quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan gaan we dat regelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zou ook best nog wel eens eentje van 18 willen doen
Wat let jequote:Op woensdag 8 maart 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Zou ook best nog wel eens eentje van 18 willen doen
Stil jijquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom geen lesbiennes op internationale vrouwendag?
centimeterquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:41 schreef Mani89 het volgende:
18?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????
Klinkt wel helemaal BNNVARAquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:42 schreef RipCity het volgende:
Is dit nieuw dat ze eerst consent moeten krijgen?
Droppen in het bos moet weer spannend worden of je het overleeft of nietquote:
ze heeft een datequote:Op woensdag 8 maart 2023 19:43 schreef Sked het volgende:
Waar is @:Pisces29? Ik heb mentale support nodig.
Nee, prinses maakt er zelf een potje van @Pisces29quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft @:Pisces29 zich eigenlijk wel afgemeld?
Zal wel op date zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Heeft @:Pisces29 zich eigenlijk wel afgemeld?
prima kerel inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat Jan raar was, maar naast zijn date komt hij best prima over.
Groepshoofd hoeft zich niet af te melden! Maar ik ben erquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, prinses maakt er zelf een potje van @:Pisces29
GEILquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groepshoofd hoeft zich niet af te melden! Maar ik ben er
Op het kamp waarschijnlijk. Neuken op wielen.quote:
Goor joh.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ook wel eens een date gehad met iemand die tussen voor- en hoofdgerecht moest roken. Was geen succes.
Zo is net maar net Paaisquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groepshoofd hoeft zich niet af te melden! Maar ik ben er
Dat komt dan terug met een rookwalm en dan ben je gelijk klaar met eten.quote:
als je allebei rookt geeft het wel gelijk een bandquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ook wel eens een date gehad met iemand die tussen voor- en hoofdgerecht moest roken. Was geen succes.
Afknapperquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dat is wel zo. Sindsdien heb ik toch wel liever een niet-roker. Denk dat rokers ook wel liever iemand hebben die juist wel rookt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je allebei rookt geeft het wel gelijk een band
Ik heb zelf 10 jaar gerookt,quote:
Ja in algemeen wel. Af en toe na een drankje is het nog wel primaquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Sindsdien heb ik toch wel liever een niet-roker. Denk dat rokers ook wel liever iemand hebben die juist wel rookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |