Nee, ik wist niet eens dat dit op desktop wel zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit mobiel werkt. @:Viv weet jij dit toevallig?
Iemand blokkeren kan je doen op het moment je van die persoon een dm krijgtquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten hoe ik iemand kan blokkeren (en of dat kan) en hoe dingen werken hier bij dit soort dingen.
Dat de ander vindt dat ik hem/haar/hen er dan bijnaai...
Mwah, op zich hadden we een modus gevonden door het vloggers topic daarvoor te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dit mobiel werkt. @:Viv weet jij dit toevallig?
En er is schijnbaar behoefte om het EHV topic in TV echt voor het programma te houden (logisch) en dan een soort roddel topic te maken in SHO over EHV? Begrijp ik dat zo goed?
Een TR zetten helpt dan zien wij mods waar het fout gaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:49 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Mwah, op zich hadden we een modus gevonden door het vloggers topic daarvoor te gebruiken.
Ik blijf voortaan wel weg uit dat andere topic, gezien de drek die me dat oplevert.
Duidelijk, dankjewel!quote:Op woensdag 20 september 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand blokkeren kan je doen op het moment je van die persoon een dm krijgt
Als je echt vervelende DM's krijgt kan je die sturen via PM of mail naar forum@fok.nl
Je kan ook een mod van het forum een DM doen
Mods hier zijn Erasmus, Dud0r, Miss_Sly en ik
DM's mag je echter nooit openbare op het forum zelf.
Kijk als jij zegt ik krijg vervelende scheld DM's krijg je daar echt geen ban voor.
Ja ik wist alleen niet hoe dat moest 🫣quote:Op woensdag 20 september 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een TR zetten helpt dan zien wij mods waar het fout gaat.
Ingaan op 'drek 'zorgt voor meer 'drek'
Naast quote staat wijzig, daarnaast staat rapporteer, daar kan je op klikken de rest wijst zich vanzelf en je mag altijd een mod in DM aanspreken als je iets niet snaptquote:Op woensdag 20 september 2023 06:54 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ja ik wist alleen niet hoe dat moest 🫣
Ik heb terug gelezen en zag ook niets van een openbaring van een DMquote:Op woensdag 20 september 2023 06:53 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Duidelijk, dankjewel!
Ik schreef in het topic iets als dat wat ik in dm kreeg wmb openbaar mocht.
Heb geen dm's geciteerd, behalve iets van mezelf.
Gevonden!quote:Op woensdag 20 september 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast quote staat wijzig, daarnaast staat rapporteer, daar kan je op klikken de rest wijst zich vanzelf en je mag altijd een mod in DM aanspreken als je iets niet snapt
[ afbeelding ]
Top, hopelijk hoef je er geen gebruik van te maken.quote:Op woensdag 20 september 2023 07:15 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Gevonden!
Was ook niet helemaal chill meer gisteravond. Blijkbaar heb ik toch een teerder zieltje dan ik dacht.
Dan is FOK! een prima plaats om een dikkere huid te krijgenquote:Op woensdag 20 september 2023 07:15 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Gevonden!
Was ook niet helemaal chill meer gisteravond. Blijkbaar heb ik toch een teerder zieltje dan ik dacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |