Die nieuwe knopjes kunnen wel even wachten. Sterktequote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het bericht wat we absoluut niet wilden horen kregen we vandaag van de arts: vrijdag wordt er nog 1 scan gemaakt, dan is er een groot overleg tussen de artsen om te kijken of ze toch nog iets voor hem kunnen betekenen.
Anders wordt het afscheid nemen van hem. Er is al gezegd dat het er niet hoopvol uitziet voor hem.
De eerste keer dat dit hardop is gezegd.
We gaan dus dan ook met z'n drietjes vrijdag naar het ziekenhuis.
Vrijdag zou mijn beste vriend komen, hem vraag ik voordat we naar het ziekenhuis gaan om te komen zodat ik daarna niet alleen thuiszit.
Fijne feestdagen alvast lieve allemaal.
Ik ga maar eens wat knopjes uitproberen
Godverquote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het bericht wat we absoluut niet wilden horen kregen we vandaag van de arts: vrijdag wordt er nog 1 scan gemaakt, dan is er een groot overleg tussen de artsen om te kijken of ze toch nog iets voor hem kunnen betekenen.
Anders wordt het afscheid nemen van hem. Er is al gezegd dat het er niet hoopvol uitziet voor hem.
Vrijdag zou mijn beste vriend komen, hem vraag ik voordat we naar het ziekenhuis gaan om te komen zodat ik daarna niet alleen thuiszit.
quote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Verdorie, wat ontzettend klote.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn longen zijn echt heel erg ziek, daarbij de falende nieren (afgelopen maandag hebben ze hem weer aan de dialyse gelegd), andere infecties en schimmels begint het nu wel een beetje op te houden.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdorie, wat ontzettend klote.![]()
Omdat je het over delier had, hoopte ik zo dat je ons misschien over een week of 2 zou berichten dat hij steeds meer aanspreekbaar zou zijn.
Dikke knuffel.![]()
Ik blijf nog duimen dat er vrijdag alsnog een positieve noot van de artsen komt.
Veel sterkte Klodder, en wat goed om dit zo met elkaar te delen. Dat maakt het beetje behapbaar allemaal, dat relativeren is hartstikke goed en helpend.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja er gaat niets boven een goede outfit hoor. Mijn vader begrijpt dat we nu met zulke futiliteiten bezig zijn
Mijn stiefmoeder en ik zijn ieder geval goed op elkaar afgestemd zonder dat we het van elkaar afwisten. Mijn zwager ook met zijn blauwe schoenen
Fuck dit leven.
Daarom zei ik: nog geen idee dus. Maar wil klus wel zelf klarenquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:55 schreef XanderH het volgende:
De TV ophangen zou ik niet met spijkers doen.
Kijk even goed welk materiaal die schouw is. Ik neem aan dat er een haard heeft gezeten welke is dichtgemaakt, goede kans dat er gewoon een gipsplaatje voor is gezet en dat het vervolgens glad is gestuukt. Dat is niet zo stevig. Bovenaan heb je meer kans dat het massief / steen is, daar zou ik liever in bevestigen. Misschien dat je het verschil hoort als je er op klopt.
als je twijfelt staat Fok altijd voor je klaar.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom zei ik: nog geen idee dus. Maar wil klus wel zelf klaren
Sterkte, lees toch ff nieuws wat ik niet verwacht had. Heftig.quote:Op zaterdag 8 april 2023 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom zei ik: nog geen idee dus. Maar wil klus wel zelf klaren
Wat geweldig!quote:Op zondag 16 april 2023 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben zo blij, na 7 weken hebben we mijn vader weer horen praten
Daar ga je dan....de ene week ben je met de uitvaart bezig en de andere week is heel de wereld omgedraaid.
De verhoogde dosis prednison slaat aan.
Eerste dagen van deze week kon hij niet een paar minuten zonder beademing. Daarna 20 minuten, dag erna 25 minuten, toen 45 minuten en vandaag toen ik er was al 4 uur
Mijn vader is een superheld
(Dit even in het heel kort, ik kan nieteens alles vertellen want het is echt te veel, maar hebben jullie vragen, stel ze gerust. Ik beantwoord ze altijd(
Geen vragen maar welquote:Op zondag 16 april 2023 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben zo blij, na 7 weken hebben we mijn vader weer horen praten
Daar ga je dan....de ene week ben je met de uitvaart bezig en de andere week is heel de wereld omgedraaid.
De verhoogde dosis prednison slaat aan.
Eerste dagen van deze week kon hij niet een paar minuten zonder beademing. Daarna 20 minuten, dag erna 25 minuten, toen 45 minuten en vandaag toen ik er was al 4 uur
Mijn vader is een superheld
(Dit even in het heel kort, ik kan nieteens alles vertellen want het is echt te veel, maar hebben jullie vragen, stel ze gerust. Ik beantwoord ze altijd(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |