De meeste mensen zullen zoiets spannend vinden idd! En ik hoop het ookquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:34 schreef Myraela het volgende:
Dit soort spanning is toch ook hartstikke normaal en gezond. Hopelijk kan je het tijdens dit weekend ook lekker een beetje loslaten.
Hele fijne vakantiequote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Mooi weertje om naar het station te wandelen
Succes straks. Zo te horen ook voor de dierenartsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:40 schreef borisz het volgende:
Nou... Poes zat in het laatste hoekje achter de handdoeken..
Inmiddels zit ze opgesloten...
Er zit wel genoeg energie in. Ze heeft ook nog wel gegeten vanmorgen.
Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Niet leuk van die ontstoken kies maar best wel goed bericht.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.
Tot zover.
Nee hoor, dat boek is inmiddels al een beetje oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:20 schreef Tele6 het volgende:
Dat klinkt te overzien @:borisz, hopelijk is het alleen die kies en herstelt dat snel.
@:Cat-astrophe fijne vakantie!
@:Blues fijne vakantie!
@:Lonaa klinkt als goede avond ondanks de sneeuw. En wel leuk dat Dora de sneeuw leuk vond ondanks koud
@:Clubsoda ga je je eigen boek signeren?
Gate G heb ik straks. Bazengatequote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mooi weertje om een paar uur achter security te wachten tot gate M open gaatpauperjet zal wel bij zo'n busuitgang zijn
Ik ben op weg richting m'n ouders. M'n moeder is jarig dus dat gaan we een beetje vieren.quote:
Druk weekend. Veel plezier enquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben op weg richting m'n ouders. M'n moeder is jarig dus dat gaan we een beetje vieren.
Vanochtend eerst een rondje hardgelopen, kon het niet laten met zo'n fijn zonnetje
Morgen loop ik een survivalrunwedstrijd, voor het eerst de 12 km ipv de 8 km. Ik vind het wel spannend want het kan best wel koud worden en ik ga minstens 2,5 uur onderweg zijn. Ben ook benieuwd hoe de rest van de dag gaat zijn want we gaan met 4 man in m'n vaders autootje naar Friesland rijden
Klinkt als goed behandelbaar. Hopelijk zijn de verdere uitslagen ook goed voor poes en bazen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:11 schreef borisz het volgende:
Nou... In ieder geval zit er een ontsteking bij haar kies. Daar is nu ontstekingsremmer in gegaan. Dat wordt zeer wrs onder narcose komende week voor een behandeling.
Toch ook bloedonderzoek laten doen en daar horen we hopelijk vanmiddag de uitslag nog van. Temp/hartslag en gewicht zijn normaal.
Tot zover.
Ik hoop dat je ook een teringeind moet lopenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gate G heb ik straks. Bazengate![]()
Eerst nog maar even naar panoramaterras of zo, ben straks toch een uur te vroeg
Lekker man! Zitten doe ik vandaag al zatquote:Op zaterdag 11 maart 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een teringeind moet lopen![]()
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Dit was regulier tarief.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:21 schreef AnneX het volgende:
Dat gaat misschien meevallen @:borisz ! Vraagje: Heeft een da een regulier spreekuur op zaterdag? Of is dat weekendtarief?
Nee hoor, waarom?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
1001 takken weggegooid, auto gewassen en gezogen. Lunchtijd![]()
Of mijn man mij gestuurd had, vroeg de meneer van het afvalbrengstation
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom?We gaan in dezelfde zon liggen, plek zat. Alleen zij 5000 km oostelijker dan ik, dat is alles.
Maar zo'n dag als dit is gewoon de hele dag wachten. DUURTLANG. En mijn vlucht heeft inmiddels ook ruim een uur vertraging. Kan er ook nog wel bij.
Mijn vlucht is nog op tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom?We gaan in dezelfde zon liggen, plek zat. Alleen zij 5000 km oostelijker dan ik, dat is alles.
Maar zo'n dag als dit is gewoon de hele dag wachten. DUURTLANG. En mijn vlucht heeft inmiddels ook ruim een uur vertraging. Kan er ook nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |