quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan gaan we dat regelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zou ook best nog wel eens eentje van 18 willen doen
Wat let jequote:Op woensdag 8 maart 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zou ook best nog wel eens eentje van 18 willen doen
Stil jijquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom geen lesbiennes op internationale vrouwendag?
centimeterquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:41 schreef Mani89 het volgende:
18?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????
Klinkt wel helemaal BNNVARAquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
Is dit nieuw dat ze eerst consent moeten krijgen?
Droppen in het bos moet weer spannend worden of je het overleeft of nietquote:
ze heeft een datequote:Op woensdag 8 maart 2023 19:43 schreef Sked het volgende:
Waar is @:Pisces29? Ik heb mentale support nodig.
Nee, prinses maakt er zelf een potje van @Pisces29quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft @:Pisces29 zich eigenlijk wel afgemeld?
Zal wel op date zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft @:Pisces29 zich eigenlijk wel afgemeld?
prima kerel inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat Jan raar was, maar naast zijn date komt hij best prima over.
Groepshoofd hoeft zich niet af te melden! Maar ik ben erquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, prinses maakt er zelf een potje van @:Pisces29
GEILquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groepshoofd hoeft zich niet af te melden! Maar ik ben er
Op het kamp waarschijnlijk. Neuken op wielen.quote:
Goor joh.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ook wel eens een date gehad met iemand die tussen voor- en hoofdgerecht moest roken. Was geen succes.
Zo is net maar net Paaisquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groepshoofd hoeft zich niet af te melden! Maar ik ben er
Dat komt dan terug met een rookwalm en dan ben je gelijk klaar met eten.quote:
als je allebei rookt geeft het wel gelijk een bandquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ook wel eens een date gehad met iemand die tussen voor- en hoofdgerecht moest roken. Was geen succes.
Afknapperquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dat is wel zo. Sindsdien heb ik toch wel liever een niet-roker. Denk dat rokers ook wel liever iemand hebben die juist wel rookt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je allebei rookt geeft het wel gelijk een band
Ik heb zelf 10 jaar gerookt,quote:
Ja in algemeen wel. Af en toe na een drankje is het nog wel primaquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Sindsdien heb ik toch wel liever een niet-roker. Denk dat rokers ook wel liever iemand hebben die juist wel rookt.
Ik wist niet dat jij rookte.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in algemeen wel. Af en toe na een drankje is het nog wel prima
Dan heb je die laarzen die ze aan heeft gemist. Wordt nog beter dus als ze straks opstaat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel net in maar wat is dit voor bimbo wijf. Heerlijk!!!!! Die gaat helemaal loco voor cock.
Heb je het nou over @de_boswachter ?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hoop debieltjes uit het zuiden vanavond
Ben 3 jaar gestopt. Maar nog heel af en toe als ik gedronken hebquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij rookte.
Ik schrik hiervan.
Sommige mensen zijn dusdanig sociaal dat ze overal binnen de kortste keren aanspraak hebben met jan en alleman.quote:
Nu al bollend broekje.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan heb je die laarzen die ze aan heeft gemist. Wordt nog beter dus als ze straks opstaat.
Knap van die mensenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dusdanig sociaal dat ze overal binnen de kortste keren aanspraak hebben met jan en alleman.
Wie?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je het nou over @:de_boswachter ?
Ze scouten alleen in het zuidenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Zuid-Limburg @:Pisces29
Kort en pittig
Overgang
Ben jij zo?quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dusdanig sociaal dat ze overal binnen de kortste keren aanspraak hebben met jan en alleman.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:56 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk pakt ze snel de eeuwige rust. Missen we niets aan.
Jij moet je knakenkop houden teringlulquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je het nou over @:de_boswachter ?
quote:
Ze zei dat ze om een ginger met baard en teddy beer type had gevraagd...precies dus...zelfs die buik kon ze dus niks over zeggen.quote:
Geen kinderwens, niet roken, niet uit Urk, mijn eisenlijstje begint zich te vormen...quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop dat ze als eerste matchen op wel/geen kinderwens want dat is wel echt doorslaggevend.
Die kan ik alle drie afvinken. En zou ik ook direct op mijn lijstje zetten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen kinderwens, niet roken, niet uit Urk, mijn eisenlijstje begint zich te vormen...
Genoteerdquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen kinderwens, niet roken, niet uit Urk, mijn eisenlijstje begint zich te vormen...
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die kan ik alle drie afvinken. En zou ik ook direct op mijn lijstje zetten.
Ons eerste FD Fok! koppelquote:
Al maanden lang Undateable first datesquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ik kijk dit ook weer eens, voor het eerst in maanden. Special Edition vanavond?
Iedereen verdient een tweede kans maar zware rugzakken als ditquote:
Zelfs @onlogisch weet ditquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen verdient een tweede kans maar zware rugzakken als dit
Zit zij op fok? Huhquote:
Haha ik vond het ook vreemde woordkeuze, ziekelijk. Rugzakje is idd prima, hebben we allemaal. Maar er zijn inderdaad grenzen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen verdient een tweede kans maar zware rugzakken als dit
Ik ga liever niet meer naar de klote door een ander.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik ben helaas erg goed in het opzoeken van de grote rugzakken.
Ze is sowieso import, heeft geen Urks accent.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:09 schreef RipCity het volgende:
Godverdomme zeggen en ze komt uit Urk?
Die gaat de gemeente toch uitgezet worden.
nein x2quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
Ziiggo go klapt eruit, wat hebben ze gezegd?
Beetje heftigquote:
Nee ik ook niet, liever juist elkaar vooruit helpen. Maar ik tref ze altijd. Misschien omdat ik me vaak aangetrokken voel tot mensen die net iets anders zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga liever niet meer naar de klote door een ander.
Is laatste week regelmatig he? Kijk in buitenland maar elke zoveel uur kapt het er gewoon mee.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
Ziiggo go klapt eruit, wat hebben ze gezegd?
Ik help iemand niet meer. Ik loop liever naast een soortgenoot die het zelf kan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, liever juist elkaar vooruit helpen. Maar ik tref ze altijd. Misschien omdat ik me vaak aangetrokken voel tot mensen die net iets anders zijn.
Moet van de regiequote:Op woensdag 8 maart 2023 20:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bellen op het toilet tijdens een date is zwaar aso.
Camera's en afluisterapparatuur ophangen ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bellen op het toilet tijdens een date is zwaar aso.
Ik verwoorde het een beetje gek. Wat ik meer bedoelde is allebei ambities hebben en die waar maken. Niet elkaar steunen als hulpverlener. Dat "omring jezelf met succesvolle mensen" idee.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik help iemand niet meer. Ik loop liever naast een soortgenoot die het zelf kan.
Samen ambitieus zijn is idd top.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik verwoorde het een beetje gek. Wat ik meer bedoelde is allebei ambities hebben en die samen waar maken. Niet elkaar steunen als hulpverlener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |