Vorig jaar hebben ze zich aardig ontwikkeld, toch? Vanaf de zomer heb ik het idee dat ze vaker in de top-10 reden.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:06 schreef opgebaarde het volgende:
Sowieso moeten we nog zien dat AM zich gedurende een jaar staande kan houden. Het (oude) team begon het seizoen wel vaker sterk om daarna helaas wat weg te zakken. We mogen hoop hebben want het lijkt er op dat zij tegenwoordig het maximale budget spenderen
Goethe is een F3 coureur die vorig jaar kampioen werd in de Euroformula Open.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze zich aardig ontwikkeld, toch? Vanaf de zomer heb ik het idee dat ze vaker in de top-10 reden.
[Edit] Wikipedia even geraadpleegd voor de zekerheid.
https://en.wikipedia.org/(...)onship#World_Drivers'_Championship_standings
Wie is Oliver Goethe trouwens?
Die staat in het verkeerde lijstje dan, dat moet Kevin Magnussen zijnquote:Op maandag 13 maart 2023 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Goethe is een F3 coureur die vorig jaar kampioen werd in de Euroformula Open.
Het blijft droevenis dat een bullshit plek als Las Vegas helemaal vergoed wordt door de F1, terwijl deze race in Afrika waar ik in de basis niks op tegen heb moet strijden voor een plek op de kalender samen met must-haves zoals Spa.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ender-2023/10442115/
Zou dit het einde betekenen meteen van Kyalami?
quote:Op maandag 13 maart 2023 09:22 schreef THEFXR het volgende:
ik kan het niet meer uit mijn hoofd krijgen
[ afbeelding ]
Dat is dat toch ook zo?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach, als de auto ook op andere circuits flop is kunnen ze zeggen "kijk, dat wisten wij al vanaf de eerste race". Als het straks op een andere circuit opeens heel goed gaat kunnen ze roepen "wij hebben 25 uur per dag gewerkt, we zijn geweldig, Lewis heeft het onmogelijke gedaan". Zo doen ze dat al de hele tijd bij Mercedes.
quote:Op maandag 13 maart 2023 09:22 schreef THEFXR het volgende:
ik kan het niet meer uit mijn hoofd krijgen
[ afbeelding ]
Vorig jaar is dat best wel vaak gelukt door een falend Ferrari, nu met AM er nog tussen wordt dat wel een stuk moeilijker.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is dat toch ook zo?
Als ze deze auto bijna wekelijks op het podium weten te krijgen dan hebben ze iets voor elkaar gekregen wat niemand meer had verwacht. En zij zelf blijkbaar ook niet.
We gaan eerst nog even naar Miami met die nephavenquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft droevenis dat een bullshit plek als Las Vegas helemaal vergoed wordt door de F1, terwijl deze race in Afrika waar ik in de basis niks op tegen heb moet strijden voor een plek op de kalender samen met must-haves zoals Spa.
Was een botenshowroom, ik heb het ook liever alleen maar op de traditionele circuits maar het is wel knap hoe Liberty het eindelijk in de VS neerzet, commercieel gezien dan hè.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan eerst nog even naar Miami met die nephaven
Kijkend naar de kijkcijfers hebben ze nog een hele lange weg te gaan voor het ook maar in de schaduw van de populariteit in Europa staat. Nederland alleen al steekt boven de hele VS uit.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een botenshowroom, ik heb het ook liever alleen maar op de traditionele circuits maar het is wel knap hoe Liberty het eindelijk in de VS neerzet, commercieel gezien dan hè.
Je kan er niet zo goed tegen hè, veranderingquote:Op maandag 13 maart 2023 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijkend naar de kijkcijfers hebben ze nog een hele lange weg te gaan voor het ook maar in de schaduw van de populariteit in Europa staat. Nederland alleen al steekt boven de hele VS uit.
Moeilijk hè, feiten accepterenquote:Op maandag 13 maart 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er niet zo goed tegen hè, verandering
Las Vegas=MONEYquote:Op maandag 13 maart 2023 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft droevenis dat een bullshit plek als Las Vegas helemaal vergoed wordt door de F1, terwijl deze race in Afrika waar ik in de basis niks op tegen heb moet strijden voor een plek op de kalender samen met must-haves zoals Spa.
was wel de faal van 2022 qua circuitsquote:Op maandag 13 maart 2023 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan eerst nog even naar Miami met die nephaven
Deels eens. Het goed is dat ze het proberen, maar ik vraag me af of die Amerikanen echt doorhebben wat F1 is.quote:Op maandag 13 maart 2023 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een botenshowroom, ik heb het ook liever alleen maar op de traditionele circuits maar het is wel knap hoe Liberty het eindelijk in de VS neerzet, commercieel gezien dan hè.
Gaat toch niet zoveel uitmaken, misschien een paar rondjes meer in Q1 en Q2.quote:Op maandag 13 maart 2023 16:12 schreef opgebaarde het volgende:
het wordt pas echt lachen als Monza Imola en de kwalificatie test 2023 besproken gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |