks 3 sloten en helemaal achterin het fietsenrek goed vast. -O-

Net aangifte bij de politie en leasemaatschappij gedaan.
Tevens RIP mooi fijn duur zadel en lekkere grote eigen fietstassen :'(
pi_208326596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Jezus wat kut.
pi_208326714
quote:

[..]

Nondeju! }) 😡
pi_208326754
@derLudolf “Morgen naar de Fotografica beurs.”
Mn.X gaat ook in de middag.
pi_208326819
quote:

[..]

Ah nee toch , wat een klotezooi :(
pi_208326845
Heb er koppijn van.
Nou ja loslaten maar.. :{w
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 15:48:47 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208327017
quote:

[..]

Oh kut zeg. Draagt zo'n leasefirma het risico voor diefstal of jij?

Ik had gisteren nog gedacht "misschien hoeft ze geen fiets meer op te halen morgen" :X
pi_208327073
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh kut zeg. Draagt zo'n leasefirma het risico voor diefstal of jij?

Ik had gisteren nog gedacht "misschien hoeft ze geen fiets meer op te halen morgen" :X
Eigen risico is 35 euro.
En jouw gedachte :B
pi_208327148
@yinu, ja, in het kader van de boekenweek. Sam Bettens (zanger van K's Choice) schreef een boek en signeerde dat. Hij trad gisteren ook op bij het Boekenbal geloof ik. En jugh voor je rioolellende :r

@Blues, om giftig van te worden inderdaad, fietsendieven. :(
  Moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 16:02:53 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208327215
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Eigen risico is 35 euro.
En jouw gedachte :B
Ja nou, die wordt enigszins gevoed door wat er hier in het dorp veel gaande is het moment, maar ik dacht nog, bij jullie is de vervoersstroom naar Ter Apel niet zo groot dus dat zal wel los lopen.

Ik ben al een aantal keren ergens met de auto naartoe gegaan omdat die lastiger te jatten is :'(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2023 @ 16:55:20 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208327886
Bloes -O-

Bloedwaarden Poes kende één opvallende score, die ontsteking. Verder OK dus :)
pi_208327939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 16:55 schreef borisz het volgende:
Bloes -O-

Fijn!
pi_208328082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 16:55 schreef borisz het volgende:
Bloes -O-

Fijn O+
pi_208328186
quote:

Nee!! :( Dat is zwaar kut. Het kan dus gewoon niet meer, je goede fiets ergens op een station laten staan :{
Met 3 (!!) sloten. Pffffff. Komende week vakantie. Denk je dat je snel een andere fiets krijgt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208328487
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee!! :( Dat is zwaar kut. Het kan dus gewoon niet meer, je goede fiets ergens op een station laten staan :{
Met 3 (!!) sloten. Pffffff. Komende week vakantie. Denk je dat je snel een andere fiets krijgt?
Ik kan maandag pas bellen met lease maatschappij.
Dan wordt dit contract beëindigd en een nieuwe opgesteld met andere fiets en looptijd.
Maarrrrrrr ik weet niet of ik dat weer wil.. is toch 101 eu per maand voor 2 jaar.
Heb wel wat spaargeld, mss koop ik wel een goeie 2e hands bij fietshokje.nl g heeft daar ook een goeie vandaan.
pi_208328561
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 17:31 schreef Blues het volgende:
Dan wordt dit contract beëindigd en een nieuwe opgesteld met andere fiets en looptijd.
Maarrrrrrr ik weet niet of ik dat weer wil.. is toch 101 eu per maand voor 2 jaar.
Heb wel wat spaargeld, mss koop ik wel een goeie 2e hands bij fietshokje.nl g heeft daar ook een goeie vandaan.
Die van mij doet het al 1,5 jaar prima en was ook tweede hands en niet duur. (Alleen van het type die jij niet wil, want als ik een heuveltje op ga en direct ook een bochtje om dan gaat de ondersteuning er af of zo en wordt het plots heel zwaar trappen :') Zwaar irritant. ) Maar op zich wel een goed idee :Y
pi_208328572
quote:

[..]
Tussen de kapotte oude en de levering van de nieuwe heb ik gefietst op een tweedehands van de fietsenwinkel.
pi_208328603
@Blues :o -O-

@yinu ik heb vanmorgen 6 km rustig hardgelopen, (geprobeerd me in te houden want morgen wedstrijd)

@fietsie ligt er in Friesland veel sneeuw of ben je daar nu niet? Ik zal morgen grofweg jouw richting in zwaaien als we richting Middle Of Nowhere rijden *)
pi_208328618
Inderdaad super klote @Blues! Ik was er ook echt ziek van toen mijne werd gejat. Ik fiets ook niet meer naar het station, ondanks fietsverzekering. Misschien dat ik t in t laatste jaar van de verzekering wel aandurf, maar nu niet. Neem nu of de bus of loop naar het dichterbij station. Echt belachelijk dat we zo ver zijn dat je fiets met 3(!!) sloten vastzetten niet meer genoeg is.

@borisz fijn van poes!
@yinu _O_ voor jouw bijleesreageerpost! Wbt stadsverwarming: hoe goed is de isolatie? Ik heb stadsverwarming en het werkt allemaal prima (wel nieuwbouw label A uit midden 2017), maar het grote nadeel vind ik wel dat je geen keus hebt voor een leverancier. Zou bv isoleren en airco die verkoelt in zomer en verwarmt in winter ook een optie zijn, als het gaat om van het gas af gaan/moeten? Al weten de mensen in k&w daar denk ik idd meer van :)

Ik hoefde vanochtend pas om 8.30 de hockeyvelden te keuren voor de jeugd ipv 7.00, winnen! Voor de eerste lichting wedstrijden hadden ze gisteravond vast afgelast. Hopelijk vannacht idd geen vorst meer zodat morgen vanaf 10.00 alles gewoon bespeelbaar is, als er dan wedstrijden afgelast moeten worden is dat namelijk mijn taak (incl teams en tegenstanders informeren enzo) en daar heb ik geen zin in :+
Daarna ook nog nutrition seminar gehad, was wel interessant. Daarna lekker eten gehaald op de markt, beetje schaatsen teruggekeken, beetje in slaap gevallen ondertussen, beetje collegesheets aangepast en hele college geoefend op de katten, en nu weer schaatsen terugkijken. Ik vind vandaag een prima dag so far ^O^
pi_208328922
Ik had vandaag afgesproken met een oldie die een berichtje had achtergelaten in het topic over just me. Was echt zo gezellig O+ Soms verwatert contact omdat allebei druk/met andere dingen bezig, verder was erg geen reden. Leuk te zien dat ze nog steeds net zo leuk is. Allebei beetje ouder, dat dan weer wel :+
pi_208328947
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 17:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Inderdaad super klote @:Blues! Ik was er ook echt ziek van toen mijne werd gejat. Ik fiets ook niet meer naar het station, ondanks fietsverzekering. Misschien dat ik t in t laatste jaar van de verzekering wel aandurf, maar nu niet. Neem nu of de bus of loop naar het dichterbij station. Echt belachelijk dat we zo ver zijn dat je fiets met 3(!!) sloten vastzetten niet meer genoeg is.

@:borisz fijn van poes!
@:yinu _O_ voor jouw bijleesreageerpost! Wbt stadsverwarming: hoe goed is de isolatie? Ik heb stadsverwarming en het werkt allemaal prima (wel nieuwbouw label A uit midden 2017), maar het grote nadeel vind ik wel dat je geen keus hebt voor een leverancier. Zou bv isoleren en airco die verkoelt in zomer en verwarmt in winter ook een optie zijn, als het gaat om van het gas af gaan/moeten? Al weten de mensen in k&w daar denk ik idd meer van :)

Ik hoefde vanochtend pas om 8.30 de hockeyvelden te keuren voor de jeugd ipv 7.00, winnen! Voor de eerste lichting wedstrijden hadden ze gisteravond vast afgelast. Hopelijk vannacht idd geen vorst meer zodat morgen vanaf 10.00 alles gewoon bespeelbaar is, als er dan wedstrijden afgelast moeten worden is dat namelijk mijn taak (incl teams en tegenstanders informeren enzo) en daar heb ik geen zin in :+
Daarna ook nog nutrition seminar gehad, was wel interessant. Daarna lekker eten gehaald op de markt, beetje schaatsen teruggekeken, beetje in slaap gevallen ondertussen, beetje collegesheets aangepast en hele college geoefend op de katten, en nu weer schaatsen terugkijken. Ik vind vandaag een prima dag so far ^O^
Klinkt ook als een prima zaterdag O+ Wat heb je op de markt gehaald en heb je nog iets nieuws geleerd in die seminar? En hebben de katten ook iets nieuws geleerd?
pi_208329027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:

Ja meneer, kunt u me helpen met tillen, ik ben zooooo zwanger :'( :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208329062
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja meneer, kunt u me helpen met tillen, ik ben zooooo zwanger :'( :'(
Ik had mijn vrouw mee voor het tillen, het is weliswaar een opdonder maar verdraaid sterk (ze kwam in een andere auto, hij vroeg het ook aan haar :+ )
pi_208329101
Ik ben gaaaar. Mijn vriendin heeft 1014 foto's gemaakt _O-
Spoilers!
pi_208329124
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gaaaar. Mijn vriendin heeft 1014 foto's gemaakt _O-
Daar zitten ongetwijfeld prachtige foto's tussen. Ga je een eigen website maken of folders of?
pi_208329154
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
@:yinu, ja, in het kader van de boekenweek. Sam Bettens (zanger van K's Choice) schreef een boek en signeerde dat. Hij trad gisteren ook op bij het Boekenbal geloof ik. En jugh voor je rioolellende :r
Ik zag hem (echt per ongeluk) bij strandgasten Not an addict zingen. Al best even niet gezien. Toch even een :?

Ben benieuwd of het boek een beetje de moeite is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208329215
De transitie is vrij langzaam gegaan qua hormonen las ik, vooral vanwege zijn stemgeluid, maar de verandering is inmiddels wel vrij fors ja. Ik geef wel een recensie als we het boek ooit uit hebben ;)
pi_208329859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag afgesproken met een oldie die een berichtje had achtergelaten in het topic over just me. Was echt zo gezellig O+ Soms verwatert contact omdat allebei druk/met andere dingen bezig, verder was erg geen reden. Leuk te zien dat ze nog steeds net zo leuk is. Allebei beetje ouder, dat dan weer wel :+
Wat mooi dit ook uit dat topic voortkomt O+
Ken ik haar?

Was de uitvaart vandaag eigelijk?
pi_208329912
quote:

[..]

Zo frusterend dat sommige mensen niet van andersmans eigendom kunnen afblijven -O-

quote:
Wat goed dat het meteen weer zo leuk was O+
pi_208329927
quote:
Inderdaad super klote @:Blues! Ik was er ook echt ziek van toen mijne werd gejat. Ik fiets ook niet meer naar het station, ondanks fietsverzekering. Misschien dat ik t in t laatste jaar van de verzekering wel aandurf, maar nu niet. Neem nu of de bus of loop naar het dichterbij station. Echt belachelijk dat we zo ver zijn dat je fiets met 3(!!) sloten vastzetten niet meer genoeg is.

@:yinu _O_ voor jouw bijleesreageerpost! Wbt stadsverwarming: hoe goed is de isolatie? Ik heb stadsverwarming en het werkt allemaal prima (wel nieuwbouw label A uit midden 2017), maar het grote nadeel vind ik wel dat je geen keus hebt voor een leverancier. Zou bv isoleren en airco die verkoelt in zomer en verwarmt in winter ook een optie zijn, als het gaat om van het gas af gaan/moeten? Al weten de mensen in k&w daar denk ik idd meer van :)

Goed dagje voor je ^O^

Ik zette die fiets altijd helemaal achteraan, je moet ook echt omlopen, aan het rek vast met dikke kabel, nog een slot om frame en een beugelslot op een plek onder de fietstassen die je niet ziet.
Ik vermoed dat ie losgeknipt is van het rek en opgetild meegenomen is.
Toen ik beter keek links en rechts zag ik een aantal losgeknipte sloten hangen, alleen voorwielen en paar fietsen zonder zadels.
Dus ze zijn wellicht vannacht uitgebreid bezig geweest....
Enige ding is dat ie er nooit snachts staat, maar door de sneeuw en doordat ik ben opgehaald toevallig nu 1x :{
pi_208330025
quote:
Wat fijn! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt ook als een prima zaterdag O+ Wat heb je op de markt gehaald en heb je nog iets nieuws geleerd in die seminar? En hebben de katten ook iets nieuws geleerd?
Turks brood en avocadocream van de Turkse smeerselskraam :). Hmm niet per se echt nieuwe dingen, maar wel nuttig allemaal nog een keertje te horen. Al hadden ze wel goede info over hoe lang voor en na je training je wat zou moeten eten. Alleen dat was voor mij wat minder relevant want ze zeiden bv als t nog minder dan n uur voor de training is dan alleen snelle koolhydraten (dus fruit) en als je nog meer dan 2 uur hebt dan wel iets met ook eiwitten en vet erin. Bij cardio gaat een banaan binnen een uur tevoren bij mij wel goed (bij hockey bv), maar bij krachttraining is dat zelfs nog te kort erop, die moet ik echt 2 tot 3 uur tevoren eten dan.

Mn katten weten nu vanalles over sensitiviteit en specificiteit en hits en misses en de diagnostische cyclus en verschillende perspectieven op 'wat is normaal' en de DSM en de relatie tussen hulpverlener en hulpvrager :7
pi_208330027
quote:

Het huisje is zo’n klein huisje in de wijk net ten oosten van het centrum. En ik heb best veel gedaan aan isolatie sinds ik het gekocht heb: overal HR-glas, nieuwe dakkapellen met isolatie, dakisolatie, vloerisolatie, nieuwe cv. Ik zou er nog voorzetwanden in kunnen zetten maar het is best een klein huisje en een rijtjeshuis dus de buitenwanden zijn niet zo heel groot. Het gasverbruik is ook niet heel hoog, ver onder het energieplafond. Maar het blijft wel een oud huis, en nog meer isoleren wordt een hele forse investering.

Maar goed. Ik zal het eens in K&W vragen inderdaad.

Jouw dag klinkt heel goed! En die van @Blues niet zo goed. Je fiets :( }:|
pi_208330062
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed dagje voor je ^O^

Ik zette die fiets altijd helemaal achteraan, je moet ook echt omlopen, aan het rek vast met dikke kabel, nog een slot om frame en een beugelslot op een plek onder de fietstassen die je niet ziet.
Ik vermoed dat ie losgeknipt is van het rek en opgetild meegenomen is.
Toen ik beter keek links en rechts zag ik een aantal losgeknipte sloten hangen, alleen voorwielen en paar fietsen zonder zadels.
Dus ze zijn wellicht vannacht uitgebreid bezig geweest....
Enige ding is dat ie er nooit snachts staat, maar door de sneeuw en doordat ik ben opgehaald toevallig nu 1x :{
Pff stom zeg. Dan zullen ze idd wel met busje gekomen zijn, losknippen inladen en wegwezen. Bij mijne hing er destijds idd ook alleen nog een opengeknipt slot (en dat was niet eens een nacht). Echt balen, je had echt wel goed over nagedacht en vastgezet etc en dat het dan toch misgaat :(
pi_208330142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:

Turks brood en avocadocream van de Turkse smeerselskraam :).
Zo lekker. O+ Ik mis een plek om goede smeersels te halen.
pi_208330171
Wij zouden vandaag richting Arnhem gaan voor wat kringlopen en een zaak voor badkamermeubels. Maar thuisgebleven omdat ik me te misselijk voelde. Maar een dagje in huis, met de volle zon op de ramen en m'n nieuwe schilderspullen is ook geen straf. O+
pi_208330178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, echt een van mijn guilty pleasures deze avocadocream O+ het zou kunnen dat er wel wat knoflook in zit, maar steeds in elk geval weinig genoeg om er niet last van te krijgen. Veel van de andere smeersels kan ik niet eten (teveel knoflook, te scherp, kikkererwten) dus extra blij met deze :9
pi_208330180
Wat klote @Blues , zal je altijd zien, die ene keer gaat het mis…

Wij hadden een fijne dag. Heerlijk weer, oude bank naar de stort, oud ijzer (gaskachels, wat koperen leidingen) weggebracht naar een soort woonwagenkamp/ metaal recycle bedrijfje in het midden van wat weilanden :D we hadden niet verwacht dat het nog 90 euro zou opleveren.
Verder wat opgeruimd en weer wat dozen uitgezocht. Oh en de winkel van de nieuwe bank komt vrijdag even de halen terugsteken, die belden gelijk nav onze mail :)

Nu lui op diezelfde bank, beetje aan het puzzelen, fokken en gamen . Zo nog eens wat linzen in een pan mikken.

Ik hou van zulke dagen O+
pi_208330193
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:05 schreef Myraela het volgende:
Wij zouden vandaag richting Arnhem gaan voor wat kringlopen en een zaak voor badkamermeubels. Maar thuisgebleven omdat ik me te misselijk voelde. Maar een dagje in huis, met de volle zon op de ramen en m'n nieuwe schilderspullen is ook geen straf. O+
Wat verkeerds gegeten?

Gelukkig dus nog wel kunnen genieten van de dag :)
pi_208330239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, echt een van mijn guilty pleasures deze avocadocream O+ het zou kunnen dat er wel wat knoflook in zit, maar steeds in elk geval weinig genoeg om er niet last van te krijgen. Veel van de andere smeersels kan ik niet eten (teveel knoflook, te scherp, kikkererwten) dus extra blij met deze :9
Oh ja, als je niet goed tegen knoflook kan dan dan is het wel lastig. Ik was een poosje terug bij een vriendin in Groningen. Daar zit Le Souq met echt enorm veel dips, salades, olijven, kazen en baksels. Echt geweldig. O+ Alleen die vriendin mag dus ook geen gluten, lactose, knoflook en nog wat dingen. Bleef niets over.
pi_208330264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Op de vrijdagmarkt in een kraam met heel veel smeersels, en volgens mij staat er op zaterdag ook een, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
pi_208330332
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Wat verkeerds gegeten?

Gelukkig dus nog wel kunnen genieten van de dag :)
Denk dat het door de medicijnen kwam. Het was een top dag. O+ Met zo'n zon is er niets te klagen. Ok, behalve als je fiets gejat is natuurlijk. Daar kan de zon niet tegenop.
pi_208330375
quote:
Wat een bak geld eigenlijk joh, zo'n lease. Helemaal flut wel dat die is gestolen, met zoveel sloten ook echt, pfff.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 19:19:41 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208330427
Geland. Anderhalf uur vertraging door stakende stokbroodvreters. Nu in de transferbus die over drie kwartier gaat rijden. En dan nog een uur naar het hotel. Ben er wel klaar mee inmiddels.
pi_208330522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Geland. Anderhalf uur vertraging door stakende stokbroodvreters. Nu in de transferbus die over drie kwartier gaat rijden. En dan nog een uur naar het hotel. Ben er wel klaar mee inmiddels.
Maar je hebt wel vakantie!
Geniet ervan (de vakantie dus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')