Denk trouwens wel echt dat ze deze topics liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 21:47 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ja. Het komt ze of wel lekker uit.
Of ze balen dat er een aantal zeer goed lopende topics doodbloeden. Het gezeik met de ww zorgt ook voor teruglopend aantal leden.
Hebben ze eindelijk weer tijd voor hun drukke leven.
Marokkaanse moderators.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:51 schreef cosmosis het volgende:
Is Viva forum trouwens gesponsord door een bepaalde partij? Ik krijg altijd het gevoel dat dat de reden is de vrijheid van meningsuiting daardoor extreem wordt ingeperkt...Zoiets dat met de toename van de Woke/Cancel cultuur volgt ook de moderatie dat pad, om ook maar geen ruimte te geven aan de nuchtere kritische denker.
Hehe. Mijn handen jeuken om de post te quoten en te zeggen dat ik regelmatig moest stoppen met lezen omdat het zo negatief leest 😜quote:Op zondag 12 maart 2023 08:16 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind hun laatste postings op het familyvlogtopic en ook de reacties op het vraagtopic echt bizar negatief.
Ik deed al een poging mbt het boek van AM, over dat ze zich hopelijk had laten inspireren door het topic ivm negativiteit, maar die heb ik niet goed verwoord denk ikquote:Op zondag 12 maart 2023 09:24 schreef Brokkel het volgende:
Haha. Ik vind het wel grappig, maar de mods en ik hebben niet dezelfde humor. Ik denk dat het een ban oplevert inderdaad!
quote:Op zondag 12 maart 2023 09:23 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Hehe. Mijn handen jeuken om de post te quoten en te zeggen dat ik regelmatig moest stoppen met lezen omdat het zo negatief leest 😜
Denk wel dat ik dan direct een perma krijg.
quote:Op zondag 12 maart 2023 09:23 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Hehe. Mijn handen jeuken om de post te quoten en te zeggen dat ik regelmatig moest stoppen met lezen omdat het zo negatief leest 😜
Denk wel dat ik dan direct een perma krijg.
Mwah, 300 posts op één pagina vind ik juist uiterst irritantquote:Op zondag 12 maart 2023 13:31 schreef yvonne het volgende:
Kijk even bij je instellingen en zet je post op 999 staat alles op 1 pagina, leest lekkerder.
DPG media is het van.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:44 schreef nomina het volgende:
[..]
Marokkaanse moderators.
Net als op Nu.nl
Ook dat is FOK!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 300 posts op één pagina vind ik juist uiterst irritant#teamkleinepaginas
Maar dat is natuurlijk ook FOK! he: ieder z'n ding en je voorkeuren instellen enzo
Mee eens en idd heel fijn dat je dat zelf kan instellen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 300 posts op één pagina vind ik juist uiterst irritant#teamkleinepaginas
Maar dat is natuurlijk ook FOK! he: ieder z'n ding en je voorkeuren instellen enzo
Krijgen we groot jubileum feest als FOK! de 25 jaar aan tiktquote:Op zondag 12 maart 2023 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
DPG media is het van.
Wij zijn zelfstandig, arm én hartstikke trots op toch bijna 25 jaar met enkel vrijwilligers.
Ik neem aan dat je over het stukje 'arm' heen gelezen hebt?quote:Op zondag 12 maart 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we groot jubileum feest als FOK! de 25 jaar aan tikt?
Misschien omdat er wat vooroordelen rondgaan. Geeft niks, dat had ik ook bij sushi en dat bleek ik toch leker te vindenquote:Op zondag 12 maart 2023 14:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind jullie ook gezellig.Paar dagen terug riep ik nog dat ik nooit naar FOK zou gaan. En nu vraag ik mezelf af waarom ik hier niet eerder ben heen gegaan.
ARMquote:Op zondag 12 maart 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we groot jubileum feest als FOK! de 25 jaar aan tikt?
Heb jij al veren in je reet complimenten gekregen vanwege al die nieuwe aanwinsten?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:30 schreef Donna het volgende:
Ohja topics gaan hier bij pagina 13 automatisch op slot en dan kan je onderaan klikken op 'open een nieuw deel' als je de laatste reactie hebt. Dan telt het cijfer van de reeks automatisch op en kunnen we weer door.
Als het een heel specifiek topic is bijv. van een probleem van de TO, dan wordt er vaak even gewacht tot de TO zelf een nieuw deel komt openen. Maar bij zulke algemene topics mag iedereen dat dus doen.
FTFYquote:Op zondag 12 maart 2023 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgen we groot jubileum feest topicreeks als FOK! de 25 jaar aan tikt?
Ooooh ja! Veren veelquote:Op zondag 12 maart 2023 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij al veren in je reet complimenten gekregen vanwege al die nieuwe aanwinsten?
Bij deze!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |