Met al die stellingkasten komt er werkelijkwaar niemand met meer als maatje 36/38 in mijn keuken (iets wat mijn vader een probleem vond en ik niet, het is niet alsof hij voor het eerst in zijn leven zou gaan koken in mijn keuken hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:29 schreef golfer het volgende:
Waarom hebben jullie de hele keuken weer leeggetrokken?
Die was toch al door jou en jouw vader netjes in orde gemaakt?
Hoe gaat het trouwens nu met hem? Nog verdere verbetering?
Heb jij nou een WC-bril aan je radiator hangen ?quote:
Ik ben geen Rusquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij nou een WC-bril aan je radiator hangen ?
Echt heel erg goed gaat het niet met mijn vader. Maar we blijven hoop houden. Hij gaat meer achteruit dan dat hij vooruit gaat. Maar we blijven hoop houden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:33 schreef rosita1 het volgende:
Wat mooi dat de verbouwing zo verbindend werkte tussen jou en je vader! Hopelijk gaat alles goed.
<3 hopelijk snel beter!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt heel erg goed gaat het niet met mijn vader. Maar we blijven hoop houden. Hij gaat meer achteruit dan dat hij vooruit gaat. Maar we blijven hoop houden.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik zie nu pas wat je bedoelt, mijn wasmachinedeur die openstaat
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt heel erg goed gaat het niet met mijn vader. Maar we blijven hoop houden. Hij gaat meer achteruit dan dat hij vooruit gaat. Maar we blijven hoop houden.
Oh wat naar.. sterktequote:Op woensdag 8 maart 2023 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn duimen draaien nog steeds voor je lieve vader.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn plek is Jeroen haar plek. Zo werkt dat met Teckelsquote:Op vrijdag 10 maart 2023 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Gave poster op de muur! En Jeroentje heeft ook al haar plekje gevonden 🥰
Helaassss...vanmiddag met spoed naar ziekenhuis met zusje en st.moeder zodat we hem nog even 'normaal' konden zien. Na ons bezoek is hij op zijn buik gedraaid 😭quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn duimen draaien nog steeds voor je lieve vader.En voor jou en je familie. Hou vol.
Heb je ook een hijsinstallatie met kettingen aan het plafond?quote:Op zondag 12 maart 2023 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Is geen poster hoorZijn 2 schilderijen waarvan eentje gigantisch is
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik ben allang blij met dat verlaagde plafond dat de gordijnen niet naar beneden flikkerenquote:Op zondag 12 maart 2023 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je ook een hijsinstallatie met kettingen aan het plafond?
Jeetje. Het leek toch even wat beter met hem te gaan? Maar nu dus toch weer achteruitgang.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaassss...vanmiddag met spoed naar ziekenhuis met zusje en st.moeder zodat we hem nog even 'normaal' konden zien. Na ons bezoek is hij op zijn buik gedraaid 😭
Maar goed dat hij niks meekrijgt hiervan, sowieso 3 jankende vrouwen aan zijn bed had hij niet tegen gekund
We waren er vandaag voor het eerst met ons drietjes tegelijk, dat was wel fijn![]()
Vanaf woensdag ging het bergafwaarts weer. Hij heeft ook longembolie en schimmel-infectie in zijn longen wat het ademen nu niet bepaald makkelijk maakt bovenop de covid.quote:Op zondag 12 maart 2023 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje. Het leek toch even wat beter met hem te gaan? Maar nu dus toch weer achteruitgang.
Hopelijk gaat het vanaf nu toch weer wat vooruit met hem.
Sterkte voor jou, je zusje en jouw stiefmoeder.
Jeetje.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanaf woensdag ging het bergafwaarts weer. Hij heeft ook longembolie en schimmel-infectie in zijn longen wat het ademen nu niet bepaald makkelijk maakt bovenop de covid.
Update van 11 uur vandaag was dat hij op 65% zuurstof stond. En 2 uur later toen wij er waren stond het op 95%. Dus hij ademde niet zelf meer 😢
Oh kutquote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vanaf woensdag ging het bergafwaarts weer. Hij heeft ook longembolie en schimmel-infectie in zijn longen wat het ademen nu niet bepaald makkelijk maakt bovenop de covid.
Update van 11 uur vandaag was dat hij op 65% zuurstof stond. En 2 uur later toen wij er waren stond het op 95%. Dus hij ademde niet zelf meer 😢
Shit shit shitquote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou je sterk klodder, voor je vader en moeder maar vooral voor je zelf. Kusje van een badeendje.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar achteruit helaas.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:44 schreef BE het volgende:
Lurker van dit topic duimt ook.
Ik had gehoopt dat de stijgende lijn door had gezet.
Dit soort dingen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn stiefmoeder werd gevraagd op dag 5 van ziekmelding wanneer ze weer kwam werken
Werkt ze toevallig in de zorg?!quote:Op zondag 12 maart 2023 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar achteruit helaas.
Morgen zijn we er weer met ons drietjes om naar de arts te luisteren.
Mijn zusje hoeft voorlopig niet meer te werken.
Mijn stiefmoeder werd gevraagd op dag 5 van ziekmelding wanneer ze weer kwam werken
Hou op hoor
Jeetje Klodder sterkte met alles.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar achteruit helaas.
Morgen zijn we er weer met ons drietjes om naar de arts te luisteren.
Mijn zusje hoeft voorlopig niet meer te werken.
Hou op hoor
Ik heb bij verschillende werkgevers in de zorg gewerkt en ik kan je hele 'mooie' verhalen hierover vertellen... In de zorg is het echt schering en inslag om tijdens een ziekmelding al te vragen hoe lang het NOG gaat duren...quote:
Ik werk al bijna 50 jaar in de zorg en ik weet 't.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:36 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb bij verschillende werkgevers in de zorg gewerkt en ik kan je hele 'mooie' verhalen hierover vertellen... In de zorg is het echt schering en inslag om tijdens een ziekmelding al te vragen hoe lang het NOG gaat duren...
Een werkgever mag niet eens vragen wat je hebt. De duur is wel logisch, dan weet een werkgever waar hij aan toe is en of hij maatregelen moet nemen binnen het bedrijf.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik werk al bijna 50 jaar in de zorg en ik weet 't.
Zaak is dat ze er geen zak mee te maken hebben wát je hebt en hoelang het nog gaat duren.. en dat je dat zelf heel duidelijk maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |