Lekker laten doen als ze zelf willen, zijn volwassen mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
Moet Jappie zelfs nu bij wendy in bed
Zoë kleedt zich sowieso elke vijf minuten omquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe is er klaar voor, rokje aan en make up goed gedaan.
En dan komt er straks een fysieke proef.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Wie zegt dat? Volgens mij is dat niet op streams...quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
Die Jappie bij Wendie in bed act begint wel raar te worden.. ook tussendoor als ze een ½uurtje op de opdracht wachten.. het blijft raar ventje
Maar ja, wel elke nacht met een paar tieten in zijn knuisjes
Doordat je door het slotje ging is het niet zo erg.quote:
Er is niet veel ruimte in een éénpersoons bed.. houvast is cruciaalquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Volgens mij is dat niet op streams...
Dat boeit haar niet. Ze komt op tv en wil er leuk uit zien, zelfs Marcio kreeg haar niet op andere ideeen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan komt er straks een fysieke proef.
Wendy schijnt er geen probleem mee te hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
Die Jappie bij Wendie in bed act begint wel raar te worden.. ook tussendoor als ze een ½uurtje op de opdracht wachten.. het blijft raar ventje
En gelijk heeft ze, pak wat voorhanden isquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy schijnt er geen probleem mee te hebben.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is niet veel ruimte in een éénpersoons bed.. houvast is cruciaal
Misschien moet iemand haar vertellen dat zo’n vuilniszak om je middel er helemaal niet leuk uit zietquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet. Ze komt op tv en wil er leuk uit zien, zelfs Marcio kreeg haar niet op andere ideeen.
die kickt daar gewoon op.. hoe kan je nou zo gekleed gaan voor een opdracht?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Daarom, ze laat het zelf toe. Hoorde van Babette dat Wendy dat nodig had iemand bij zich in bedquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy schijnt er geen probleem mee te hebben.
Volgens mij boeit haar dat ook niet, als ze het zelf maar leuk vindt, wat ik wel knap vind van haar. Zo denken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet iemand haar vertellen dat zo’n vuilniszak om je middel er helemaal niet leuk uit ziet
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:46 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die kickt daar gewoon op.. hoe kan je nou zo gekleed gaan voor een opdracht?
Die wil zich altijd uitsloven voor de Febo oempa loempa's.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Neppers, die tellen nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
kreeg telefoonquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doordat je door het slotje ging is het niet zo erg.![]()
Moes foetsie nu? Of nog een TT aan het verzinnen.
Zo denkt Jappie als vrijgezel ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze, pak wat voorhanden is
Maar Jappie is dan een raar ventjequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, ze laat het zelf toe. Hoorde van Babette dat Wendy dat nodig had iemand bij zich in bed![]()
ZIj zelf had dat niet. Ze knuffelde overdag genoeg
Ja verliefd op Wanda maar wel elke keer wendy willen paperclippenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar Jappie is dan een raar ventje
Gelukkig, wachten duurt langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Hij krijgt de vrouwtjes wel bij hem in bedquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar Jappie is dan een raar ventje
Zie daar niets raars in. Eerder van Wanda die een relatie heeft. Wendy zal het boeienquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja verliefd op Wanda maar wel elke keer wendy willen paperclippen
Alleen Zoe wil hij niet bij in bedquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij krijgt de vrouwtjes wel bij hem in bed
Het is allemaal raarrrrrrquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie daar niets raars in. Eerder van Wanda die een relatie heeft. Wendy zal het boeien
Ik dacht dat dat altijd 100% was, of kun je ook bijvoorbeeld 40% vrijgezel zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:49 schreef orange500 het volgende:
Wanda is straks als ze uit de loods is 100% vrijgezel.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig, wachten duurt langAha, aan het werk, dan is een nieuwe COS openen ook niet belangrijk en hebben we gelukkig genoeg andere mensen die het kunnen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt wel benieuwd nu wat het gaat worden. Spel of eliminatie.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat altijd 100% was, of kun je ook bijvoorbeeld 40% vrijgezel zijn?
Alweerquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:53 schreef patat het volgende:
Ze zijn iets aan het opblazen oid blijkbaar
Nee, als je af en toe vreemdgaat, dan wordt die 100 al snel minder hequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat altijd 100% was, of kun je ook bijvoorbeeld 40% vrijgezel zijn?
Ja hoorde het ook ineens, opdracht dan denk ik. Vond dat grote opblaasding de laatste keer erg grappig, die stormbaan met elastiek en dat ze allemaal heen en weer stuiterde.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:53 schreef patat het volgende:
Ze zijn iets aan het opblazen oid blijkbaar
Wedden als hij haar aandacht gaat geven die benen atomatisch opengaanquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen Zoe wil hij niet bij in bed
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en dan mogen kiezen uit 10 kilo rijst of 10 kilo pasta
Zonder geld, met meer dan 900.000 op de teller?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft dus waarheid.. zodra ze zonder geld komen en dreigen op water brood te moeten.. komt het GeldSchip aanvaren
Welnee. Dit brengt afluister-gate ook weer in een ander daglicht bij deze actie...we worden geflest...quote:
Dat durft die Laffe Febo niet aan, net als alle deelnemers "honger" te laten lijdenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zonder geld, met meer dan 900.000 op de teller?
Neenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan deelnemers als dartpijl gebruiken....toch?
Dat helaas weer niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Zie Moraima al door de lucht vliegenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Domme plek ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Nou nou, ook geen bewegingsvrijheid vanaf die positie met die muur er achter.
Mooi zoquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt ook helemaal niet aanspannen nu...dit wordt helemaal niets.
Dan kunnen ze beter geen opdracht gevenquote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:05 schreef Hoempah het volgende:
Zolang degene die de bal schiet maar achter de streep staat is het toch goed neem ik aan.
ach ze moeten wat, de bewoners beginnen te klagen en ze weten niets leukers te verzinnen. Dat oefenen is alleen dat ze langer bezig gehouden worden. Die hele spelshow is 1 groot fiasco gewordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter geen opdracht geven
Dit slaat ook nergens op
Gelijk hebben zequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach ze moeten wat, de bewoners beginnen te klagen en ze weten niets leukers te verzinnen. Dat oefenen is alleen dat ze langer bezig gehouden worden. Die hele spelshow is 1 groot fiasco geworden
Ze moeten hem wel eerst raken 5thquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen maar + bedragen? alle geld weer gratis
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel eerst raken 5th
Vlak die kleine tuinkabouter niet uit die daar staatquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja...JW gaat het ook niet zelf doen met zijn grote bek..
Als je Martin bedoeld met die tuinkabouter, heeft het wel bij het rechte eind.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vlak die kleine tuinkabouter niet uit die daar staat
Even streepje zetten met krijt waar ze moeten staanquote:
Ze moeten nog wel op het bord komen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat er alleen maar geld te verdienen is.. geen negative zone op het bord
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel een geinig ding hoor, ik zou helemaal stuiterbal worden met zoiets in mijn buurt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat er alleen maar geld te verdienen is.. geen negative zone op het bord
[ afbeelding ]
Ik zou niet eens op het bord richtenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een geinig ding hoor, ik zou helemaal stuiterbal worden met zoiets in mijn buurt.
Ik op de oempa loempa's denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou niet eens op het bord richten
Er zal ongetwijfeld wel één bal het bord rakenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:16 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel op het bord komen.
Laat dat dan de 1 euro zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld wel één bal het bord raken
incl vanaf de prijzenpot dan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En bij elke bal die mis, ¤ 5 mingeld
En dat ging geweldigquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij het nu laten zien/oefenen
Ja echt he.quote:
Die gast is zo negatief ingesteld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he.Hij ging er van vloeken ook.
Sukkel, hoop dat ie dadelijk niets wint met zijn grote mond.
En dat met onze professional JW nog wel in het middenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
SasjeSeur bakt er helemáál nix van haar ballen komen nergens ...
Een ouwe tering sjagrijn die alles beter weet, ik kan niet tegen zulke types.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gast is zo negatief ingesteld.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
SasjeSeur bakt er helemáál nix van haar ballen komen nergens ...
Tis de schuld van het elastiek![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Zelf ook nog falen ookquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een ouwe tering sjagrijn die alles beter weet, ik kan niet tegen zulke types.
Ja dat is ook meestal bij zulke types, weten alles beter maar puntje bij paaltje kunnen ze niets. Alleen een grote waffel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelf ook nog falen ook
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wáár is de bal? Dáár is de bal....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
Wáár is de bal? Dáár is de bal....![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Het lijkt wel een mondkapje wat ze er voor gebruikenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
Vind de reusachtige katapult erg tegenvallen
Had groter gekund ja en dan met een kanon waar de bewoners in konden en de andere dan mikken en schieten met een bewoner.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
Vind de reusachtige katapult erg tegenvallen
Er is al bier besteld daarvoor dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
Of er VrijMiBo in zit.... denk het niet
Nrtje trekkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
Febo heeft de teams al vastgesteld?
Ze loopt ook schokkerig. Soms denk ik dat ze een ....nee, mag ik niet zeggen.quote:
Van welk geld? 3 dagen geleden riep Rupie nog dat er ¤0,58 in kas was met tot vrijdag etenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is al bier besteld daarvoor dus dat komt wel goed.
Manipulatio what's new.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
Febo heeft de teams al vastgesteld?
Ik denk iedereenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Gaat iedereen schieten of max 3 ballen per team?
De stroom is opquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:38 schreef spapaars het volgende:
Zou er een dartpijl ingooien, dat zal ze leren bij de febo.
Je mag maximaal 3 keer per persoon, maar de laatste teltquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Gaat iedereen schieten of max 3 ballen per team?
Van Wendy's geld voor het avondeten, ze eten alleen rijst vandaag geloof ik, de groente heeft Rupie weggehaald en bier voor besteld hoorde ik hem gister zeggen tegen Wendy.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van welk geld? 3 dagen geleden riep Rupie nog dat er ¤0,58 in kas was met tot vrijdag eten
Creatief boekhoudenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van Wendy's geld voor het avondeten, ze eten alleen rijst vandaag geloof ik, de groente heeft Rupie weggehaald en bier voor besteld hoorde ik hem gister zeggen tegen Wendy.
Voor de opnamequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weer kortsluiting? Ze hebben geluisterd naar de klacht van Uto over de ruis op de lijn
Ja, terwijl Rupie nog wel teams had gemaakt, wat ik best handig vond maar nu dus nutteloos die moeite van het teams maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
Nrtje trekken
Gaat ook weer een uur duren
Martin drukt hem kapot tussen zijn handenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
En kenzy krijgt hem ook niet open. Hebben de dames te glibberige handen soms.![]()
Kan hij toch nog iets, plastic balletjes open maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin drukt hem kapot tussen zijn handen
Is leuk voor de uitzendingquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen random op een nummer zetten had in 45 seconde gekund , zonder balle
Ze hebben toch helemaal geen haast ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ja maar, ze hebben toch niets te doen daar dus lekker de tijd vullen met iets zodat de adrenaline flink door hun lichaam kan gaan gieren waardoor ze zo meteen falen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor alleen maar geklooi daarquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, ze hebben toch niets te doen daar dus lekker de tijd vullen met iets zodat de adrenaline flink door hun lichaam kan gaan gieren waardoor ze zo meteen falen.
Ja maar zo voorkom je dat de kijker denkt dat het doorgestoken kaart is ......quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar geklooi daar
Jah, en hun dappere oefening alweer kwijt zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, ze hebben toch niets te doen daar dus lekker de tijd vullen met iets zodat de adrenaline flink door hun lichaam kan gaan gieren waardoor ze zo meteen falen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, en hun dappere oefening alweer kwijt zijn
Ja echt he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben ook het concentratie vermogen van een mug daar
Was gein van Jeffquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:58 schreef schizolientje het volgende:
1 flesje wodka verdiend zeggen ze al, alles wordt omgerekend in drank, echt erg eigenlijk
Ja bizar hoe ze met alcohol bezig zijn daar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:58 schreef schizolientje het volgende:
1 flesje wodka verdiend zeggen ze al, alles wordt omgerekend in drank, echt erg eigenlijk
Of het dartbord, de bewoners ken ik nu wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:02 schreef spapaars het volgende:
Kut in beeld gebracht, ik wil die bal zien vliegen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
Babs moet niet de hele tijd aan dat zakje frummelen
Scheerwondquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
WTF heeft kenzy nu weer, een pleister op haar wang.
Vast in slaap gevallen met uien snijdenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
WTF heeft kenzy nu weer, een pleister op haar wang.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef greysbones het volgende:
Wat heeft kenzi nu weer
Oefenen voor 50 cents ?
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vast in slaap gevallen met uien snijden
Oh valt mee dit keer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
Martin gaat natuurlijk allerlei gekke capriolen uithalen, want op TV
De persoon die verantwoordelijk is voor wat er op de streams te zien is, begrijpt er geen jota van.quote:
Het is heel willekeurig wanneer je wat ziet. Het is niet consequent. Is wel eens beter geweest bij andere opdrachten trouwens.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
De persoon die verantwoordelijk is voor wat er op de streams te zien is, begrijpt er geen jota van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |