Krijgen we groot jubileum feest als FOK! de 25 jaar aan tiktquote:Op zondag 12 maart 2023 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
DPG media is het van.
Wij zijn zelfstandig, arm én hartstikke trots op toch bijna 25 jaar met enkel vrijwilligers.
Ik neem aan dat je over het stukje 'arm' heen gelezen hebt?quote:Op zondag 12 maart 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we groot jubileum feest als FOK! de 25 jaar aan tikt?
Misschien omdat er wat vooroordelen rondgaan. Geeft niks, dat had ik ook bij sushi en dat bleek ik toch leker te vindenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind jullie ook gezellig.Paar dagen terug riep ik nog dat ik nooit naar FOK zou gaan. En nu vraag ik mezelf af waarom ik hier niet eerder ben heen gegaan.
ARMquote:Op zondag 12 maart 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we groot jubileum feest als FOK! de 25 jaar aan tikt?
Heb jij al veren in je reet complimenten gekregen vanwege al die nieuwe aanwinsten?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:30 schreef Donna het volgende:
Ohja topics gaan hier bij pagina 13 automatisch op slot en dan kan je onderaan klikken op 'open een nieuw deel' als je de laatste reactie hebt. Dan telt het cijfer van de reeks automatisch op en kunnen we weer door.
Als het een heel specifiek topic is bijv. van een probleem van de TO, dan wordt er vaak even gewacht tot de TO zelf een nieuw deel komt openen. Maar bij zulke algemene topics mag iedereen dat dus doen.
FTFYquote:Op zondag 12 maart 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we groot jubileum feest topicreeks als FOK! de 25 jaar aan tikt?
Ooooh ja! Veren veelquote:Op zondag 12 maart 2023 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij al veren in je reet complimenten gekregen vanwege al die nieuwe aanwinsten?
Bij deze!!![]()
Uhuh!quote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 16:47 schreef yvonne het volgende:
yvonne in MED / Schouderklopjes meldtopic.
@:Donna
Over yoga heb ik nooit echt iets gezien hier, en over zwemmen hebben we denk ik alleen een topic wat meer over de sport zelf gaat, maar voor puur recreatief wielrennen hebben we deze in elk gevalquote:Op zondag 12 maart 2023 17:03 schreef Brokkel het volgende:
Is er een zelfsporttopic voor wielrennen, yoga en/of zwemmen?
Als dat er is zal @Dotteke of @ChildoftheStars dat wel weten denk ikquote:Op zondag 12 maart 2023 17:12 schreef Donna het volgende:
Volgens mij is er geen topic voor stickers, bedrukken etc. maar dat weet ik niet zeker dus mocht iemand een linkje hebben dan graag.
Dit is ook een lekkere reeks: Culinesse à gogoquote:Op zondag 12 maart 2023 17:03 schreef Brokkel het volgende:
Jullie weten voor mij vast de goede topics te vinden. Ik heb de volgende vragen:
Is er een crea-topic voor stickers en bedrukkingen en/of naaien?
Is er een zelfsporttopic voor wielrennen, yoga en/of zwemmen?
Is er ook een soort kinderpijler? Een ruimte waar veel opvoedkundige vragen/vraagstukken gedeeld worden?
Is er ook een soort reispijler?
Ik ben gek op linkjes, want ik vind het moeilijk om de weg te vinden in al die afkortingen.
Er is inderdaad zover ik weet geen topic over stickers heb nog even gezocht maar niets gevondenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat er is zal @:Dotteke of @:ChildoftheStars dat wel weten denk ik
Iedereen thuis, inclusief ikzelf, zou willen dat bakken en koken wat in mijn interessegebied zou liggen. Maar helaas,. haha.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is ook een lekkere reeks: Culinesse à gogo
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:38 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Iedereen thuis, inclusief ikzelf, zou willen dat bakken en koken wat in mijn interessegebied zou liggen. Maar helaas,. haha.
Ik ben geen newbie maar zelfs ik heb hier nooit van gehoordquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Happy New Topic!
Op Viva is geen volg knop, dus dan 'moet' je iets plaatsen om een topic in je overzicht te krijgen.
Het is dan ook een VIVA-term, geen FOK!-term.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie maar zelfs ik heb hier nooit van gehoordDe TVP (TerugVindPost) ken ik wel
Oohquote:Op maandag 13 maart 2023 07:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook een VIVA-term, geen FOK!-term.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |