De meeste mensen zullen zoiets spannend vinden idd! En ik hoop het ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:34 schreef Myraela het volgende:
Dit soort spanning is toch ook hartstikke normaal en gezond. Hopelijk kan je het tijdens dit weekend ook lekker een beetje loslaten.
Hele fijne vakantiequote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Mooi weertje om naar het station te wandelen
Succes straks. Zo te horen ook voor de dierenartsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:40 schreef borisz het volgende:
Nou... Poes zat in het laatste hoekje achter de handdoeken..
Inmiddels zit ze opgesloten...
Er zit wel genoeg energie in. Ze heeft ook nog wel gegeten vanmorgen.
Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Niet leuk van die ontstoken kies maar best wel goed bericht.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.
Tot zover.
Nee hoor, dat boek is inmiddels al een beetje oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:20 schreef Tele6 het volgende:
Dat klinkt te overzien @:borisz, hopelijk is het alleen die kies en herstelt dat snel.
@:Cat-astrophe fijne vakantie!
@:Blues fijne vakantie!
@:Lonaa klinkt als goede avond ondanks de sneeuw. En wel leuk dat Dora de sneeuw leuk vond ondanks koud
@:Clubsoda ga je je eigen boek signeren?
Gate G heb ik straks. Bazengatequote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaatpauperjet zal wel bij zo'n busuitgang zijn
Ik ben op weg richting m'n ouders. M'n moeder is jarig dus dat gaan we een beetje vieren.quote:
Druk weekend. Veel plezier enquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben op weg richting m'n ouders. M'n moeder is jarig dus dat gaan we een beetje vieren.
Vanochtend eerst een rondje hardgelopen, kon het niet laten met zo'n fijn zonnetje
Morgen loop ik een survivalrunwedstrijd, voor het eerst de 12 km ipv de 8 km. Ik vind het wel spannend want het kan best wel koud worden en ik ga minstens 2,5 uur onderweg zijn. Ben ook benieuwd hoe de rest van de dag gaat zijn want we gaan met 4 man in m'n vaders autootje naar Friesland rijden
Klinkt als goed behandelbaar. Hopelijk zijn de verdere uitslagen ook goed voor poes en bazen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week voor een behandeling.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.
Tot zover.
Ik hoop dat je ook een teringeind moet lopenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gate G heb ik straks. Bazengate![]()
Eerst nog maar even naar panoramaterras of zo, ben straks toch een uur te vroeg
Lekker man! Zitten doe ik vandaag al zatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een teringeind moet lopen![]()
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Dit was regulier tarief.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dat gaat misschien meevallen @:borisz ! Vraagje: Heeft een da een regulier spreekuur op zaterdag? Of is dat weekendtarief?
Nee hoor, waarom?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
1001 takken weggegooid, auto gewassen en gezogen. Lunchtijd![]()
Of mijn man mij gestuurd had, vroeg de meneer van het afvalbrengstation
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom?We gaan in dezelfde zon liggen, plek zat. Alleen zij 5000 km oostelijker dan ik, dat is alles.
Maar zo'n dag als dit is gewoon de hele dag wachten. DUURTLANG. En mijn vlucht heeft inmiddels ook ruim een uur vertraging. Kan er ook nog wel bij.
Mijn vlucht is nog op tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom?We gaan in dezelfde zon liggen, plek zat. Alleen zij 5000 km oostelijker dan ik, dat is alles.
Maar zo'n dag als dit is gewoon de hele dag wachten. DUURTLANG. En mijn vlucht heeft inmiddels ook ruim een uur vertraging. Kan er ook nog wel bij.
Bon voyage!quote:
Was vanmorgen ook leuk om te zien. Ik begon de reis groen maar het werd onderweg toch een beetje witterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:21 schreef fietsie het volgende:
Drenthe en Twente waren mooi vanmorgen toen er nog sneeuw lag.
De M van MMMLLLosers noemde ik die gate altijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaatpauperjet zal wel bij zo'n busuitgang zijn
Hele goede vlucht! Ben zo benieuwd naar jouw verhalen en ben ook stikjaloersquote:
Gejatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
Straks in het zonnetje mijn fiets maar eens ophalen die een nacht op het koude station heeft moeten doorbrengen
Jezus wat kut.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks 3 sloten en helemaal achterin het fietsenrek goed vast.![]()
Net aangifte bij de politie en leasemaatschappij gedaan.
Tevens RIP mooi fijn duur zadel en lekkere grote eigen fietstassen
Nondeju!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah nee toch , wat een klotezooiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh kut zeg. Draagt zo'n leasefirma het risico voor diefstal of jij?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigen risico is 35 euro.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh kut zeg. Draagt zo'n leasefirma het risico voor diefstal of jij?
Ik had gisteren nog gedacht "misschien hoeft ze geen fiets meer op te halen morgen"![]()
Ja nou, die wordt enigszins gevoed door wat er hier in het dorp veel gaande is het moment, maar ik dacht nog, bij jullie is de vervoersstroom naar Ter Apel niet zo groot dus dat zal wel los lopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Eigen risico is 35 euro.
En jouw gedachte
Fijn!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:55 schreef borisz het volgende:
Bloes![]()
Bloedwaarden Poes kende één opvallende score, die ontsteking. Verder OK dus
Fijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:55 schreef borisz het volgende:
Bloes![]()
Bloedwaarden Poes kende één opvallende score, die ontsteking. Verder OK dus
Nee!!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:
Gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan maandag pas bellen met lease maatschappij.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee!!Dat is zwaar kut. Het kan dus gewoon niet meer, je goede fiets ergens op een station laten staan
Met 3 (!!) sloten. Pffffff. Komende week vakantie. Denk je dat je snel een andere fiets krijgt?
Die van mij doet het al 1,5 jaar prima en was ook tweede hands en niet duur. (Alleen van het type die jij niet wil, want als ik een heuveltje op ga en direct ook een bochtje om dan gaat de ondersteuning er af of zo en wordt het plots heel zwaar trappenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:31 schreef Blues het volgende:
Ik kan maandag pas bellen met lease maatschappij.
Dan wordt dit contract beëindigd en een nieuwe opgesteld met andere fiets en looptijd.
Maarrrrrrr ik weet niet of ik dat weer wil.. is toch 101 eu per maand voor 2 jaar.
Heb wel wat spaargeld, mss koop ik wel een goeie 2e hands bij fietshokje.nl g heeft daar ook een goeie vandaan.
Tussen de kapotte oude en de levering van de nieuwe heb ik gefietst op een tweedehands van de fietsenwinkel.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan wordt dit contract beëindigd en een nieuwe opgesteld met andere fiets en looptijd.
Maarrrrrrr ik weet niet of ik dat weer wil.. is toch 101 eu per maand voor 2 jaar.
Heb wel wat spaargeld, mss koop ik wel een goeie 2e hands bij fietshokje.nl g heeft daar ook een goeie vandaan.
Klinkt ook als een prima zaterdagquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Inderdaad super klote @:Blues! Ik was er ook echt ziek van toen mijne werd gejat. Ik fiets ook niet meer naar het station, ondanks fietsverzekering. Misschien dat ik t in t laatste jaar van de verzekering wel aandurf, maar nu niet. Neem nu of de bus of loop naar het dichterbij station. Echt belachelijk dat we zo ver zijn dat je fiets met 3(!!) sloten vastzetten niet meer genoeg is.
@:borisz fijn van poes!
@:yinuvoor jouw bijleesreageerpost! Wbt stadsverwarming: hoe goed is de isolatie? Ik heb stadsverwarming en het werkt allemaal prima (wel nieuwbouw label A uit midden 2017), maar het grote nadeel vind ik wel dat je geen keus hebt voor een leverancier. Zou bv isoleren en airco die verkoelt in zomer en verwarmt in winter ook een optie zijn, als het gaat om van het gas af gaan/moeten? Al weten de mensen in k&w daar denk ik idd meer van
Ik hoefde vanochtend pas om 8.30 de hockeyvelden te keuren voor de jeugd ipv 7.00, winnen! Voor de eerste lichting wedstrijden hadden ze gisteravond vast afgelast. Hopelijk vannacht idd geen vorst meer zodat morgen vanaf 10.00 alles gewoon bespeelbaar is, als er dan wedstrijden afgelast moeten worden is dat namelijk mijn taak (incl teams en tegenstanders informeren enzo) en daar heb ik geen zin in![]()
Daarna ook nog nutrition seminar gehad, was wel interessant. Daarna lekker eten gehaald op de markt, beetje schaatsen teruggekeken, beetje in slaap gevallen ondertussen, beetje collegesheets aangepast en hele college geoefend op de katten, en nu weer schaatsen terugkijken. Ik vind vandaag een prima dag so far![]()
Ja meneer, kunt u me helpen met tillen, ik ben zooooo zwangerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
1001 takken weggegooid, auto gewassen en gezogen. Lunchtijd![]()
Of mijn man mij gestuurd had, vroeg de meneer van het afvalbrengstation
Ik had mijn vrouw mee voor het tillen, het is weliswaar een opdonder maar verdraaid sterk (ze kwam in een andere auto, hij vroeg het ook aan haarquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja meneer, kunt u me helpen met tillen, ik ben zooooo zwanger![]()
Daar zitten ongetwijfeld prachtige foto's tussen. Ga je een eigen website maken of folders of?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gaaaar. Mijn vriendin heeft 1014 foto's gemaakt
Ik zag hem (echt per ongeluk) bij strandgasten Not an addict zingen. Al best even niet gezien. Toch even eenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:59 schreef Clubsoda het volgende:
@:yinu, ja, in het kader van de boekenweek. Sam Bettens (zanger van K's Choice) schreef een boek en signeerde dat. Hij trad gisteren ook op bij het Boekenbal geloof ik. En jugh voor je rioolellende![]()
Wat mooi dit ook uit dat topic voortkomtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag afgesproken met een oldie die een berichtje had achtergelaten in het topic over just me. Was echt zo gezelligSoms verwatert contact omdat allebei druk/met andere dingen bezig, verder was erg geen reden. Leuk te zien dat ze nog steeds net zo leuk is. Allebei beetje ouder, dat dan weer wel
Zo frusterend dat sommige mensen niet van andersmans eigendom kunnen afblijvenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed dat het meteen weer zo leuk wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag afgesproken met een oldie die een berichtje had achtergelaten in het topic over just me. Was echt zo gezelligSoms verwatert contact omdat allebei druk/met andere dingen bezig, verder was erg geen reden. Leuk te zien dat ze nog steeds net zo leuk is. Allebei beetje ouder, dat dan weer wel
Goed dagje voor jequote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Inderdaad super klote @:Blues! Ik was er ook echt ziek van toen mijne werd gejat. Ik fiets ook niet meer naar het station, ondanks fietsverzekering. Misschien dat ik t in t laatste jaar van de verzekering wel aandurf, maar nu niet. Neem nu of de bus of loop naar het dichterbij station. Echt belachelijk dat we zo ver zijn dat je fiets met 3(!!) sloten vastzetten niet meer genoeg is.
@:yinuvoor jouw bijleesreageerpost! Wbt stadsverwarming: hoe goed is de isolatie? Ik heb stadsverwarming en het werkt allemaal prima (wel nieuwbouw label A uit midden 2017), maar het grote nadeel vind ik wel dat je geen keus hebt voor een leverancier. Zou bv isoleren en airco die verkoelt in zomer en verwarmt in winter ook een optie zijn, als het gaat om van het gas af gaan/moeten? Al weten de mensen in k&w daar denk ik idd meer van
Ik hoefde vanochtend pas om 8.30 de hockeyvelden te keuren voor de jeugd ipv 7.00, winnen! Voor de eerste lichting wedstrijden hadden ze gisteravond vast afgelast. Hopelijk vannacht idd geen vorst meer zodat morgen vanaf 10.00 alles gewoon bespeelbaar is, als er dan wedstrijden afgelast moeten worden is dat namelijk mijn taak (incl teams en tegenstanders informeren enzo) en daar heb ik geen zin in![]()
Daarna ook nog nutrition seminar gehad, was wel interessant. Daarna lekker eten gehaald op de markt, beetje schaatsen teruggekeken, beetje in slaap gevallen ondertussen, beetje collegesheets aangepast en hele college geoefend op de katten, en nu weer schaatsen terugkijken. Ik vind vandaag een prima dag so far![]()
Wat fijn!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Turks brood en avocadocream van de Turkse smeerselskraamquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt ook als een prima zaterdagWat heb je op de markt gehaald en heb je nog iets nieuws geleerd in die seminar? En hebben de katten ook iets nieuws geleerd?
Het huisje is zo’n klein huisje in de wijk net ten oosten van het centrum. En ik heb best veel gedaan aan isolatie sinds ik het gekocht heb: overal HR-glas, nieuwe dakkapellen met isolatie, dakisolatie, vloerisolatie, nieuwe cv. Ik zou er nog voorzetwanden in kunnen zetten maar het is best een klein huisje en een rijtjeshuis dus de buitenwanden zijn niet zo heel groot. Het gasverbruik is ook niet heel hoog, ver onder het energieplafond. Maar het blijft wel een oud huis, en nog meer isoleren wordt een hele forse investering.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff stom zeg. Dan zullen ze idd wel met busje gekomen zijn, losknippen inladen en wegwezen. Bij mijne hing er destijds idd ook alleen nog een opengeknipt slot (en dat was niet eens een nacht). Echt balen, je had echt wel goed over nagedacht en vastgezet etc en dat het dan toch misgaatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed dagje voor je![]()
Ik zette die fiets altijd helemaal achteraan, je moet ook echt omlopen, aan het rek vast met dikke kabel, nog een slot om frame en een beugelslot op een plek onder de fietstassen die je niet ziet.
Ik vermoed dat ie losgeknipt is van het rek en opgetild meegenomen is.
Toen ik beter keek links en rechts zag ik een aantal losgeknipte sloten hangen, alleen voorwielen en paar fietsen zonder zadels.
Dus ze zijn wellicht vannacht uitgebreid bezig geweest....
Enige ding is dat ie er nooit snachts staat, maar door de sneeuw en doordat ik ben opgehaald toevallig nu 1x
Zo lekker.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Turks brood en avocadocream van de Turkse smeerselskraam.
Ja, echt een van mijn guilty pleasures deze avocadocreamquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lekker.Ik mis een plek om goede smeersels te halen.
Wat verkeerds gegeten?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:05 schreef Myraela het volgende:
Wij zouden vandaag richting Arnhem gaan voor wat kringlopen en een zaak voor badkamermeubels. Maar thuisgebleven omdat ik me te misselijk voelde. Maar een dagje in huis, met de volle zon op de ramen en m'n nieuwe schilderspullen is ook geen straf.
Oh ja, als je niet goed tegen knoflook kan dan dan is het wel lastig. Ik was een poosje terug bij een vriendin in Groningen. Daar zit Le Souq met echt enorm veel dips, salades, olijven, kazen en baksels. Echt geweldig.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, echt een van mijn guilty pleasures deze avocadocreamhet zou kunnen dat er wel wat knoflook in zit, maar steeds in elk geval weinig genoeg om er niet last van te krijgen. Veel van de andere smeersels kan ik niet eten (teveel knoflook, te scherp, kikkererwten) dus extra blij met deze
Op de vrijdagmarkt in een kraam met heel veel smeersels, en volgens mij staat er op zaterdag ook een, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lekker.Ik mis een plek om goede smeersels te halen.
Denk dat het door de medicijnen kwam. Het was een top dag.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Wat verkeerds gegeten?
Gelukkig dus nog wel kunnen genieten van de dag
Wat een bak geld eigenlijk joh, zo'n lease. Helemaal flut wel dat die is gestolen, met zoveel sloten ook echt, pfff.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:31 schreef Blues het volgende:
Maar je hebt wel vakantie!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Geland. Anderhalf uur vertraging door stakende stokbroodvreters. Nu in de transferbus die over drie kwartier gaat rijden. En dan nog een uur naar het hotel. Ben er wel klaar mee inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |