Nee. Wel de nieuwe coq-au-vin-stoofpot-van-kip-in-rode-wijn. Die is lekker. Maar dat vroeg je nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:49 schreef Pinuts het volgende:
Iemand dat nieuwe ramen verspakket van de AH al uitgeprobeerd? Ik heb hem in ieder geval voor deze week op het lijstje gezet.
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:27 schreef NoCigar het volgende:
AH Penne met ricotta en rucola. Zelf toevoegen penne, ricotta en rucola.
Laat maar.
Is er wat aan verbeterd in de tussentijd?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hadden deze vanavond
[ afbeelding ]
Hij was lekker, één van de betere pakketten tot nu toe. Als suggestie geven ze aan om parmezaanse kaas er overheen te strooien en dat is echt een hele goeie tip, want dan is dit gerecht echt een winner! Zonder de kaas is het ietwat flauwtjes.
Voor herhaling vatbaar!
Die wou ik laatst maar was niet op voorraad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wel de nieuwe coq-au-vin-stoofpot-van-kip-in-rode-wijn. Die is lekker. Maar dat vroeg je niet
Edoch wellicht handig voor anderen om te weten. Ik heb wel knoflook toegevoegd.
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, want ik vond hem dus erg lekkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Is er wat aan verbeterd in de tussentijd?
Zoek dat recept gewoon eens op; okonomyaki; je kunt er ook restjes in verwerken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:25 schreef Aventura het volgende:
Laatst bij de Appie de Japanse pannenkoekjes gemaakt en ik kan je zeggen: bespaar je de moeite en het geld. Heel raar gerecht, je moet bloem toevoegen en dat mixen met een koolmix, ei en een vaag poedertje. Het was niet lekker en heeft waarschijnlijk erg weinig met het originele recept te maken.
Nee, maar als je er niet in stopt wat het moet worden kan het heel lekker zijn, maar ik zou het ook laten liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, want ik vond hem dus erg lekker
ja goede tip, ik had ook al even gekeken en het klopt wat ik al vermoedde: dit gerecht zou best wel heel lekker kunnen zijn, mits met wat authentiekere ingredienten bereidquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Zoek dat recept gewoon eens op; okonomyaki; je kunt er ook restjes in verwerken.
Heerlijk!
Wij vinden deze erg lekker. We maken hem wel iedere twee weken een keer, dochter (2 jaar) is er ook dol op. Wij koken wat extra rijst en dan kunnen we er met drie personen goed van eten, voor de dag erna nog een lunchportie.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:46 schreef NoCigar het volgende:
Dit vind AH genoeg groenten voor vier personen. ik vind het wel erg weinig en er ook nog eens erg treurig uitzien. Uit het Indiase curry madras-pakket: [ afbeelding ]
Als ik tomaten, paprika's en ui voor lunch wil kopen kijk ik altijd of er een verspakket met 35% korting is want dan ben ik echt véél goedkoper uitquote:
Klopt de lasagne spant daar wel de kroon mee. 6 tomaten, 2 prei, ui, wortel en 2 teentjes knoflook. Dat koop je echt niet los voor 5 euro.quote:Op vrijdag 3 november 2023 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik tomaten, paprika's en ui voor lunch wil kopen kijk ik altijd of er een verspakket met 35% korting is want dan ben ik echt véél goedkoper uit
@Aventuraquote:Op zondag 5 november 2023 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
De lasagna van AH is echt heerlijk![]()
Ik zag Japanse pannenkoekjes, iemand die al geprobeerd?
De lasagne is beter dan die pannenkoekjes (die zijn saai).quote:Op zondag 5 november 2023 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
De lasagna van AH is echt heerlijk![]()
Ik zag Japanse pannenkoekjes, iemand die al geprobeerd?
Ok, dan laat ik die pannenkoekjes lekker liggenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
De lasagne is beter dan die pannenkoekjes (die zijn saai).
De burrito is ook lekker. Beter weer dan de fajita.
Ja. Die is ook goed. Die worst en dat erwtensoeppakket. Heerlijk!quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik die pannenkoekjes lekker liggen![]()
Ik heb zojuist een erwtensoep pakket gekocht bij AH, ben benieuwd! Als rookworst heb ik de verse fijne van AH gekocht. Die is echt hemels! Als je die gegeten hebt wil je nooit meer een Unox.
Wat leuk om te horen!! Ik denk wel dat ik ergens wat fout heb gedaan, want ik heb nog aardig wat water extra toegevoegd. Het was anders echt veel en veel te dik (zeg maar gewoon een vaste massa). Heb jij dat ook gedaan?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die is ook goed. Die worst en dat erwtensoeppakket. Heerlijk!
Ik heb dat pakket met die worst een keer in mijn koffer mee het vliegtuig in naar Italië genomen. Naar vrienden daar. Die denken dat NL geen keuken heeft.![]()
De Italianen wisten niet wat ze proefden. En nu hebben ze dat recept daar ook in die familie en moet ik steeds die worst mee nemen.![]()
Mensen worden er heel blij van.
Anderhalf liter water in totaal. Uit mijn hoofd. Heb verders gewoon het recept gevolgd.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen!! Ik denk wel dat ik ergens wat fout heb gedaan, want ik heb nog aardig wat water extra toegevoegd. Het was anders echt veel en veel te dik (zeg maar gewoon een vaste massa). Heb jij dat ook gedaan?
Mijn vriend heeft het water opgezet. Misschien heeft hij per ongeluk een liter gedaan, kan ook. Het is inderdaad 1,5 liter.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Anderhalf liter water in totaal. Uit mijn hoofd. Heb verders gewoon het recept gevolgd.
Die 21 minuten bereidingstijd is wel erg specifiekquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:59 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wij aten deze bijna elke week, echt lekker, maar is nu plotseling uit het assortiment.![]()
En die van de Jumbo is gewoon niet hetzelfde...
Iets langer, is altijd lekkerderquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 21 minuten bereidingstijd is wel erg specifiekDan krijg ik direct de neiging het te timen.
Misschien is het een ‘zomergerecht’. Dat is bv bij de Chili con carne ook zo. Dat is er alleen in de herfst en winter.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:59 schreef ProFlamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wij aten deze bijna elke week, echt lekker, maar is nu plotseling uit het assortiment.![]()
En die van de Jumbo is gewoon niet hetzelfde...
Ja MCDquote:
Gisteren gegeten, hoewel ik dól op pasta ben vond ik dit niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:51 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wij hadden laatst via Picnic het Nachoschotel verspakket, lekker!
Al vind ik persoonlijk het nachoschotel Wereldgerecht van Knorr nog beter...
Morgen (ook van Picnic) deze Bloemkool Mac&cheese eens uitproberen, het klinkt wel lekker
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |