wat een onzin. hij zegt eerst, heel normaal, dat hij dit niet alleen doet. vervolgens eist(!) marciano dat hij normaal reageert..quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jeff begon dom te schreeuwen om een simpele vraag. Martin zei toen dat hij enorm kinderachtig was. Vind ik gewoon prima.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
TT: Wegens groot succes verlengt en waar bovendien....
Martin is trotsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
TT: Wegens groot succes verlengt en waar bovendien....
Ik denk dat het ook heel zwaar is, dus kan me de frustratie wel voorstellen als het niet luktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD lukt het weer niet met de hoelahoep. Uit frustratie gooit ze 'm van zich af. Esther schrikt zich een hoedje, en zegt ook dat ze dat niet moet doen.
Ook Eunice : We hebben er maar 1 he.
Die daagt altijd uit om ruzie te forceren lijkt het wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:25 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat een onzin. hij zegt eerst, heel normaal, dat hij dit niet alleen doet. vervolgens eist(!) marciano dat hij normaal reageert..
die marciano had hem van mij ook van voren gekregen, met zijn 43 jaar
Ja werd vanochtend medegedeeld door Rupi.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:53 schreef D. het volgende:
Zijn de deelnemers op de hoogte dat de uitzendtijden verlengd worden?
ja door brief die rupi heeft voorgelezenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:53 schreef D. het volgende:
Zijn de deelnemers op de hoogte dat de uitzendtijden verlengd worden?
Raar om dat te delen, ze hebben er helemaal niets aanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja werd vanochtend medegedeeld door Rupi.
Vind het idd ook vreemd dat ze zoiets horen. Ze zouden helemaal niks moeten horen over die uitzendingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Raar om dat te delen, ze hebben er helemaal niets aan
Dat is toch TV en een mooi moment voor in de TV uitzendingen om dit te gebruiken om het nieuwe tijdstip te promoten, en dat is wel nodig. Bij Utopia deden ze dit ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:56 schreef engine het volgende:
Daar begrijp ik nou helemaal niks van. Waarom moeten hun dat weten
Misschien hopen ze dat aannames inzake de populairiteit tot wat leuke beelden zal leidenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vind het idd ook vreemd dat ze zoiets horen. Ze zouden helemaal niks moeten horen over die uitzendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |