Klopt. Ik zat te denken aan gedroogde geraspte kokos, maar kokosmelk zit er wel in inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zit wel een pakje kokosmelk in.
[ afbeelding ]
Duidelijk.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:30 schreef maily het volgende:
Kip tandoori geprobeerd.
Smaakte naar ras el hanut.
Geen fan van.
Weet ik nietquote:Op zondag 19 maart 2023 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Duidelijk.![]()
Nog niet geprobeerd, wel vaak naar gekeken. Geen typische tandoori smaak dus?
Nee, die vond ik ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
De frisse risotto met garnaal (AH) is geen aanrader. Dit was een kleffe smakeloze pap, waarbij de garnalen een oneetbare staart hadden.
Die had ik toevallig ook maar dan van de Plus. Snij de appel door, compleet verrot.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had de prei-kerriesoep met appel van de AH gemaakt.
En die vond ik eigenlijk best lekker
[ link | afbeelding ]
Voor morgen nog 2 kommetjes voor ontbijt en lunch, de rest in de vriezer.
Die is met appel inderdaad smakelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had de prei-kerriesoep met appel van de AH gemaakt.
En die vond ik eigenlijk best lekker
[ link | afbeelding ]
Voor morgen nog 2 kommetjes voor ontbijt en lunch, de rest in de vriezer.
Ja dat gebeurt wel vaker, er worden ook wel eens blikjes zonder lipje verkocht in de supermarkt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde zojuist een tomatensoeppakket van de Dirk maken, zat er een blikje tomatenpuree bij zonder lipje.... Gelukkig had ik nog wat losjes blokjes met een lipje in de kast staan anders had ik de boel kunnen weg mikken.
je zou het hele pakket wegtiefen omdat je er dan geen tomatenpuree in kon doen? Grapje zeker? En daar zijn blikopeners voor, inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde zojuist een tomatensoeppakket van de Dirk maken, zat er een blikje tomatenpuree bij zonder lipje.... Gelukkig had ik nog wat losjes blokjes met een lipje in de kast staan anders had ik de boel kunnen weg mikken.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
je zou het hele pakket wegtiefen omdat je er dan geen tomatenpuree in kon doen? Grapje zeker? En daar zijn blikopeners voor, inderdaad.
Dat is geen verspakket.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:43 schreef Ponsai het volgende:
Lasagne van de Aldi. Heerlijk.
Beter dan de lokale pizzaria hiero
[ afbeelding ]
Tsja... Je kan in de winkel zo zien wat er allemaal in zit en het staat ook op de verpakking....quote:Op woensdag 13 september 2023 12:46 schreef NoCigar het volgende:
Dit vind AH genoeg groenten voor vier personen. ik vind het wel erg weinig en er ook nog eens erg treurig uitzien. Uit het Indiase curry madras-pakket: [ afbeelding ]
Staat duidelijk op de voorkant van het pakket vermeld hoeveel gram groente per persoon er in zit.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:46 schreef NoCigar het volgende:
Dit vind AH genoeg groenten voor vier personen. ik vind het wel erg weinig en er ook nog eens erg treurig uitzien. Uit het Indiase curry madras-pakket: [ afbeelding ]
Hoe precies ziet het er treurig uit?quote:Op woensdag 13 september 2023 12:46 schreef NoCigar het volgende:
140 gram per persoon staat er op. Dan kan je zelf kijken of je dat genoeg vindt of niet. Er is geen misleiding oid.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef capricia het volgende:
Staat duidelijk op de voorkant van het pakket vermeld hoeveel gram groente per persoon er in zit.
Misschien niet gezien?
Te weinig qua wat?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan zien goed dat het te weinig is ja, ruim te weinig volgens de richtlijnen van het Voedingscentrum zelfs. Voor een supermarkt die zegt ernaar te streven om hun klanten gezonde keuzes te laten maken.
Ik beweer nergens dat het misleiding is, hoe kom je daarbij? Ik vind het gewoon vrij weinig (groenten)quote:Op woensdag 13 september 2023 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
140 gram per persoon staat er op. Dan kan je zelf kijken of je dat genoeg vindt of niet. Er is geen misleiding oid.
En van het Voedingscentrum hoef je niet AL je groente in 1 maaltijd te hebben hè. Je kan ook een tomaatje of paprika etc bij je lunch nemen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Nee. Wel de nieuwe coq-au-vin-stoofpot-van-kip-in-rode-wijn. Die is lekker. Maar dat vroeg je nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:49 schreef Pinuts het volgende:
Iemand dat nieuwe ramen verspakket van de AH al uitgeprobeerd? Ik heb hem in ieder geval voor deze week op het lijstje gezet.
quote:Op maandag 13 maart 2023 10:27 schreef NoCigar het volgende:
AH Penne met ricotta en rucola. Zelf toevoegen penne, ricotta en rucola.
Laat maar.
Is er wat aan verbeterd in de tussentijd?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hadden deze vanavond
[ afbeelding ]
Hij was lekker, één van de betere pakketten tot nu toe. Als suggestie geven ze aan om parmezaanse kaas er overheen te strooien en dat is echt een hele goeie tip, want dan is dit gerecht echt een winner! Zonder de kaas is het ietwat flauwtjes.
Voor herhaling vatbaar!
Die wou ik laatst maar was niet op voorraad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Wel de nieuwe coq-au-vin-stoofpot-van-kip-in-rode-wijn. Die is lekker. Maar dat vroeg je niet
Edoch wellicht handig voor anderen om te weten. Ik heb wel knoflook toegevoegd.
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, want ik vond hem dus erg lekkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Is er wat aan verbeterd in de tussentijd?
Zoek dat recept gewoon eens op; okonomyaki; je kunt er ook restjes in verwerken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:25 schreef Aventura het volgende:
Laatst bij de Appie de Japanse pannenkoekjes gemaakt en ik kan je zeggen: bespaar je de moeite en het geld. Heel raar gerecht, je moet bloem toevoegen en dat mixen met een koolmix, ei en een vaag poedertje. Het was niet lekker en heeft waarschijnlijk erg weinig met het originele recept te maken.
Nee, maar als je er niet in stopt wat het moet worden kan het heel lekker zijn, maar ik zou het ook laten liggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, want ik vond hem dus erg lekker
ja goede tip, ik had ook al even gekeken en het klopt wat ik al vermoedde: dit gerecht zou best wel heel lekker kunnen zijn, mits met wat authentiekere ingredienten bereidquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Zoek dat recept gewoon eens op; okonomyaki; je kunt er ook restjes in verwerken.
Heerlijk!
Wij vinden deze erg lekker. We maken hem wel iedere twee weken een keer, dochter (2 jaar) is er ook dol op. Wij koken wat extra rijst en dan kunnen we er met drie personen goed van eten, voor de dag erna nog een lunchportie.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:46 schreef NoCigar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |