quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:39 schreef BettyBoop82 het volgende:
Ik heb inmiddels gevonden hoe je een topic markeert/bewaart met het vinkje, maar kun je ook iets dien waardoor je op het pagina nummer komt waar je gebleven bent?
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Mobiel of desktop/laptop?
Op de laptop zit er een >> achter de pagina nummers. Als je op het pijltje >> klikt kom je automatisch terecht op de plek waar je gebleven bent.
Op mobiel klik je op de cirkel helemaal rechts achter de topic titel (die met het aantal posts erin) om naar de plek te gaan waar je gebleven was.quote:
Kan me voorstellen dat het even moet wennen, maar persoonlijk vind ik FOK! echt veel fijner en slimmer werken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Dank voor het welkom! Heb alleen nog geen idee hoe de smileys werken hier. Zijn zorgen voor later.
Eerst maar kijken of ik hier kan aarden.
Toen zou het forum stoppen en was er weinig keuze. Nu kiezen ze er zelf voor en staan de vragen in verschillende topics. 1 topic is dan toch handiger? Of het nou een succes wordt of niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:19 schreef Ama het volgende:
Dit was de vorige keer ook een groot succes.
Happy New Topic!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Wat betekend dat "Hnt" wat die newbies gebruiken?
Op VIVA kletsen ze ook over de F1quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb een vermoeden dat veel VIVA-forummers niet op dezelfde plekken posten als ik (maar wie weet zitten er ook gewoon sportliefhebbers tussen!), maar desalniettemin natuurlijk van harte welkom op FOK!, want FOK!![]()
Er zit een hele historie achter de Familievloggerstopics en Mommyvloggers topics. In die topics worden de betreffende influencers besproken, net zoals BN'ers, bijv. zoals een André Hazes. Maar de vloggers zelf gingen meelezen (en soms reageren) want kritiek is voor hun lastig te verkroppen. Die vloggers zijn toen geblokt, ze mogen niet meeschrijven in topics over zichzelf. Toen gingen bepaalde vloggers reacties van Viva in hun stories zetten en kwamen hun volgers rellen in die topics. Hierdoor liggen die topics onder een enorm vergrootglas en mag je als schrijver in die topics echt vrijwel niks meer zeggen en geen grapjes maken want dan wordt dat gezien als vloggers bashen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op VIVA kletsen ze ook over de F1
@:Donna kan je concreet voorbeeld geven waarom op VIVA uit de hand loopt?
Ik blijf dit ook een ‘moeilijk’ forum vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Dank voor het welkom! Heb alleen nog geen idee hoe de smileys werken hier. Zijn zorgen voor later.
Eerst maar kijken of ik hier kan aarden.
Gelukkig zwicht FOK! daar nooit voorquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Er zit een hele historie achter de Familievloggerstopics en Mommyvloggers topics. In die topics worden de betreffende influencers besproken, net zoals BN'ers, bijv. zoals een André Hazes. Maar de vloggers zelf gingen meelezen (en soms reageren) want kritiek is voor hun lastig te verkroppen. Die vloggers zijn toen geblokt, ze mogen niet meeschrijven in topics over zichzelf. Toen gingen bepaalde vloggers reacties van Viva in hun stories zetten en kwamen hun volgers rellen in die topics. Hierdoor liggen die topics onder een enorm vergrootglas en mag je als schrijver in die topics echt vrijwel niks meer zeggen en geen grapjes maken want dan wordt dat gezien als vloggers bashen.
Ik heb bijv. een ban gekregen omdat er een discussie was over dat je er toch mee zit als je kinderen jong drinken. Waarop ik zei; Dat boeit AM niet hoor, bij haar krijgen ze het al in de buik.
AM is een vlogger die drinkt tijdens haar zwangerschappen en daar geen geheim van maakt. Maar ze zijn zo rigide aan het moderaten op Viva dat het meteen gezien werd als bashen en hoppa een ban.
Als je zegt; ik denk dat het haar niet uitmaakt is het ook ongewenst, maar niet ban waardig.
Als je het als soort van feit brengt, ben je aan het bashen. Terwijl het feiten zijn. Maar goed, dat dus ongeveer.
De geruchten gaan overigens ook dat bepaalde vloggers met Viva een afspraak hebben dat zij het forum niet meer noemen in hun stories als Viva heel streng modereert.
Ik ben 8 jaar terug van VIVA naar FOK! gegaan. Het went wel hoe je meet FOK! moet omgaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik blijf dit ook een ‘moeilijk’ forum vinden
Viva is afgezien van de mods, veel prettiger
Maar dat zal ook gewenning zijn
Dank je, ik hoop hetquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben 8 jaar terug van VIVA naar FOK! gegaan. Het went wel hoe je meet FOK! moet omgaan
Dat denk ik vooral. Ik zit ook wel op wat andere fora, maar qua layout en alles blijf ik het huidige FOK! toch echt met afstand het beste en meest rustige/overzichtelijke vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik blijf dit ook een ‘moeilijk’ forum vinden
Viva is afgezien van de mods, veel prettiger
Maar dat zal ook gewenning zijn
Misschien kan het beter in SHO bij de sticky topics, als het vooral om de familie/mommyvloggers gaat?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:viv
Kan dit topic bij de Aankondigingen
Dit is de mooiste smiley........quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:28 schreef Donna het volgende:
Smilies moet je volgens mij nog ergens aanzetten, maar ik durf dat ook niet precies te zeggen hoe dat zit.
Smilies zijn standaard verborgen, je kunt ze wel aanzetten via de instellingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:18 schreef Norivelletje het volgende:
Bedankt voor dit gezellige welkom! Ik ben overgekomen uit het Mommy influencers topic op Viva. Fijn dat het hier allemaal wat relaxter er aan toe gaat.
Ik mis ook de smilies maar telefoonsmilies werken dus ook? 🥳😄🙄
Denk dat handiger isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien kan het beter in SHO bij de sticky topics, als het vooral om de familie/mommyvloggers gaat?
In de SHO sc mochten we iig niet teveel 'klagen' en praten over Viva. Dus vandaar dit algemene topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien kan het beter in SHO bij de sticky topics, als het vooral om de familie/mommyvloggers gaat?
Op desktop: https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:
Enne, hoe stel ik hier een ava in? Kan dat mobiel?
Smileys wel gevonden!
En dan te bedenken dat de mobiele layout rond 2008/2009 is gebouwd en verder weinig updates heeft gehad.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:14 schreef roos94 het volgende:
De mobiele site van viva is echt helemaal ruk, dat heeft fok toch beter gedaan
En nog steeds vrijwel precies op zo'n manier dat het fijn is, geen onnodige opsmuk, maar gewoon duidelijk en effectiefquote:Op vrijdag 10 maart 2023 13:15 schreef YStec het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de mobiele layout rond 2008/2009 is gebouwd en verder weinig updates heeft gehad.
Stop maar, want dit is hier ook aan de ordequote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:39 schreef Donna het volgende:
In bepaalde topics op Viva zijn de moderators nogal overmoedig
Ah, een ander woord voor de ouderwetsche TVP, voordat die overbodig werd gemaakt door de volgen -knop.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Happy New Topic!
Op Viva is geen volg knop, dus dan 'moet' je iets plaatsen om een topic in je overzicht te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |